Ja znowu o Gdansku....

1. Data: 2001-07-23 10:24:17

Temat: Ja znowu o Gdansku....
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Ja juz troche jak na szpilkach, bo za tydzien o tej porze
bedziemy juz w drodze do PL...
Najpierw bedziemy we Wroclawiu do 5 sierpnia, potem pedzimy nad
Lake Thompson i choc juz dalam moj numer telefonu tu i tam, to
maz mi grzecznie przypomnial, ze telefony w ogole nie maja
zadnego odbioru przy domu, nad samym jeziorem i w lesie w
promieinu Tzw siusiu itp...zeby cos sie dodzwonic to trzeba gonic
na gorke do lasu, jakis kilometr od domu a i to odbior jest
bardzo marny i ucieka...przeciez nie bede spedzac urlopu nad
jeziorem, na gorce w lesie!!!!!

Laskawcy!!! Uzgodnicie cos przed moim wyjazdem - jakby mi to
spotkanie minelo przez brak porozumienia, to, slowo daje, przyjde
i kazdemu dam po grzbiecie slupem!

Albo bede stac pod golym facetem z widelcem od 13:00 do 13:30 po
czym slupem zdziele kogos, kto mi pod reke wejdzie
nieopatrznie...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-23 10:43:42

Temat: Re: Ja znowu o Gdansku....
Od: "Grazyna SZkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysiu,
sadzilam, ze to juz przesadzone: 10 sierpnia 13.00 pod golym facetem.
Jeszcze mam tylko niesmiale pytanko: Czy ja tez moge przyjsc, czy to tylko
dla najstarszych znajomych? Bo ja na tej liscie dopiero od lutego...
Grazyna

wiadomosci news:jgunlt8tjt4mnj4kqde14qrl0mgfsucava@4ax.com...

1. Data: 2001-07-23 10:56:07

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
: Albo bede stac pod golym facetem z widelcem od 13:00 do 13:30 po
: czym slupem zdziele kogos, kto mi pod reke wejdzie
: nieopatrznie...

Krysiu, proponuje, abys podala komus "obrotnemu" swoj nr telefonu komorkowego.
Moze na bierzaco - sms-ami informowac Cie o decyzjach.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-07-23 11:45:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

A ja od listopada...tu sa starsi (!), ale czy my mlodsi (!)
sluchamy sie ich????
Nie sadze, ze to spotkanie to bedzie za zaproszeniami!!

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-23 11:48:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu, proponuje, abys podala komus "obrotnemu" swoj nr telefonu komorkowego.
>Moze na bierzaco - sms-ami informowac Cie o decyzjach.
>pozdr. Wilma

no to juz chyba 2 sztuki maja. i niech sms-uja!

Na razie moje dziecie przebywajace po raz 1. w zyciu na obozie
mlodziezowym (w Borowicach, 45 sztuk polskich, 25 - niemieckich,
1 - Kasia) sms-uje mnie bez przerwy.. nauczylam sie dosc sprawnie
obchodzic z tym ustrojstwem...przedtem zamiast czytac to je
kasowalam...niechcacy

Bede ze slupem fod facete. o 1Ł:00, 10-tego.
a jak bedzie padac??
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-23 11:59:45

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Ja juz troche jak na szpilkach, bo za tydzien o tej porze
> bedziemy juz w drodze do PL...

Nie było mnie w 3city w zeszłym tygodniu (byłem pokarmem dla ok. 150
komarów - tyle ukąszeń +/- 20 [bo się zlewały] naliczyłem na swoim
cielsku)
Dziś jestem pierwszy dzień w pracy.
Niestety: dziś nie mam czasu.
Obiecuję _jutro_ udać się na rekonesans i przedstawić Grupie "na gorąco"
zady i walety każdej z lokalizacji.

sadyl

1. Data: 2001-07-23 12:06:36

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Bede ze slupem fod facete. o 1Ł:00, 10-tego.
> a jak bedzie padac??

Dlatego lepsza wydaje mi się lokalizacja przy kasach Żeglugi - mniej
ludzi (nie zadepczą), pod daszkiem (w razie deszczu) i może nie trzeba
będzie się przeciskać między straganami
Niestety - nie mam pod ręką kamery cyfrowej, bo pstryknąłbym jutro
zdjęcia, wrzucił na jakąś stronę a Grupa mogłaby zobaczyć propozycje na
własne oczy i zagłosować.

sadyl

1. Data: 2001-07-23 12:35:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

a nie ma komu podrzucic na dzien?

>Ale wam zazdroszczę! Też bym chętnie Was zobaczył (i faceta, i widelca też),
>ale Poohatkowa jest przy nadziei i nie będę jej targał do 3miasta, ani
>zostawiał w chałupie samej.
>
>Nieutulony w żalu.
>Pooh - bardziej żółty niż zielony.
>
>Użytkownik "Grazyna SZkudlinska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>tylko

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-23 12:37:57

Od: "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-23 12:58:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Moze i to dobry pomysl, ale nie chcialbym potem oberwac walkiem lub podobnym
>sprzetem..., ze jej nie wzialem.
>(mam nadzieje, ze nie chodzilo Ci o 'podrzucenie' Poohatkowej np. w góre...)

nie zycze Ci galopujacej ruptury, wiec rzeczywiscie nie
podrzucanie do gory mialam na mysli...moze ja na wozku
inwalidzkim wozic..ludzie by pryskali spod kol i bylby luz

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Przechowywanie pieczywa
Ciasto M. Basset - dzieki!