Co z tym szamponem koloryzującym???

1. Data: 2002-12-20 18:01:11

Temat: Co z tym szamponem koloryzującym???
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zafarbowałam sobie włosy szamponem koloryzującym. Takim na 24 mycia...
Niestety kolor się nie zmył i mam odrosty. Na szczęście prawie niewidoczne
bo kolor był bardzo podobny do naturalnego. Ale tak mnie zastanawia jaka
mogła być tego przyczyna...
Kasia

1. Data: 2002-12-20 19:35:49

Temat: Re: Co z tym szamponem koloryzującym???
Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zafarbowałam sobie włosy szamponem koloryzującym. Takim na 24 mycia...
> Niestety kolor się nie zmył i mam odrosty.

To jeszcze nic!
Mój brat na Pierwszy Dzień Wiosny zrobił sobie włosy takim rudo-czerwonym
szamponem koloryzującym w saszetce (na 3 mycia).... Zgadnij, co? ;-)))
Trzeba było ogolić głowę. :-(
Podobno gdy włosy są zniszczone i mają "otwarte" łuski to szampon się
"lepiej przyjmuje". Nie wiem ile w tym prawdy, ale ja też miałam odrosty po
szamponie. :-(
Także na pociechę mówię Ci, że nie jesteś sama "w cierpieniu" :)
Nie łam się. Pozdrawiam,
Koala

1. Data: 2002-12-20 19:36:28

Od: "attena26" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja miałam ten sam problem, tyle ze z pianką koloryzującą, która miała się
zmyć po chyba 8 umyciach. nie zeszła nawet po 2 miesiącach. kolor na pudle
miedziany a mi wyszła "czerwień strażacka". do dzis nie farbuje włosów
piankami

pozdrawiam
:)

1. Data: 2002-12-20 20:43:07

Temat: Odp: Co z tym szamponem koloryzującym???
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno gdy włosy są zniszczone i mają "otwarte" łuski to szampon się
> "lepiej przyjmuje".

tez tak slyszalam i widzialam kuzynke ktora postanowila miec wlosy
niebieskie
ale niebieskie bylo wszystko, oprocz jej glowy
podobno za zdrowe wlosy ma

1. Data: 2002-12-20 21:39:34

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "attena26" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zmyć po chyba 8 umyciach. nie zeszła nawet po 2 miesiącach. kolor na pudle
> miedziany a mi wyszła "czerwień strażacka". do dzis nie farbuje włosów

Tez mialam ten problem ;-)) Na cale szczescie moja ruda pianka ladnie sie
zmywala i kolor byl jeszcze lepszy potem ;-)) Fajnie schodzil z prawie
marchewki do takiego pieknego zlotego blondu - nigdy potem zadna farba mi
tego nie dala.

to wszystko zalezy od struktury wlosow ale nie ma szans sprawdzic jak szybko
to cos bedzie sie zmywalo

--
Catalina
icq #54287160

1. Data: 2002-12-20 21:56:02

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety kolor się nie zmył i mam odrosty.

Mnie nie schodzi ani szampon ani pianka. Zawsze zostaje jakaś popłuczyna
koloru. Tak już po prosu jest i tyle ;-)

Renya

1. Data: 2002-12-21 15:04:15

Od: Lilith aka Lilijka <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.rec.uroda "Katarzyna Maj" <A...@i...pl>
napisal:

> [...]
>bo kolor był bardzo podobny do naturalnego. Ale tak mnie zastanawia jaka

Ja mam problem odwrotny... ani szampon ani nawet farba nie trzyma mi
sie dluzej niz miesiac-dwa... No farba to ma jeszcze w miare odcien
jak trzeba ale strasznie szybko traci blask. A najczesciej to po
prostu w ogole nie widac ze cokolwiek z wlosami robilam... kolor jak
byl, taki zostaje :(
No ale coz, obecnie odkrywam na nowo swoj naturalny kolor :) Tez fajne
tak po 3 latach farbowania :))))

--
Demonicznie pozdrawiam - Lady_Lilith[at]go2.pl * ftp://lilijka.homeip.net
FOTKA: http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

krem mat
Polska wersja UE.SI (wez udzial w glosowaniu)
apropo próbek i testerów
Polecam artykuly :-)
Buuu, gdzie ta baza? :-(