Re: Co źreć na wzrok?

Data: 2006-03-28 20:47:55
Temat: Re: Co źreć na wzrok?
Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

> skąd mam wiedzieć, jaki język jest dla Ciebie zrozumiały? ... potrafisz
> posługiwać się słownikiem - więc seredecznie polecam.
W słowniku 3-tomowym nie ma słowa denotat.
A szerszego tylko do dyskusji z tobą nie zamierzam używac bo nie wykazujesz
szacunku do mnie.

> Tak samo jak bez mózgu ;-) nie krzycz na mnie.
Ja tylko wykazałam, ze twoje zdanie "zmysł to ..rekacje zachodzące na drodze
receptor-mózg." jest błędne. Ale ty jak zwykle nie przyznajesz się do błędu ,
nie potrafisz.

> próbowałaś już udowodnić lekarzowi, że głupi jest i bzdury gada
bo gada bzdury.

> - teraz będziesz jeszcze udowadniać językoznawcy,
> że też głupi jest i bzdury gada ;-)
Jesteś językoznawcą? To chyba po jakimś weekendowym kursie. W przeciwnym razie
lepiej powinnać rozumieć znaczenie słów.

> Rany, w którym miejscu casus używa języka medycznego?
Ty próbowałas zmusic mnie bym uzywała medycznej definicji słowa wzrok.

> uwierz mi, tłumaczę teksty medyczne - język używany tutaj jest
> bardzo "ludzki" i potoczny.
Strach posługiwac się twoimi tłumaczeniami, i strach pomysleć jakie szkody mogą
wyrządzić teksty tłumaczone przez tak niekompetentnych ludzi jak ty.

Ty tworzysz własne znaczenie słów. Inne od obowiązujących
powszechnie norm , opisanych w słowniku.
Jako językoznawcy, a szczególnie, jako TŁUMACZOWI nie wolno ci tego robić, bo
właśnie w szczególny sposób pownnaś dbać o czystość języka, i znaczeń słów i
zwrotów.

Bawisz się moimi reakcjami?
A to perfidna szuja.