Co to za ptak?

31. Data: 2000-06-06 13:38:19

Temat: Re: Co to za ptak?
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Ale wiesz ze guano to jeden z najlepszych nawozow naturalnych.
Juras

32. Data: 2000-06-06 14:17:26

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wiesz ze guano to jeden z najlepszych nawozow naturalnych.
> Juras
właśnie się moczy w beczce, 250 l
jerz

33. Data: 2000-06-06 21:57:53

Od: "Helena" <b...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a) w wiadomości: <8hits6$4t3$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>to miałeś szczęście, jest kilka takich ptaszków, które od paru lat
>przepędzają jaskółki z miast, niegdyś w śródmieściu było ich mnóstwo a
teraz
>ani widu ani słychu.
>Pozdrawiam jerz
>
>witam

> a ja mam gniazdo jaskółki (chyba modrej) w bramie kamienicy.
para jaskółek, po tygodniowym wywiadzie, zaakceptowała miejsce, mimo że
przez cały dzień w odległości 1 m od gniazda świeci świetlówka 12 w
przez ostatnie 2 tygodnie budowały gniazdo , teraz przynoszą
piórka i lżejsze śmieci
od ich pojawienia się przez cały dzień jest otwarta brama
a zamykana wieczorem po sprawdzeniu czy jaskółki są na miejscu
rankiem mama wcześnie schodzi, by otworzyć im bramę

w ubiegłym roku jak mi się wydaje bardzo mocno różnego
rodzaju pisklęta przetrzebiły sroki w tym roku wyniosły się
gdzieś dalej
a w ogrodzie w trawie chodzi i śpiewa kos,
napewno są dzwonki
tylko żaby gdzieś się wyniosły i nie znam przyczyny
helena

temu zaczęła budować gniazdo

34. Data: 2000-06-07 06:23:56

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Ptasi meldunek.
Na mojej dzialce znalazlem puste skorupki,znaczy juz sie legna.
Sa 2 gniazdka w jednym 1 jajeczko w drugim 5.
Obserwuje nadal.
Juras

35. Data: 2000-06-07 06:25:27

Od: z...@m...com.pl (Aleksandra Zych) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a w ogrodzie w trawie chodzi i śpiewa kos,
> napewno są dzwonki
> tylko żaby gdzieś się wyniosły i nie znam przyczyny
Ja od trzech lat mam powieszone dwie budki i od trzech lat mam sikorki z
piskletami - budki wisza na pergoli tarasu dwa metry od wyjscia na taras -
wcale sie nie boja ludzi, ale niestety w zeszly roku do sasiada na slup
elektr. sprowadzila sie sroka uwila sobie gniazdo i czyszczac budki jesienia
zobaczylismy
zaschniete pisklaki bez glowek. Czy mozna gdzies znalesc opisy budki dla
sikorek moze moje sa zle zrobione i jak je zabezpieczyc przed srokami? Moze
ktos cos poradzi
pozdrowienia - Olka
z...@m...com.pl

36. Data: 2000-06-07 06:49:18

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra Zych napisala:
(...)

> Czy mozna gdzies znalesc opisy budki dla
> sikorek moze moje sa zle zrobione i jak je zabezpieczyc przed srokami? Moze
> ktos cos poradzi

Sikorki są bardzo malutkie - zrób budki z bardzo małymi wejściami.
Do takiej budki nie tylko nie wejdzie sroka, ale i nie wprowadzą się
więksi lokatorzy, np. szpaki.

Krycha

37. Data: 2000-06-07 07:08:03

Temat: Odp: Co to za ptak?
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Opisy budek dla ptakow znajdziesz na stronie grupy:
http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

38. Data: 2000-06-07 09:19:39

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna gdzies znalesc opisy budki dla
> sikorek moze moje sa zle zrobione i jak je zabezpieczyc przed srokami?
Moze
> ktos cos poradzi

nietoperze
http://www.oton.sylaba.pl/skrzynki.html

ptaki
http://szukacz.proszynski.pl/aszukaj/w
yniki.asp?rn=1&xqu=budki+dla+ptak%F3w&ct=og

pozdr jerz

39. Data: 2000-06-07 09:33:45

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam za niedoróbkę
nietoperze
http://www.oton.sylaba.pl/skrzynki.html

ptaki
http://www.ogrodnik.pl/ szukacz budki dla ptaków
pozdr jerz

40. Data: 2000-06-07 10:43:25

Od: z...@m...com.pl (Aleksandra Zych) szukaj wiadomości tego autora

> Sikorki są bardzo malutkie - zrób budki z bardzo małymi wejściami.
> Do takiej budki nie tylko nie wejdzie sroka, ale i nie wprowadzą się
> więksi lokatorzy, np. szpaki.
>
> Krycha
Ja te budki dostałam w prezencie od znajomego stolarza który robił podobne
komuś na zamówienie. Być może nie są dla sikorek , ale co wiosny sikorki się
o nie biją. Bede musiala je "poprawic" bo sroka wtyka cały
dziób.pozdrowienia - Olka
z...@m...com.pl

Ziemia do kwiatow.
cebulowe