Co zamiast kreta?

1. Data: 2010-07-18 09:30:14

Temat: Co zamiast kreta?
Od: "Lato" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś widział u nas w sklepach/allegro udrażniacz do kanału taki jak na
tym filmie?

http://ziza.ru/2010/07/16/obaldet_i_jeto_v_vannojj.h
tml

fajne proste urządzenie...

2. Data: 2010-07-18 11:25:23

Temat: Re: Co zamiast kreta?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lato" <n...@w...pl> wrote in message news:i1uhoc$4ta$1@news.onet.pl...
> Czy ktoś widział u nas w sklepach/allegro udrażniacz do kanału taki jak na
> [...]

Sprowadzić, zahandlować i zarobić.

3. Data: 2010-07-18 11:39:08

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Sprowadzić, zahandlować i zarobić.

Tak z ciekawości - dlaczego nie "wyprodukować, zahandlować, zarobić" ?

Adam

4. Data: 2010-07-18 12:41:19

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> wrote in message

> Tak z ciekawości - dlaczego nie "wyprodukować, zahandlować, zarobić" ?

Ochrona patentowa (o ile jest).

5. Data: 2010-07-18 12:53:09

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Ochrona patentowa (o ile jest).

W Polsce nie ma.
Adam

6. Data: 2010-07-18 16:10:21

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Polsce nie ma.
> --
> Pozdrawiam
> Adam

Mi to narzędzie przypomina zwykłą elastyczną opaskę zaciskową.

7. Data: 2010-07-18 16:22:35

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś widział u nas w sklepach/allegro udrażniacz do kanału taki jak na

Mało uniwersalne - najcieńsza linka do przepychania ma 5 mm średnicy:

8. Data: 2010-07-18 19:48:13

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "Panslavista", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

tml

> Mało uniwersalne - najcieńsza linka do przepychania ma 5 mm średnicy:

To nie jest ściśle rzecz biorąc do przepychania, tam zdaje się nawet na
opakowaniu było zaznaczone że to jest do oczyszczenia jak się kłakami zatka
- a jak jest w domu osoba długowłosa, to odpływy lubią takim czymś
zarastać.
Jeśli zator jest właśnie kłakowy, to one zazwyczaj są stosunkowo blisko
wlotu i taka listwa hakowa jest wręcz perfekcyjna, wsunie się, zahaczy i
wyciągnie. As seen on TV można by rzec. Jeśli zator będzie głębiej lub o
charakterze mulistym, to taką przetykaczkę można o (za przeproszeniem) kant
dupy potłuc, więc faktycznie uniwersalność do kitu, ale w określonym
przypadku rewelacja.

Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

9. Data: 2010-07-18 20:40:11

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damork" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> dupy potłuc, więc faktycznie uniwersalność do kitu, ale w określonym
> przypadku rewelacja.

"określony przypadek" jest chyba najczęstsza przyczyną problemów z
łazienkową kanalizą, zwłaszcza w domu zamieszkałym przez choć jedną
długowłosą osobę.
Dla mnie w każdym razie rewelacja i jak gdzieś znajdę, kupuję natychmiast.

J.

10. Data: 2010-07-18 20:52:28

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "Jarek P.", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

> [...]
> długowłosą osobę.
> Dla mnie w każdym razie rewelacja i jak gdzieś znajdę, kupuję natychmiast.

Ten przypadek wymaga jeszcze jednego - odpływu wyposażonego w dużą dziurę,
zapewne takiego dzielonego na trzy. Jeśli odpływ jest wyposażony w bardzo
często występującą dziurkowaną płytkę z nierdzewki, to taka listwa
zwyczajnie się w dziurę nie zmieści.
Ja mam i odpływ z kabiny w dziurki i żonę długowłosą, a jeszcze nigdy nie
zrobił mi się taki koszmarny kluch w odpływie jak na filmiku. Jak widzę że
coś się zaczyna robić to czyszczę na bieżąco i tyle.

Ale ogólnie pomysł przetykaczki świetny i powodzenia w szukaniu :)

Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

samodzielne czyszczenie/odgrzybianie klimatyzacji domowej?
Zmywarka electrolux 65040x
Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
TV 26
włącznik w meblach