Re: Co zrobić i czy jest szansa - długie! - ale nieo

From: Eulalia <e...@k...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Co zrobić i czy jest szansa - długie! - ale nieo
Date: Tue, 30 Mar 2004 14:45:26 +0000

Użytkownik idiom napisał:

> Eulalko, a gdybyś Ty wyjeżdżała, to zostawiłabyś dzieci z ojcem (z którym do
> niedawna miały stały kontakt) czy z dziadkami ?

Zostawiałam z dziadkami - tak wyszło, że w czasie
kiedy sie rozwodziłam miałam do nich większe
zaufanie. A nie rozwodziłam sie bez powodu - brak
zaufania to jeden z czynników.

> Zauważ, że żona Jacka nie musi MU już prać, gotować itd.... Jeśli kobieta z
> dwójką dzieci (jedno w przedszkolu, drugie u opiekunki) ma prawo do 19
> dniowego urlopu od wszystkiego (dzieci, znajomych), to jak powinny spędzać
> czas kobiety, które mają 2 dzieci w domu i pracują zawodowo?

Dokładnie tak samo.Wysyłam dzieci na ferie o babci
a sama labuję albo brykam jak najdalej gdzie sie da.

> urlopu od życia ? Moja koleżanka z biura (2 dzieci, jedno lekko upośledzone
> fizycznie, ciążka i stresująca praca zawodowa) powinna już dawno pieprznąć
> dziećmi i mężem i pojechać na Karaiby...

Kto jej broni? Pewnie by wszystkim na dobre wyszło
jakby pojechała naładować akumulatory.

> Powiedz mi Eulalko, tylko szczerze, jak byś zareagowała,
> gdyby Jacek napisał, że chce na 3 tyg zostawić żonę z 2 dzieci, bo musi
> odpocząć i ma dość pracy zawodowej i domu?

Heh - trafiłaś kulą w płot - u mnie to zupełnie
realne jest - bierze chłop manele, kumpli od
podstawówki niemal jeszcze i brykają wszyscy trzej
na żagle odpocząć.
Widzisz - są granice "matkopolkowania". Kobieta
oprócz żony i matki jest tez człowiekiem a nie
cyborgiem.
Ja miałam depresję, mam skłonności do depresji i
teraz już wiem jak sobie z tym samemu radzić, by
nie szkodzić ani sobie ani otoczeniu. Czasem po
prostu lepiej się zawinąć gdzieś i w samotności
pogrzebać sobie we wnętrzu niż zatruwać życie
sobie i rodzinie.
A to o czym pisze Jacek wskazuje na to, że ona nie
ma prawa do życia w inny sposób niż tylko taki jak
to on sobie wymyślił. Rozumiem, że może być
zawiedziony, że to nie jemu żona pozostawiła
dzieci, ale widocznie miała powody. Nie wiemy jak
było naprawdę.
Z resztą - jak dla mnie to on może sie sądzić i
wymyślać inne cuda na kiju - może ma rację, może
nie ma - zobaczymy. Tymczasem buntuję się tylko
przeciwko takiemu ocenianiu postępowania jego
żony. Kobieta (juz z tego co sam napisał) ma
problem. Leczy się - czyli jest tego świadoma,
chce to zmienić i pracuje nad tym. Odebranie jej
dzieci jest pomocą? Pomoże jej na pewno, prawda?

Eulalka