Co ze świnki?

31. Data: 2006-11-22 12:07:03

Temat: Re: Co ze świnki?
Od: "komarek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ejuqte$huo$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "komarek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> to dziwne ze buntujesz sie przeciwko glupocie, a sam ja bardzo starannie
> pielegnujesz i pokazujesz na grupie,
> jezeli chodzi o wychowanie, to takie postepowanie wlasnie jak twoje to
> wskazuje na wychowanie nie bardzo fortunne
> Andrzej
a jaką głupotę pokazuję na grupie??
sam udajesz cwaniaczka powiatowego a innych chcesz kultury uczyć
"Samoobrona" ma inną grupę dyskusyjną.
od razu widać że jesteś jałowy
marek

32. Data: 2006-11-23 10:22:20

Od: "komarek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "komarek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> aha zapomiałem, juz sie nie wysilaj
>
> PLONK !
wszędzie się jakiś popierd*** trafi
spójrz "inteligencie" jaki jest tytuł wątku
podpowiadam bo byś się w życiu nie domyślił

33. Data: 2006-11-23 10:37:40

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszędzie się jakiś popierd*** trafi
> spójrz "inteligencie" jaki jest tytuł wątku
> podpowiadam bo byś się w życiu nie domyślił

Tak czytam te twoje riposty i wydaje mi się, że nie umiesz się przystosować
do wszystkich.
Tak się rzucasz, bez najmniejszej racji.
Przyjmij, że Andrzej ma rację ( bo ma ) i będzie po sprawie.
Wyzywasz słowami niecenzuralnymi, nie wstyd Ci, jakoś nikt Cię nie obraża, a
TY zachowujesz się bardzo nieładnie i obrażasz.

Ewa

34. Data: 2006-11-23 10:52:23

Od: "komarek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wyzywasz słowami niecenzuralnymi, nie wstyd Ci, jakoś nikt Cię nie obraża,
> a TY zachowujesz się bardzo nieładnie i obrażasz.

pokarz mi niecenzuralne słowo

35. Data: 2006-11-23 11:08:37

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> pokarz mi niecenzuralne słowo

Widać, że masz ogromny problem z sobą i ciężko Ci się przyznać do
popełnianych błędów, a jeszcze udajesz że nic się nie stało

ps. chyba chciałeś wszystkim napisać " pokaż mi niecenzuralne słowo"

Z mojej strony EOT
Ewa

36. Data: 2006-11-23 11:12:23

Od: "komarek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "komarek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> aha zapomiałem, juz sie nie wysilaj
>
> PLONK !
jak piszesz do mnie to pisz z dużej litery
miej trochę szacunku dla dwa razy starszych od siebie
a najlepiej to idź się pobaw w piaskownicy

37. Data: 2006-11-23 11:15:01

Od: "komarek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> popełnianych błędów, a jeszcze udajesz że nic się nie stało
>
> ps. chyba chciałeś wszystkim napisać " pokaż mi niecenzuralne słowo"

dużo konstruktywnego wniosłaś do dyskusji
chwała ci!!
może ty też przeczytaj tytuł wątku
bez pozdrowień

38. Data: 2006-11-23 11:26:13

Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mikont" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> dużo konstruktywnego wniosłaś do dyskusji
> chwała ci!!
> może ty też przeczytaj tytuł wątku
> bez pozdrowień

a jednak jesteś beznadziejny, uważaj tylko żebyś nie dostała zawału :),
wypisujesz znowu riposty ale widać że nie znasz się na internecie, przecież
Andrzej już Cię nie czyta a ty ciągle się podniecasz i wypisujesz kolejne
bzdury

zobacz co oznacza słowo PLONK
masz tu, bo wiem że nie znajdziesz http://pl.wikipedia.org/wiki/Plonk

39. Data: 2006-11-23 11:46:59

Od: "komarek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wypisujesz znowu riposty ale widać że nie znasz się na internecie,
> przecież Andrzej już Cię nie czyta a ty ciągle się podniecasz i wypisujesz

ty jesteś beznadziejna
jeszcze nie "dostałam" zawału
to raczej ty masz jakieś rozdwojenie jaźni
żaden andrzej mnie nie interesuje ani ty
to ciebie podnieca ciągłe wrzucanie paru groszy i zaśmiecanie swoją osobą
grupy
widać tylko takim sposobem możesz sie "dowartościować"
udowodnisz to odpowiadając kolejny raz na grupę...
.... wszyscy czekają z niecierpliwością.
zaczynam odliczać, jeden, dwa, trzy.....

40. Data: 2006-11-23 11:56:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> udowodnisz to odpowiadając kolejny raz na grupę...
> .... wszyscy czekają z niecierpliwością.
> zaczynam odliczać, jeden, dwa, trzy.....

Widzę, że nie pojmujesz gry, dopadli ciebie za to, że rozmawiasz ze mną.

K U P A Z...
Co z sera topionego ?
Wino wlasnej produkcji
OD...