Re: Co z tym Samsonem ?

From: Wojtek <n...@p...pl>
Subject: Re: Co z tym Samsonem ?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 01 Jul 2004 20:36:46 GMT

Mi to trudno zrozumieć. Każdy kto ma do czynienia z bardzo mlodymi ludźmi,
wie jak bardzo są niedojrzali, jak mało de facto atrakcyjni pod każdym
względem.

Każdy dorosły człowiek ma mnóstwo mozliwości kontaktu z dużo
atrakcyjniejszymi kobietami - pod względem fizycznym, intelektualnym,
emocjonalnym, po prostu każdym. A szczególnie człowiek sukcesu, który
obraca się wśród innych dobrze sytuowanych i radzących sobie w życiu ludzi.

Moim zdamiem trzeba mieć bardzo, bardzo nie pokolei w głowie, żeby angażować
się w jakieś związki uczuciowe (normalne lub patologiczne) z takimi
młodocianymi osobnikami. Trzeba być psychopatą, chyba, że nie mam racji.