Co z cykorii?

1. Data: 2002-09-10 08:14:29

Temat: Co z cykorii?
Od: "Halszka " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest takich kilka produktów, na których można oprzeć dietę redukującą tkankę
tluszczową. Nie bardzo wiem jednak w jaki sposób mozna je wykorzystac do
zrobienia czegos smacznego i lekkostrawnego.
Jednym z nich jest cykoria. Co z niej można , proszę o radę?
Pozdrawiam
Halszka

1. Data: 2002-09-10 09:21:29

Temat: Re: Co z cykorii?
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halszka " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zrobienia czegos smacznego i lekkostrawnego.
> Jednym z nich jest cykoria. Co z niej można , proszę o radę?

sporo pytan wrzucilas na grupe i wszytkie o warzywa omawiane wiele razy na
grupie. Czy probowalas najpierw przez google przejrzec co grupowicze mieli
wczesniej do powiedzenia na ten temat?
W sumie nudne jest powtarzanie ciagle tego samego...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-09-10 09:26:17

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sama sprawdzilam w googlach:
rzepa - prawie 3000 wątkow
cykoria - 279
kapusta czerwona - 192
seler naciowy - 166.

Nawet jesli tylko czesc jest typowo kuchenna to i tak z pewnoscia przepisow
jest tam sporo.

Basia

1. Data: 2002-09-10 10:36:47

Od: "Halszka " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkryłam tę strone dopiero kilka dni temu.Przejrzałam wszystkie zapisy, jakie
udało mi sie zobaczyć przy pomocy opcji "poprzednia strona". Znalazłam tam
tylko jarmuż. Nie za bardzo jeszcze wiem ,jak poruszać się po archiwum. Ale
dzięki za informację.Poszukam w czeluściach Wszych magazynów.
Halszka

1. Data: 2002-09-10 12:20:54

Od: "Artur Z" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie przejmuj sie ja tez niedawno odkrylem ze usenet to nie taka
prosta sprawa ;-)
W www.google.com.pl masz zakladke grupy dyskusyjne.Tam nalezy wpisac
rec.kuchnia.pl i zaznaczyc tak, zeby szukal frazy tylko z tej grupy.
Faktycznie grupa ma bardzo zasobne archiwum, co nie znaczy, ze dyskusje na
pewne tematy nie sa wznawiane.
Co do cykorii zjadam jej znaczne ilosci do kanapek zamiast salaty (jest
znacznie soczystsza i lepiej smakuje (szczegolnie srodek).
Z reguly kupuje Cykorie "Cykorii SA" na tackach ,ktorej kazde opakowanie
zawiera przepis na ciekawe danie.np cukinia zapiekana w piecyku zawinięta w
plaster szynki i posypana serem zoltym.
Artur

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-09-10 12:51:51

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Z" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> Nie przejmuj sie ja tez niedawno odkrylem ze usenet to nie taka
> prosta sprawa ;-)

zaraze jakas ze mnie robisz;-)
Taka wstretna nie jestem, nie wiesz jak tu mozna czasem po uszach dostac a
ja juz na priv Halszce wyslalam namiary na google.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-09-10 20:23:26

Od: "Dorothy" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobienia czegos smacznego i lekkostrawnego.
> Jednym z nich jest cykoria. Co z niej można , proszę o radę?

Ja robie nastepujaca:
30 dag kap.pekinskiej
2 cykorie
swiezy ogorek ze skorka
jasna czasc pora
2 lyzki posiekanej zielonej pietruszki
sos:
2 lyzki majonezu
maly pojemnik jogurtu naturalnego
2 zabki czosnku
sol
pieprz
cukier

kapuste i cykorie pokroic w paski, pora i ogorka w kostke lub polplasterki.
Zalac sosem. PODAWAC ZARAZ PO PRZYRZADZENIU!

Smacznego

1. Data: 2002-09-11 12:41:41

Od: "Artur Z" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zaraze jakas ze mnie robisz;-)

Ani mi to przez mysl nie przeszlo
Tylko tak siedze w pracy i sama wiesz jak czas przyjemniej uplywa gdy sie
pisze :-))

Malaga
Dziwni lokatorzy w mojej kuchni
Żurawina!!!