Co to za rośliny?

1. Data: 2012-08-30 10:53:06

Temat: Co to za rośliny?
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spośród zebranych do zielnika 28 roślin zidentyfikowałem 22, ale z
sześcioma nie umiem sobie poradzić i będę wdzięczny za pomoc.
Tu są zdjęcia:
https://picasaweb.google.com/107154024088298206865/2
8Sierpnia2012

z góry dziękuję
Jacek

2. Data: 2012-08-31 13:19:12

Temat: Re: Co to za rośliny?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek spośród zebranych do zielnika 28 roślin zidentyfikował 22,
ale z sześcioma nie umie sobie poradzić i będzię wdzięczny za pomoc:

> Tu są zdjęcia:
> https://picasaweb.google.com/107154024088298206865/2
8Sierpnia2012

Trzeci to pięciornik gęsi (Potentilla anserina). Ostatnie wygląda
na jakąś narecznicę albo co. Nieduża, więc może krótkoostna. Czwarty
może być którymś z jaskrów. Pierwszy też mi coś przypomina, ale nie
wiem co, a kwiatek taki jakiś mało wyraźny. Pozostałe też ze zdjęcia
trudno (mi) rozpoznać.

Jarek

--
Poszło dziewczę po ziele, po ziele, po ziele
Nazbierało niewiele, niewiele, hej!

3. Data: 2012-08-31 14:03:39

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może być którymś z jaskrów. Pierwszy też mi coś przypomina, ale nie
> wiem co, a kwiatek taki jakiś mało wyraźny. Pozostałe też ze zdjęcia

Piękne dzięki. Narecznica i pięciornik na 100%, co do pozostałych to
zrobię lepsze zdjęcia.
Jacek

4. Data: 2012-09-02 15:20:23

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeci to pięciornik gęsi (Potentilla anserina). Ostatnie wygląda
> na jakąś narecznicę albo co. Nieduża, więc może krótkoostna. Czwarty
> może być którymś z jaskrów.
Pierwszy to starzec zwyczajny, druga jest szarota błotna, piąty to sit
dwudzielny.
Jacek

Re: Roslina na balkon
Co to za rośliny?