Co zrobić żeby się nic nie śniło?

1. Data: 2001-12-02 20:42:34

Temat: Co zrobić żeby się nic nie śniło?
Od: "Dariusz Smus" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od trzech lat mam wielki kłopot ze snem każdej nocy śnią mi się koszmary.
Rano jak wstaję czuje się jak by ktoś ze mnie wysączył wszystkie soki rano
jestem bardziej zmęczony niż wtedy kiedy się kładę się spać. Jestem bliski
obłędu.
Wydaje mi się, że moje kłopoty zaczęły się od kiedy rozpocząłem odchudzanie
Mazindolem 1 mg przepisanym w słynnej " Sabie " w Łodzi wg wskazań pani
doktor Beaty Będzińskiej po zastosowaniu tego leku efekt odchudzania był
rewelacyjny działania tego leku dokładnie takie samo jak amfetaminy (
starczało kilka godzin snu działanie na wysokich obrotach pocenie się ... ).
No ale jak długo można na takich obrotach wytrzymać do tego jeszcze problemy
w życiu osobisty - nerwy stres kłopoty w interesach i zaczęły się kłopoty z
snem. No więc odstawiłem odchudzanie i zacząłem próby leczenia najpierw
trafiłem do księży w Łodzi którzy to uraczyli mnie ziołami no ale efektu
żadnego jedynie bóle brzucha no wiec następny krok do psychiatry i to nie
jednego no i leczenie takimi to preparatami

Lerivon 30 mg
Seronil
Prozak
Estazolam 2mg.
Naturest 66 mg.
Melatonina 3 mg.
Doxepin 10 mg
Seroxat 20 mg
bellergot
Noveril 240 mg
Fovarin 50 mg
Imipramin 25 mg
itd.

Zacząłem być coraz bardziej załamany bo efektu wciąż nie było każdy z tych
preparatów miał tyko wiele skutków ubocznych a każdy następny lekarz
obiecywał coraz więcej. Zacząłem szukać metod jakich kolwiek byłem i jestem
gotowy wszystko zrobić ŻEBY TYLKO PRZESPAĆ JEDNĄ NOC SPOKOJNIE. Byłem u
energoterapełtki, przeszedłem hipnozę u Chińczyków, modliłem się, wiozłem
urlop ....... I NIC !!!. Jestem już tak zmęczony, że sama myśl o spaniu
napawa mnie obrzydzeniem bo sen zamiast przynieś odpoczynek daje większe
zmęczenie.

Co robić, kto może mi pomóc ???

BŁAGAM POMÓŻCIE !!

Dariusz Smus
s...@i...pl

2. Data: 2001-12-02 22:29:21

Temat: Odp: Co zrobić żeby się nic nie ?niło?
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry ale mam pytanie OT : co to za środek na odchudzanie, jak działa, jakie
masz efekty i jak go zdobyć?
odnosnie twojego problemu z koszmarami to moze to być złozony problem,
może poradź się nie psychiatry a raczej przychologa,
poza tym mnie na lepszy nastrój przed snem wpływaja jakies miłe wspomnienia
np. szczęśliwych chwil z dzieciństwa, urlopu, czy nawet randki, może głupoty
ale pomagają
powodzenia
Gosia S.
Użytkownik Dariusz Smus <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ue3v9$42r$...@r...atman.pl...

3. Data: 2001-12-02 22:42:43

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba porzucic wszystkie leki i zmienic sposob odzywiania choroba (tak!
koszmary w nocy to choroba) a dolegliwosci mina po pewny czasie - wiem to z
autopsji, sam mialem koszmary, naszczescie mnie to juz nie dotyczy. Leki tu
nie pomoga gdyz likwiduja objawy a nie przyczyne. Trzeba szukac przyczyny, a
ta jest zawarta w tym co sie je.
pozdrawiam
tom

4. Data: 2001-12-02 22:52:56

Temat: Re: Co zrobić żeby się nic nie ?niło?
Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

w warszawie na ul. nowowiejskiej (klinika psych.)jest jeden naprawde niezly
szaman od zaburzen snu doktor skalski moze sproboj sie z nim skontaktowac

5. Data: 2001-12-03 17:23:43

Od: "Dariusz Smus" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie chodzi mi o to iż każdej nocy sni mi sie wiele glupot. Sen jest
tak meczący i tak realny że trace granice snu i rzeczywistosci. Bardzo
często budze się w nocy zawsze zalany potem, czasami mowie w nocy, krzycze.
Problemów z zasypianiem nie mam żadnych. W dzień jestem w stanie zasnąć
nawet na stojąco bo jestem tak bardzo zmęczony. Moim spostrzeżeniem jest to
iż również to że nawet w dzień mam takie same objawy tak samo w każdym
miejscu czy to w górach czy nad morzem. Nie mam również problemów z
wstawaniem chociaż mogłbym spać wieczność ponieważ głeboki sen mnie bardzo
męczy takie drzemki nie powodują tak mocnej ruiny w moim samopoczuciu.
Bardzo szybko się budze jeden sygnał telefonu a ja już stoje na równych
nogach. Co do diagnozy to najczęściej - depresja - stres i żadnych innych
informacji.Wiadmo, gdyby była chciaż troszke trafiona diagnoza to była by
jaka kolwiek poprawa.

Dariusz Smus
s...@i...pl

6. Data: 2001-12-03 22:21:17

Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry ze drastycznie, ale idz do kogos od glowy!!!!!

(przepraszam za slang)

- ale niestety to fakt, jeżeli śnią Ci się więcej niż 30 koszmary na rok, to
powinien zająć się tym specjalista- albo psycholog, psychiatra lub
psychoterapeuta. Tylko nie wstydz sie swojej dolegliwosci i wbrew ogolnej
opini spoleczenstwa udaj sie do ktoregos z nich, pewinie Ci pomoga. Jesli
moglbym zalecic, to wybralbym albo psychologa, albo psychiatra.
Psychoterapeuta, "lekarz" kreowany w amerykanskich filach tak na prawde ma
ograniczona funkcje, jest jakby podzbiorem psychologa.

pozdrawiam i zycze "kolorowych" snow

7. Data: 2001-12-03 22:25:34

Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a i jeszcze jedno..... nie spedzasz zbyt wiele czasu przed komputerem????

8. Data: 2001-12-23 23:36:13

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 3 Dec 2001 18:23:43 +0100 "Dariusz Smus" <s...@i...pl>
napisal:

> [...]
>często budze się w nocy zawsze zalany potem, czasami mowie w nocy, krzycze.

Ze swojej młodości pamiętam jak koszmary męczyły mnie, gdy było duszno
w sypialni. Może nie koniecznie to samo, ale jakaś inna obiektywna
przyczna powoduje, że sny masz nieprzyjemne? Może zamiast je
likwidować (co IMHO jest niemożliwe) zmienić je na przyjemne?
Tych przyjemnych snów często nie pamiętamy bo budzimy się długo po tym
jak nam się śniły. Te nieprzyjemne często budza nas ze snu. Albo może
przyczyna nieprzyjemnych snów (np. duchota, niewygodne łóżko, stresy,
jakaś choroba), sprawia, że się budzimy i te sny pozostają nam w
pamięci.

Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia,
szczególnie przyjemnych snów...
gr

9. Data: 2001-12-25 08:58:35

Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

krzycze.

Moze to sprawa temperatury w pokoju. W nocy powinna wynosic 16-18 st. C.

Borys

Chrząstka rekina
Wyleczyłem kręgosłup bez operacji
Czy jest gdzies archiwum listy dyskusyjnej medycyny ?
pomocy !! reumatyzm ???
Przewlekly stan podgoraczkowy???