Co zrobic zeby ciasto od pizzy nie twardnialo podczas pieczenia??

1. Data: 2003-10-01 13:59:23

Temat: Co zrobic zeby ciasto od pizzy nie twardnialo podczas pieczenia??
Od: "blebol" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kupuje gotowa pizze (do upieczenia) i wkladam ja do piekarnika. Praktycznie
nie ma sposobu zeby ciasto podczas pieczenia nie stwardnialo. Probowalem
sypac na pizze kukurydze z puszki lub kroic pomidory (zeby podczas pieczenia
wydzielala sie wilgoc ktora wsiaka do ciasta), ale daje to polowiczne
rezultaty.

Pizzy nie mozna piec krocej bo bedzie na wpol surowa. Czy moze to zalezec od
firmy produkujacej pizzy (dr Oetker zachowiuje sie tak samo, choc jest nieco
drozsza od pizz "no name")

Co poradzic???

1. Data: 2003-10-02 06:56:32

Od: "flowera" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

"blebol" <s...@p...fm> wrote in message
> [...]
od
> firmy produkujacej pizzy (dr Oetker zachowiuje sie tak samo, choc jest

samemu zrobic i dodac maki ziemniaczanej
pozdrawiam
bogusia)))

1. Data: 2003-10-02 08:10:15

Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> samemu zrobic i dodac maki ziemniaczanej

A można dokładniej ten przepis? mam wiele prób za sobą, niestety zawsze coś
nie tak, albo zakalec, albo twarde albo suche, albo przemoczone...
Dzięki,
Ewa

1. Data: 2003-10-03 09:58:11

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blebol" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
pieczenia
> wydzielala sie wilgoc ktora wsiaka do ciasta), ale daje to polowiczne

Pizze koniecznie rozmrozic przed pieczeniem. Moze nalezaloby tez troche
obnizyc temperature pieczenia?
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

Sos pomidorowy jak w pizzerii na Barskiej?
Re: zupa serowa
zakwas chlebowy
pyt tłumaczeniowe
Re: Nowy i figa (suszona)