Re: Coaxil - czy jest sens brac?

Data: 2009-04-16 08:16:03
Temat: Re: Coaxil - czy jest sens brac?
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

m...@g...pl wrote:

> Czesc,
> Chodze do psychiatry, ktory mi przepisal Coaxil (mam osobowosc
> schizoidalna, raczej lekka). O samym psychiatrze czytalem pozytywne
> opinie, ze jest jednym z najlepszych w miescie.
>
> Biore 2 tygodnie i jak na razie nie widze zmiany (wiem, ze czasem
> trzeba czekac dluzej). W necie czytalem opinie bioracych, ze albo nie
> dziala, albo jest "bardzo delikatny". Efektow ubocznych tez nie ma,
> ale co mi po takim pplacebo...

placebo polega na sugestii. osobowosc schizoidalna - o podlozu zaburzen
osobowosci?
pasuje chociaz diagnoza do opisu :
http://pl.wikipedia.org/wiki/Osobowo%C5%9B%C4%87_sch
izoidalna ?

jesli tak to wytlumacz mi prosze jak substancja chemiczna ma wplynac
'zaburzenie osobowosci w ktorym dominuje wzorzec zachowan' , to tak troche
jakby spodziewac sie kierowca fiata 126p zainteresuje sie braniem udzialu w
wyscigach formuly 1 jesli dolejemy mu troche nitro do baku ;)

jesli to ma byc efekt placebo to wzorem stylu F1 polecam rowniez naklejenie
sobie na twarz naklejek sponsorow ;)