Co źreć na wzrok?

1. Data: 2006-03-25 09:44:43

Temat: Co źreć na wzrok?
Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wiem, że było :)
ale doradźcie mi coś qde, mam 26 i od 2 lat mi się znacznie wzrok pogarsza,
od urodzenia mam wadę +3.5, ale ostatnio czuje, że ślepne :(
dużo pracuje przy kompie ( monitor jest LCD )

Hyde

2. Data: 2006-03-25 10:16:15

Temat: strix
Od: Paulina <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

strix probowales? ja wady wzroku nie mam, ale kolezanka kiedys
kupowala - to jakis preparat z jagod chyba.
pozdrawiam.
pałka

3. Data: 2006-03-25 13:52:42

Temat: Re: Co źreć na wzrok?
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pogarsza,
> od urodzenia mam wadę +3.5, ale ostatnio czuje, że ślepne :(
> dużo pracuje przy kompie ( monitor jest LCD )

A nie masz początku choroby SM ?
Nie straszę, ale to jeden z pierwszych objawów SM.
Może jesz mało wit. A Pamietaj jednak, że witaminy syntetyczne są wchłaniane
tylko w kilku procentach. Jedz dużo masła.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-03-25 14:17:00

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedzenie czegokolwiek ani nie przystopuje pogłebiania się wady wzroku, ani
> jej nie zmniejszy.
Jesteś głupia.

> Radzilabym regularnie czyli co 6 mcy odwiedzać okulistę,
> nosić dopasowane szkla korekcyjne
jw.

5. Data: 2006-03-25 14:17:08

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> dużo pracuje przy kompie ( monitor jest LCD )

Jedzenie czegokolwiek ani nie przystopuje pogłebiania się wady wzroku, ani
jej nie zmniejszy. Radzilabym regularnie czyli co 6 mcy odwiedzać okulistę,
nosić dopasowane szkla korekcyjne i dbac o higienę pracy przy komputerze
http://www.oko.info.pl/index.php?body=1802

HaNkA

6. Data: 2006-03-25 14:25:02

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dużo pracuje przy kompie ( monitor jest LCD )

LCD jest troche mniej uciazliwy dla oczu niz kineskopowe CRT,
ale nie tylko nieznacznie mniej,
jak by nie bylo patrzysz na swiatlo jarzeniowki ktora od spodu
podswietla ekran, odwzrorowanie barw tylko 30%,
no i caly czas na ta samo odleglosc (no ale tego juz zaden
monitor ekranowy nie wyeliminuje)

w kazdym razie rob sobie przerwy, wychodz rano albo
po pracy (kiedy jest jeszcze jasno) na specer aby oczy
i odpoczely i sie troche rozruszaly,
istatne jest takze, jak naswietlone jest pomieszczenie w ktorym
pracujesz

pozdrawiam,

Tomek

7. Data: 2006-03-25 18:23:19

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:26d3.00000115.442550db@newsgate.onet.pl...

> Jesteś głupia.

Dieta ma zasadnicze znaczenie, jeżeli tego nie wiesz, nie obrażaj slowem
"głupia" innych.
Pozdrawiam Jurek

8. Data: 2006-03-25 21:38:52

Od: "Robert D." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja powiem tak. Z tego co czuję to pogadaj z kimś kto czuje więcej niż inni
i widzi troszkę więcej, to dowiesz się czemu Ci leci wzrok.
Robin

9. Data: 2006-03-25 21:51:49

Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert D." <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>A ja powiem tak. Z tego co czuję to pogadaj z kimś kto czuje więcej niż
>inni i widzi troszkę więcej, to dowiesz się czemu Ci leci wzrok.
> Robin

rozwiń proszę
bo nie zrozumiałem o co Ci chodzi

Hyde

10. Data: 2006-03-26 20:29:59

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:26d3.00000115.442550db@newsgate.onet.pl...

> Jesteś głupia.

> jw.

sio Trollu

casus

Elektrostymulator mięśni
Grzybica pochwy-jakie objawy?
Jakie choroby może zdiagnozować gastroskopia ?
cukrzyca - a badanie okulistyczne...
dermatolog e luxmedzie - wawa