Co z tym zrobic - Prosze o pomoc

1. Data: 2005-03-18 23:00:21

Temat: Co z tym zrobic - Prosze o pomoc
Od: "aLien" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Mam nastepujacy problem, ostantnio robila u mnie firma zakladajaca w
mieszkaniu drzwi wew. wszystko ladnie pieknie nie moge sie przyczepic do
jakosci robocizny wiec zaplacilem. Niestety gosciu powiedzial mi ze teraz
nie moze wystawic faktury bo cos tami i tak dalej no ale jak to w zyciu bywa
gosciu zaczyna mnie caly czas teraz zwodzic z faktura dla mnie bedzie poznie
i pozniej i nie moge sie jej doprosic. Po czesci czuje sie winny ze dalem mu
sie wyrolowac ale coz postanowilem dzialac. Tak teraz zastanawiam sie czy
moge isc do urzedu skarbowego czy moze do izby skarbowej zglosic ten
przypadek jak myslicie a moze macie inne sposoby na zalatwienie tej sprawy.

z gory dzieki za pomoc

2. Data: 2005-03-19 22:43:51

Temat: Re: Co z tym zrobic - Prosze o pomoc
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d1fmip$1m9$1@news.onet.pl
Od: aLien <a...@o...pl>
Było:
> [...]
> zastanawiam sie czy moge isc do urzedu skarbowego czy moze do
> izby skarbowej zglosic ten przypadek jak myslicie a moze macie

Jeśli się nie umawiałeś na "bez faktury" to powiedz gościowi, że ma 7 dni na
jej wystawienie i że chcesz ten papier.
Jest specjalny numer - nie znam go - telefoniczny gdzie się dzwoni i
opowiada dokładnie takie historie. Urzędnicy poszukujący pieniędzy
skwapliwie rzucają się na takich przedsiębiorców ... Użyj www.google.pl :-)
Proponuję nie informować urzędu tylko przedsiębiorcę o tym, ze wiesz jaki to
jest numer.
Jeśli mu nie pasuje w jakimś miesiącu wystawienie faktury to zgódź się na
inny miesiąc ale papier weź od razu, datę niech wstawia jaką chce (no musi
być z roku 2005)

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-03-19 23:23:49

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP pisze w news:d1ia7h$osu$1@nemesis.news.tpi.pl

> Jest specjalny numer - nie znam go - telefoniczny gdzie się dzwoni i
> opowiada dokładnie takie historie.

Może chodzi o nr do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(OUKIK)? Ale numeru też nie znam...

--
Pozdrowieństwa,
Daga

4. Data: 2005-03-19 23:25:46

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga pisze w news:20050320002306.4720.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl

Ale google Twoim przyjacielem:

http://www.uokik.gov.pl/

Plac Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 22 55 60 800
u...@u...gov.pl

--
Pozdrowieństwa,
Daga
http://www.modus-vivendi.w.pl
http://www.proinfo.pl/ustron2004/

Okap - o dużej wydajności ?!?!
Przyjme stare dechy podlogowe
fronty szafek - czy można utwardzić lakierem podłogowym?
Wspólnota mieszkanie - wpłaty na fundusz remontowy - POMÓŻCIE :)
żarówki