Re: Co z cykorii?

From: "Artur Z" <a...@p...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Co z cykorii?
Date: Tue, 10 Sep 2002 14:20:54 +0200

Nie przejmuj sie ja tez niedawno odkrylem ze usenet to nie taka
prosta sprawa ;-)
W www.google.com.pl masz zakladke grupy dyskusyjne.Tam nalezy wpisac
rec.kuchnia.pl i zaznaczyc tak, zeby szukal frazy tylko z tej grupy.
Faktycznie grupa ma bardzo zasobne archiwum, co nie znaczy, ze dyskusje na
pewne tematy nie sa wznawiane.
Co do cykorii zjadam jej znaczne ilosci do kanapek zamiast salaty (jest
znacznie soczystsza i lepiej smakuje (szczegolnie srodek).
Z reguly kupuje Cykorie "Cykorii SA" na tackach ,ktorej kazde opakowanie
zawiera przepis na ciekawe danie.np cukinia zapiekana w piecyku zawinięta w
plaster szynki i posypana serem zoltym.
Artur

Użytkownik "Halszka " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Odkryłam tę strone dopiero kilka dni temu.Przejrzałam wszystkie zapisy,
jakie
> udało mi sie zobaczyć przy pomocy opcji "poprzednia strona". Znalazłam tam
> tylko jarmuż. Nie za bardzo jeszcze wiem ,jak poruszać się po archiwum.
Ale

http://www.gazeta.pl/usenet/