Re: Co to za roślina?

Subject: Re: Co to za roślina?
Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: FEniks <x...@p...fm>
Date: Thu, 13 Jul 2017 10:17:44 +0200

>>> https://images84.fotosik.pl/691/19e2093158cb206amed.
jpg
>>> https://images83.fotosik.pl/691/dae14e1baaf7f10dmed.
jpg
> Obstawiam włoską, jak w pysk strzelił, tak z twarzy wygląda.
> Tyle że ja bym jej zapachu do maggi nie porównał, to coś innego.

W googlach widać, że nie tylko mnie tak ten zapach się skojarzył.
I dodatkowo jakaś nuta curry też tam jest wyczuwalna.
Tak czy inaczej, przechodząc obok tej roślinki, człowiek od razu nabiera
ochoty na obiad.
Ciekawe, czy rzeczywiście tak wzbogaca smak potraw, czy ten zapach taki
mylący. Gdzieniegdzie piszą, że smak ma raczej gorzkawy.
Może sobie taką kocankę posadzę, bo podobno u nas też ma szanse przetrwać.

Ewa