Re: Co z nami jest nie tak, z perspektywy innych?

Data: 2010-10-06 18:38:35
Temat: Re: Co z nami jest nie tak, z perspektywy innych?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

>.....W PL jestem juz 5 lat od powrotu, mam 34
>lata i nie spotkałam żadnego ineteresującego faceta, który by mi się
> podobał:(
Nie mam celu nikogo urazić, zwaszcza kobiet, bo sama jestem,
ale czytałam kiedyś o doświadczeniu pszeprowadzonym na jakimś gatunku,
zdaje się na dziku.
Podobno loha się nie mnoży w niewoli, jeśli teren jest za mały.
Podobno nawet określono z dokładnością do połowy metra
ile musi być do ogrodzenia.

Myślę, że z ludźmi może być podobnie.
Żeby się mnożyć =~ być zainteresowanym płcią pszeciwną,
muszą być spełnione jakieś minimalne warunki,
trudno precyzyjnie sprecyzować jakie one są dla człowieka.
A Polacy są biedni, mamy kryzys:
jak myśleć o randce bez mieszkania, pracy, pieniędzy......
A ty masz pewnie odrobinę większe wymagania od pszeciętnej,
bo liznęłaś lukru z angielskiego świata.