Coca cola dla 3 latka na problemy zoladkowe(!?)

11. Data: 2003-08-18 08:06:36

Temat: Re: Coca cola dla 3 latka na problemy zoladkowe(!?)
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Jak ktos jest zdrowy to moze pic gazowane, ale na 3 letnim dziecku lepiej
nie testowac. Najlepiej zgrzac (mocno) w kuchence mikrofalowej, jak ostygnie
to nie powinno byc babelka.

--
Norbert
http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=nkru

12. Data: 2003-08-18 09:51:26

Od: "" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak byłem mały hen dawno temu w Austrii lekarz powiedział żebym trochę coli
wypił (byłem po zatruciu) potem doczytałem że rzeczywiście się to stosuje ale w
ilościach 3 łyżeczki dziennie w trakcie trwania nudności no i potem
hektolitramni jak się jest zdrowy i to lubi ;-)

13. Data: 2003-08-18 19:57:07

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Norbert" <p...@n...gg> napisał(a) tak:
> [...]
lepiej
> nie testowac. Najlepiej zgrzac (mocno) w kuchence mikrofalowej, jak

Colę podgzrewać? Nie radzę. A zwłaszcza tej ze słodzkiem. Skutki
nieprzewidywalne.

Jerzy

14. Data: 2003-08-19 07:07:36

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Colę podgzrewać? Nie radzę. A zwłaszcza tej ze słodzkiem. Skutki
> nieprzewidywalne.

Heheh, ja podgrzewalem jak mialem angine i zyje, ale to tak do 50 stopni C.

--
Norbert
http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=nkru
#GG: 4441119