Cocculine - pomocy

1. Data: 2000-11-20 13:42:20

Temat: Cocculine - pomocy
Od: "Andrzej Filipowicz" <f...@g...netia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam informacji na temat tego homeopatycznego leku - jak na lekarstwo :)
Moja zona jest w pierwszym trymestrze ciazy i chcialbym miec pewnosc, ze
istnieje jakis bezpieczny srodek przeciwko nudnosciom.
Lekarz ginekolog przepisal Torecan , lek ktory nie moze byc podawany przez
cala ciaze.
Znalazlem informacje, ze ponoc takim bezpiecznym srodkiem jest wlasnie
Cocculine.
Chcialem znalezc cos wiecej ale wyglada na to, ze jest dramatycznie malo
informacji na ten temat.
Producent podaje enigmatycznie sklad:
Cocculus C4
I to wszystko :(

O stonie producenta lepiej nie pisac (zenada - mozna miec tylko nadzieje, ze
z lekiem nie jest podobnie) a w internecie jedyne "sensowne" strony to:

http://www.amidro.ch/CODEX2.000/D/010145.htm
HOMÖOPATHISCHE TABLETTEN

Anamirta cocculus C4
Nicotiana tabacum C4
Petroleum C4
Strychnos nux vomica C4 ana partes
Hersteller: Lab. Boiron, 20, rue de la Liberation, 69110 Ste-Foy-les-Lyon

i cos co mnie zmrozilo...

http://www.reitox.net.pl/n28.htm - Polski System Informacji o Narkotykach
ROZPORZADZENIE MINISTRA ZDROWIA
I OPIEKI SPOLECZNEJ

z dnia 28 grudnia 1963 r.

w sprawie wykazu trucizn i srodkow szkodliwych......

151. Rybitrutki (Anamirta cocculus) owoce

Z wyksztalcenia jestem chemikiem - laciny niestety nie znam.
Nie wiem co mam o tym sadzic. Moze jest ktos kto moze mi pomoc. Moze
istnieje jakis srodek zamiast wynalazkow tego typu.
Z gory dziekuje i pozdrawiam,

Andrzej Filipowicz

2. Data: 2000-11-20 15:17:16

Temat: Re: Cocculine - pomocy
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zieliński) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cocculine.
> Chcialem znalezc cos wiecej ale wyglada na to, ze jest dramatycznie malo

Jedno jest pewne: leki homeopatyczne nie dzialaja i nie maja prawa dzialac.
A jesli nie dzialaja - to nie stosuj. Nie eksperymentuj na zonie.
Polecam www.quackwatch.com.
Pozdrawiam
Piotr Zielinski

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

3. Data: 2000-11-20 20:52:41

Od: "don Tomasino" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie chce cytowac kilobajtow tekstu wiec powiem ze leki homeopatyczne to leki
w ktorych stezenie substancji jest niewyobrazalnie niskie
do niektorych lekow stosuje sie nawet cyjanek potasu ale w takim stezeniu
np. 1 gram na powiedzmy 1000000 metrow szesciennych wody.
Nikt sie tym jeszcze nie zatrul a i efekty pozytywne daje

4. Data: 2000-11-21 17:06:26

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

don Tomasino wrote:

> [...]
> do niektorych lekow stosuje sie nawet cyjanek potasu ale w takim stezeniu
> np. 1 gram na powiedzmy 1000000 metrow szesciennych wody.

w wielu tych tzw. "lekach" stezenie substancji czynnej jest po prostu zerowe

> Nikt sie tym jeszcze nie zatrul a i efekty pozytywne daje

zwlaszcza dla producenta, ktory sprzedaje czysta wode za kilkanascie
dolarow za litr; bardzo pozytywny efekt.

Mariusz

5. Data: 2000-11-22 10:18:35

Od: n...@n...interia.pl (bot) szukaj wiadomości tego autora

On 20 Nov 2000 16:17:16 +0100, p...@a...gda.pl
(=?iso-8859-2?Q?Piotr_Zieli=F1ski?=) wrote:

>Jedno jest pewne: leki homeopatyczne nie dzialaja i nie maja prawa dzialac.
>A jesli nie dzialaja - to nie stosuj. Nie eksperymentuj na zonie.

Dzialaja, dzialaja... jako Placeboulline.
Wasz bot

Juz dzis dodaj swojego faworyta!
http://www.topandflop.prv.pl
czyli Hity i Kity nie tylko internetowe...

Pedofilia
Re: Apel do Zarzadu Szpitala "Bukowiec" w Kowarach (pow. jeleniogorski).
Szkoly rodzenia, porody rodzinne ??
kruszenie zebow
strona poświęcona ZZSK