Co to za stan ?

21. Data: 2005-08-01 13:54:22

Temat: Re: Co to za stan ?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk:
> Palisz?
> bo mam nadzieję, ze nie jesteś ch...em

Co za psychiczna debilka.

PLONK.

--
Czarek

22. Data: 2005-08-01 18:11:00

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Parasol* wrote in <news:dcj534$r4j$1@news.onet.pl> :

> Widze ze i mnie powoli dopada taki stan. Co to jest ? Jak sie nazywa ?

mała kasa.

> CO ROBIC ??????

Najlepiej? duzo zarabiać.

--
Miłość to chemia, a sex to fizyka

23. Data: 2005-08-01 19:03:13

Od: "Masoneczka" <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> Nie masz się z czego cieszyć? Nie szkodzi. Można zacząć od
> ruszania twarzą :-) Reszta sama się zrobi ;-)

Tryskasz optymizmem w każdej chwili, bo umiesz ruszać twarzą :-)
Bardzo pomysłowa recepta na szczęście. Płaczesz to idź to lustra
i postaraj się robić miny.

--
Pozdrawiam Masoneczka
Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć,

24. Data: 2005-08-01 20:22:53

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Parasol; <dcj534$r4j$1@news.onet.pl> :

> Pracuje w duzej firmie informatycznej. Jest ok. Mało obowiazkow, malo kasy,
> ale zawsze regularnie.

Gdzie tak dają? Jestem mało zdolny, ale skoro mało obowiązków, to jakoś
dam sobie radę spędzając nad problemem dwa razy więcej czasu. ;)

Flyer

25. Data: 2005-08-01 21:58:35

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gsk:
>
> Co za psychiczna debilka.
>
> PLONK.

ależ mnie uraziłeś.

26. Data: 2005-08-02 12:23:59

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tryskasz optymizmem w każdej chwili, bo umiesz ruszać twarzą :-)
> Bardzo pomysłowa recepta na szczęście. Płaczesz to idź to lustra
> i postaraj się robić miny.

Lustro nie jest konieczne. Wystarczy ruch i fizjolgiczna reakcja.
Recepta na szczęście to też nie jest. Raczej sposób na radzenie sobie z
dołem i odnajdywanie sił na szukanie szczęścia.

Pozdrawiam,
MAG

P.S. Ktoś, gdziś, kiedyś zrobił taki eksperyment... Kazał ludziom oglądać
komiks trzymając długopis w ustach. Wszystkim ten sam (komiks, nie długopis
:-)). Jedna grupa przymała długopis w ustach "wzdłuż", no tak powiedzmy jak
się trzyma słomkę do napojów. Druga grupa natopiast w poprzek, między
zębami. Okazało się, że owej drugiej grupie komiks wydawał się o wiele
śmieszniejszy.

27. Data: 2005-08-02 13:56:21

Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz mi lepiej. Dzis robilismy sobie zdjecia w gabinecie prezesa. Tzn ja, nie
200 osob.

28. Data: 2005-08-02 14:35:51

Od: Tomi <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> CO ROBIC ??????

Zapalic znicz na swoim grobie haha.
Szukaj takiej pracy w ktorej bedziesz sie dobrze czuł i finansowo
bedziesz zadowolony , kazdy woli co innego.

29. Data: 2005-08-02 17:16:19

Od: marcinnn <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomi napisał(a):

> Zapalic znicz na swoim grobie haha.
> Szukaj takiej pracy w ktorej bedziesz sie dobrze czuł i finansowo
> bedziesz zadowolony , kazdy woli co innego.
ja sobie trzepne w pracy i od razu weselej mi się robi ;)

30. Data: 2005-08-03 21:11:22

Od: "Masoneczka" <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Lustro nie jest konieczne. Wystarczy ruch i fizjolgiczna reakcja.

Szczerze moje miny bywają najczęściej kwaśne, pomimo że nie jestem
przygnębiona. Twarz wyraża negatywne emocje mimo pogodnego wnętrza.
To jest jakiś antagonizm. Bez lustra nie dam rady i szukam ćwiczeń
poprawiających mimikę twarzy. Zdaję sobie z tego sprawę, a to połowa
sukcesu.

>Ktoś, gdziś, kiedyś zrobił taki eksperyment... Kazał ludziom oglądać komiks
>trzymając długopis w ustach.
[ciach...]

Spróbuję z długopisem w zębach :-) obym nim nie zadławiła się ze śmiechu.
Hmm który komiks wybrać...

--
Pozdrawiam Masoneczka

test mmpi