Co z białek ?

1. Data: 2002-03-09 19:16:38

Temat: Co z białek ?
Od: "Szymko" <Algedi@_spam_friko7.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robie włąsnie ciasto drożdżowe i zostało mi troche białek. I nie bardzo wiem
co z nimi zrobić. Mógłbym bezy ale jakośnie ma nikt w domciu na nie smaka :)
Może akiśinny pomysł ?
Szymko

1. Data: 2002-03-09 19:30:21

Temat: Re: Co z białek ?
Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szymko" <Algedi@_spam_friko7.onet.pl> napisał(a):
> [...]
bardzo wiem
> co z nimi zrobić. Mógłbym bezy ale jakośnie ma nikt w domciu na nie
---
(Jesli jestes) w OE, przeszukaj miesiace luty i marzec
przycisk Znajdz na pasku po prawej u gory
wpisz: co z bialek, bialka, bialkowiec
i zobaczysz kilka ciekawych przepisow.
postaraj się.

W ogole zanim sie o cos zapyta,
warto sprawdzic, czy kilka dni / watkow
wczesniej
nie bylo o tym mowy.
Pozdrowienia
:))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-03-10 10:01:35

Od: "syso" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako "Szymko" <Algedi@_spam_friko7.onet.pl> zapodała:
: Robie włąsnie ciasto drożdżowe i zostało mi troche białek. I nie bardzo
wiem
: co z nimi zrobić. Mógłbym bezy ale jakośnie ma nikt w domciu na nie smaka
:)
: Może akiśinny pomysł ?

A ja polecam ten przepis. Ciasto jest fantastyczne, robilam juz pare razy,
bo tez mi zawsze zostaje pare bialek z drozdowego. :-) No i to ciasto jest
oczywiscie z grupy :-) I ja dodaje do tego jeszcze wisnie kandyzowane, efekt
jest zabojczy i daje pol na pol mak z wiorkami kokosowymi.
**********************
witajcie
A ja mam przetestowany przepis za ciasto makowe z bialek. Ciasto jest
szybkie w przygotowaniu i smaczne.

1 szkl. maki
1 szkl. bialek
1szkl. cukru
1 szkl. maku - calego, przeplukanego, nie gotowac, nie mielic
3/4 (trzy czwarte) szkl. magaryny (200 gram)
2 lyzeczki proszku do pieczenia
olejek migdalowy

Bialka ubic na sztywno, dodac cukier i reszte skladnikow, rozpuszczona
margaryne wlac na koncu. Upiec w foremce keksowce. Po upieczeniu polukrowac.
Marzena x...@p...onet.pl
*** godny uwagi jest rowniez wariant:
pol szklanki maku plus cala szklanka wiorkow kokosowych.

**************

1. Data: 2002-03-10 13:55:23

Od: "Szymko" <Algedi@_spam_friko7.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zowisia" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (Jesli jestes) w OE, przeszukaj miesiace luty i marzec
> przycisk Znajdz na pasku po prawej u gory

Dziękuje za rade. Cały problem w tym, że mój server już tych wiadomości nie
ma, a ja na OE nie ściągam całej zawartości grupy. Ale zaraz się dobiore do
tych smakołyków z Google :)
Szymko

befsztyk-prosze o rady
jak w archiwum wg haseł?