Co to za pasozyt?

1. Data: 2002-04-12 22:07:51

Temat: Co to za pasozyt?
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Synek mojej kolezanki mial jakies pasozyty - nie znamy ich nazwy.
Pani doktor polecila kapiel w wywarze z gotowej mieszanli ziol, po 10-15
minutach mama wysmarowala dzieciom (synkowi i coreczce) boki twarzy, plecy
pomiedzy lopatkami i rece od ramienia do lokcia papka zrobiona z miodu i maki.
Po kilku minutach trzeba bylo zmywac woda te papke i znowu nalozyc nowa,
zostawic i znowu zmyc.
Po 2 czy 3 zmyciu papki przez pory skory zaczely wychodzic jakies jakby
nitkowate pasozyty, malutkie, ale dosc ostre w dotyku, tak ze mozna je
bylo "zgolic" zyletka, lub tez mocno trac zmyc mydlem.
Chlopczyk mial ich wiecej, dziewczynka mniej.
Kolezanka kuracje powtorzyla, wtedy tylko jej synek mial te pasozyty.

Co to za pasozyt, czy moglby ktos podac lacinska lub polska nazwe?

Dzieki

iza

2. Data: 2002-04-13 00:16:02

Temat: Re: Co to za pasozyt?
Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@y...com> wrote in message
> Co to za pasozyt, czy moglby ktos podac lacinska lub polska nazwe?

Oj Iza. To z pasozytami to kompletna bzdura na ktora dalas sie nabrac. Ta
papka z miodu i maki dziala po prostu bardzo sciagajaco na skore (ziolka tu
nic nie daja) i przez to wyciskaja sie zaczopowane gruczoly lojowe to
sprawia wrazenie wychodzenia "robaczkow".

Wielu roznego rodzaju znachorow wiejskich bazuje na tym micie z robaczkami.

Konrado_W

3. Data: 2002-04-13 16:54:20

Od: "Amadeo Avogadro" <a...@w...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrado_W" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sprawia wrazenie wychodzenia "robaczkow".
>
> Wielu roznego rodzaju znachorow wiejskich bazuje na tym micie z

Dobre, sprobuje
Hehe!

4. Data: 2002-04-13 21:34:53

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawia wrazenie wychodzenia "robaczkow".
>
> Wielu roznego rodzaju znachorow wiejskich bazuje na tym micie z robaczkami.

Na szczescie to nie ja, a wydawalo sie nam to i tak cos podejrzane.
Dzieki za odpowiedz.

iza

AM - szansa ?!
oczy - monitor