Co zrobić z serwatki?

1. Data: 2005-10-16 15:47:37

Temat: Co zrobić z serwatki?
Od: Agnieszka <a...@b...org.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam malutki problem. Zrobiłam biały ser wg. przepisu z książki Kriszny
(kiedyś przepis był też podawany na grupie) i zostało mi ok. 1,5 l
serwatki. Co można z niej zrobić? Niestety wypicie nie wchodzi w grę, bo
zwyczajnie mi nie smakuje, ale może można do czegoś dodać żeby wyszło
coś lepszego? W guglu znalazłam tylko jakąś zupę serwatkową i
kwaśnicę... Pomóżcie, proszę, bo szkoda mi wylać...

--
Agnieszka + Marcin + Tula (The Cat)

2. Data: 2005-10-16 16:14:48

Temat: Re: Co zrobić z serwatki?
Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@b...org.nospam> wrote in message
> [...]
> coś lepszego? W guglu znalazłam tylko jakąś zupę serwatkową i
> kwaśnicę... Pomóżcie, proszę, bo szkoda mi wylać...

Dobrze, ze to malutki problem. Proste, - wylac.
Gdybys miala np chodowle trzody chlewnej, to mozna by bylo zrobic jej /tej
trzodzie/ smaczny obiadek , dodajac zielonke, ziemniaki itp.
Jak bylem maly, to serwatke mozna bylo dostac z pobliskiej mleczarni, z
dodatkami byla swietna karma dla swin. Mozesz wyguglac cos o zywieniu
trzody, tam serwatka jest zalecana.
Chyba nie chcesz mezowi serwowac serwatki.
Pozdr
MarekF

3. Data: 2005-10-16 16:19:15

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maf" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trzody, tam serwatka jest zalecana.
> Chyba nie chcesz mezowi serwowac serwatki.

Dlaczego? Przecież każdy facet to świnia ;)

Margola

4. Data: 2005-10-16 17:44:18

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> wrote in message

> Dlaczego? Przecież każdy facet to świnia ;)

Potrzeb kobiety, to zaden facet nie odgadnie;)
pozdr
MarekF

5. Data: 2005-10-16 17:59:16

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola napisał(a):
[...]
> Dlaczego? Przecież każdy facet to świnia ;)

Coś Ci zrobił? Rozumiem, że jeden podpadł był ale zaraz wszyscy?
;-)
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-10-17 05:44:47

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego? Przecież każdy facet to świnia ;)
>
> Margola

Feministka...
hie hie hie
serwatka (jak i kefirek, jogurt itp) dobra jest na "syndrom dnia
poprzedniego" hie hie hie
Pozdrawiam
Kondziorek

7. Data: 2005-10-17 06:38:11

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@b...org.nospam> napisał w wiadomości
> [...]
> coś lepszego? W guglu znalazłam tylko jakąś zupę serwatkową i
> kwaśnicę... Pomóżcie, proszę, bo szkoda mi wylać...

Za komuny sprzedawany był napój o nazwie SERWOWIT

była to ciecz koloru herbaty słodka i leciutko gazowana...

Podobno produkowano to na bazie serwatki właśnie..
niestety odzedła w mrok historii razem ze szklanymi
butelkami na mleko....

A najlepsze efekty mozna było uzyskać wsypujac do takiej
buteleczki oranzadke w proszku :)))

piana była taka ze ho ho..

Marek

8. Data: 2005-10-17 15:33:11

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> coś lepszego? W guglu znalazłam tylko jakąś zupę serwatkową i
> kwaśnicę... Pomóżcie, proszę, bo szkoda mi wylać...

można nią ukiścić grzyby

ja próbowałem i wyszły niczego sobie

http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/2,54041,,,,48467613
,P_KOBIETA_PRZEPISY.html

9. Data: 2005-10-17 16:40:29

Od: Agnieszka <a...@b...org.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Kto: Alko
Kiedy: 17.10.2005
Co:

> można nią ukiścić grzyby
>
> ja próbowałem i wyszły niczego sobie
>
> http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/2,54041,,,,48467613
,P_KOBIETA_PRZEPISY.html

Dziękuję ślicznie za sensowny odzew :-) Zaraz poczytam i sprawdzę czy
będę w stanie coś takiego wykonać. Słyszałam jeszcze, że można spróbować
zrobić jakiegoś typu racuchy czy placuszki, ale nie znalazłam przepisu
na to. Może ktoś ma jakiś pomysł? I nie chodzi mi tu o leczenie kaca ani
karmienie świń, gdyż żadnego nie posiadam ;-)A TŻ-towi też jakoś nie
bardzo wchodzi serwatka, więc również ta myśl odpada.

--
Agnieszka + Marcin + Tula nielubiąca serwatki

10. Data: 2005-10-18 08:45:41

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś, dawno temu robiłam na serwatce zupę - kartoflankę. Niestety nie pamiętam
dokładnie jak, bo to rzeczywiście dawno było
Pzdr. - Agnieszka

dla tych co to pierwszy raz
po co wpierw rozgrzewa się olej?
Lasagne, moze sie komus przyda