Co z tą wredną masą -help !!!!

1. Data: 2001-07-23 20:09:40

Temat: Co z tą wredną masą -help !!!!
Od: "Adalbert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podajcie przepis na masę lub krem do ciast np. biszkoptowego. Wszystkie masy
mjego wykonania mają wygląd kaszki. Składniki są dokładnie miksowane ??

1. Data: 2001-07-23 20:22:58

Temat: Re: Co z tą wredną masą -help !!!!
Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

może to dokladne miksowanie (długie) sprawia że masa sie nagrzewa i po
prostu warzy...
kachna

Użytkownik Adalbert <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ji09u$fch$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-07-23 21:58:14

Od: "Rzepek" <R...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Używam na 250g tłuszczu jedno jajko i trzy łyżki cukru. Najpierw rozkręcam
jajka z cukrem aż do rozpuszczenia się cukru. Potem wlewam bardzo powoli tak
rozbite jajka do rozkręconego tłuszczu, cały czas mieszając. Później dodaję
rozpuszczoną kawę lub aromat. Wszystko na zimno! Mnie się masa udaje za
każdym razem. Ale tak pewnie wszyscy robią. Mojej mamie ważyła się w
większości przypadków.
Może to po prostu złe fluidy?
Smacznego
Rzepek

1. Data: 2001-07-24 05:10:39

Od: "Adalbert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki ! postaram się miksować w bardziej sprzyjających warunkach.

1. Data: 2001-07-24 05:14:52

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adalbert" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dzięki ! postaram się miksować w bardziej sprzyjających warunkach.

Raczej postaraj się, by wszystkie składniki miały tę samą temperaturę - jak
weżmiesz ciepłe masło i zimny budyń (z lodówki) albo odwrotnie, to masz jak
w banku, że się zważy ;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-07-24 05:43:34

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
: >
: >
Najprostsza i taka ktora sie zawsze udaje, to:
1 puszka mleka skondensowanego,
1/2 paczki galaretki owocowej.

Galaretke rozpuscic i ostudzic (zeby prawie sie scinala). Mleko miksowac az
powstanie prawie jednolita piana. Dodac galaretke. Wymieszac dokladnie i wstawic
do lodowki. Mozna tez dorzucic jakies "miekkie" owoce. Najlepsze sa truskawki,
jagody, ale pewnie i inne w malych kawalkach tez sie beda nadawac.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-07-24 06:10:12

Od: "grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
truskawki,
> jagody, ale pewnie i inne w malych kawalkach tez sie beda nadawac.

A mleko ma byc chyba nieslodzone? Bo juz sama galaretka dosc slodka?
Grazyna

1. Data: 2001-07-24 06:14:55

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
: A mleko ma byc chyba nieslodzone? Bo juz sama galaretka dosc slodka?
: Grazyna
:
Tak, zwykle skondensowane, nieslodzone, ale moze byc schlodzone mleko ;o)))
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-07-24 06:41:54

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
masy
> mjego wykonania mają wygląd kaszki. Składniki są dokładnie miksowane ??

Ja robię dobrą z:
kartonika śmietany kremówki 30-36% (250ml), którą ubijam
serka homogenizowanego np. Maćków waniliowy
cukru pudru ile kto lubi (na pół litra kremówki to 3/4 szklanki)
małego cukru waniliowego
łyzki żelatyny rozpuszczonej małej ilości wody

Jak to walnę na biszkopt i zastygnie to ładuję na to galaretkę.
A najlepsze wychodzi z podwójnej porcji wymieszanej z pokrojomymi ananasami
z puszki i rodzynkami, a na wierzch galaretka ananasowa z powyższym.
Jak się nie chce robić cienkiego biszkoptu, to wykładam okrągłymi świeżymi
biszkopcikami troszkę nasączonymi mlekiem.

Jest super :)

Wkn

1. Data: 2001-07-27 11:01:20

Od: "Ania P." <p...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Użytkownik {Wilma} <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jj1v1$9u8$...@g...uci.agh.edu.pl...

> [...]
truskawki,
> jagody, ale pewnie i inne w malych kawalkach tez sie beda nadawac.

Ja jeszcze ubijam to mleko wlewając powoli galaretkę, aż wszytsko zacznie
gęstnieć. Potem wylewam na ciasto. Wychodzi pyszne, lekkie ptasie mleczko.
Mój małżonek uwielbia samo pałaszować z wielkiej miski, posypane kokosem.

Ania

szpinak
Dieta Weight Watchers dla tych co prosili o nia
pesto - czy cos warte ....
Ja znowu o Gdansku....
Przechowywanie pieczywa