Co zrobić z... "woreczkiem"?

1. Data: 2001-06-18 13:45:18

Temat: Co zrobić z... "woreczkiem"?
Od: "Agnieszka Jakubiec" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

mam woreczek mrozonych owocow morza:
krewetki, malze, cos wygladajace jak cienkie biale paski, cos czarnego
i jeszcze inne cosie...

nie mam zielonego pojecia jak sie za ten woreczek zabrać...
moze usmazyc? ugotowac? zapiec? z czym podac?

prosze o cos latwego i smacznego na poczatek

dziekuje,
Agnieszka

1. Data: 2001-06-18 14:03:03

Temat: Re: Co zrobić z... "woreczkiem"?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

pod lupe poogladac sobie albo dac kotu

czegos wstret do morskich zwierzat wzmogl mi sie dzis... a
pomyslec, ze mieszkam 20 minut od morza...

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-18 16:30:35

Temat: Cioppino - bylo Co zrobić z... "woreczkiem"?
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj wloskie danie - gesta zupe - zwana cioppino.

2 lyzki dobrej oliwy
galazka rozmarynu
2 zabki czosnku
2 cebule
4 pomidory
pol szklanki dobrego bialego wina
2 szklanki rosolu
kilka listkow bazylii
1/2 kg frutti di mare
pieprz
sol
1 lyzka sosu sojowego
Chrupki, cieply chleb, albo focaccia

Pomidory sparzyc i obrac ze skory, pokroic na grube kawalki. Cebule
pokroic w cienkie plastry. Bazylie posiekac. Czosnek pokroic w
plasterki. W glebokiej patelni albo garnku rozgrzac oliwe z galazka
rozmarynu, prawie az zacznie dymic, odrzucic rozmaryn, dodac cebule,
usmazyc na zloto. Dodac czosnek, podsmazyc, az zmatowieje. Dodac
pomidory, podsmazyc, az puszcza sok. Ciagle na duzym ogniu dodac wino,
poczekac 30 sekund, dodac rosol, owoce morza (nie rozmrazac przed
dodaniem, jesli mrozone) i bazylie. Dusic na malym ogniu, az ryby
miekkie, okolo 5-10 minut. Doprawic sola, pieprzem i sosem sojowym.
Podac z chlebem i tym samym bialym winem, z ktorym sie gotowalo.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-06-18 16:59:37

Od: "ewcia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:pe2sit00pc8kbdo5k4lj5au4k40aahmi8f@4ax.com...
> pod lupe poogladac sobie albo dac kotu
>
> czegos wstret do morskich zwierzat wzmogl mi sie dzis... a
> pomyslec, ze mieszkam 20 minut od morza...
>
> Krysia

Pokrewna dusze czuje w tobie (przez wstret do morskich zwierzat, a zwlaszcza
do morskich robakow) :o)))
Do morza masz tyle co ja, czy o tym samym morzy piszemy?
Grazyna

1. Data: 2001-06-18 17:16:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Pokrewna dusze czuje w tobie (przez wstret do morskich zwierzat, a zwlaszcza
>do morskich robakow) :o)))
>Do morza masz tyle co ja, czy o tym samym morzy piszemy?
>Grazyna

moje jest Polnocne... rownie tropikalne jaki Baltyk :[

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-18 17:32:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ewcia <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9glbqr$br2$...@n...tpi.pl...
> Pokrewna dusze czuje w tobie (przez wstret do morskich zwierzat, a
zwlaszcza
> do morskich robakow) :o)))
Jak to dobrze, będzie więcej dla mnie ;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-18 18:00:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Jun 2001 19:32:51 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

>Użytkownik ewcia <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:9glbqr$br2$...@n...tpi.pl...
>zwlaszcza
>Jak to dobrze, będzie więcej dla mnie ;-)))
>pozdr. Jerzy

bierz, zabieraj, tylko nie majtaj nam mackami przed twarza!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-18 18:07:25

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-18 18:44:03

Od: "ewcia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihihi, a potem Jerzy bedzie plakal, ze mu tylko 5 kilo ubylo! Bo jak z
jednego talerza dla dwojga, to porcja musi byc jak dla trzech!
Grazyna

1. Data: 2001-06-18 19:07:22

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:015901c0f821$1f298d80$0200a8c0@BeataMoryl...
> Jerzy a dopuscisz mnie do talerza - ja lubie wszytsko co morskie i
> robakowate :-)
Jak popiję "Herbatką", to tak. ;-)))
pozdr. Jerzy

Krysiuuuuuu
Jak przyrządza się Winniczki? i przepis na lasagne.
Majonez (porada)
Moze jest tu ktos z Krakowa
Ekologia a Maklowicz