'Color Dose' Lancome'a - chwalę.

1. Data: 2003-10-08 10:31:33

Temat: 'Color Dose' Lancome'a - chwalę.
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po wielu zachwytach tutaj nad Juicy Tubes Lancome'a stwierdzilam, ze w
koncu czas wybrac smak (bo po testowaniu roznych kolorów wygladało na to,
ze nie ma wiekszej roznicy w wygladzie - po prostu usta sie blyszcza i sa
bardziej wydatne).
Jak to bywa, po dotarciu na miejsce dokonania transakcji okazalo sie, ze
pojawilo sie cos nowegow nowej kolekcji makijażu. TADAM... Color Dose. Po
szybkim przetestowaniu w Sephorze chcec kupa Juicy Tubes odplynela w sina
dal, bo to nowe cudo to naprawde cudo.
Wystepuje tylko w 1 kolorze (czerwonym) i ma zapach (smaku raczej nie ma)
wiśniowy. Ma konsystencje plynnej szminki. Jest baaaaaardzo wydajne. Do
wymalowania ust zuzywa sie mniej niz kropelke. Nie jest to pomadka, nie
jest to błyszczyk... to jest chyba jakis barwnik, ktory wnika w usta.
Chwile po posmarowaniu ust robia sie one czerwone, krwisto czerwone... ale
po 15 minutach efekt staje sie łagodniejszy... po prostu usta są
przyciemnione o 2, 3 tony. Kolorystycznie wyglada to bardzo naturalnie, tak
jakby sie mialo intensywny kolor ust. Wogole nie widac, ze usta sa
pomalowane czymkolwiek.
Jest to szalenie trwale. Nie mozna tego zetrzec. Po myciu twarzy nadal usta
maja mocny kolor. Po obudzeniu sie nastepnego dnia rano - jeszcze kolor sie
utrzymuje. Po malowaniu trzeba szybko umyc palec bo niestety na palcu tez
kolor sie utrzymuje.
Co wiecej usta mimo ze sie nie błyszcza robia sie bardziej wydatne.
Trezba sie liczyc z tym, ze mocne umalowanie oczu do tego da zbyt
przerysowany efekt, ale w sumie co kto lubi.
Jednego dnia wieczorem po nalozeniu Color Dose posmarowalam jeszcze usta
zwykla szminka ochronna ( taka wazelinowa, bezbarwna) -efekt byl
niesamowity. Kolor stal sie jeszcze wyrazniejszy, a usta wieksze...

Color Dose niby mozna uzywac jako rózu do policzkow, ale szczerze mowiac
jesczze nie probowalam. Troche sie moje, ze przy takiej trwalosci w razie
nieumiejetnego nalozenia przez 2 dni nie bede mogla wjsc z domu :)))

Tubka ma 10 ml ( mniejniz Juicy Tubes), kosztuje tyle samo - 85 zł.

Mam nadzieje, ze nei zniknie ze sklepow wraz z pojawieniem sie nowej
kolekcji do makijazu.

Testery sa dostepne z tego co widzialam w sklepach, wiec polecam maźniecie
sie... tylko naprawde oszczednie, bo to jest bardzo mocne :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-08 20:52:44

Temat: Re: 'Color Dose' Lancome'a - chwalę.
Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to teraz będe miała problem - bo miałam kupić Juicy Tubes - a tak, to się
nie będe mogła zdecydować, bo Twój opis, Lia, jest baaaaardzo zachęcający...
Popróbować trzeba będzie!
(no i gdzie ta październikowa oszczędność, co?? jak ja tu mam bronić
portfela??)

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-10-08 20:58:13

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno pytanko: tu na stronie: http://tinylink.com/?MAr6RDbYoH są 3
kolory. Który opisałaś??

Sana

1. Data: 2003-10-09 10:11:28

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-08 22:52:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sana/Anna* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Popróbować trzeba będzie!
> (no i gdzie ta październikowa oszczędność, co?? jak ja tu mam bronić

Wypróbuj, ja jestem zachwycona... i na razie nie przewiduej uzywania
szminek czy blyszczykow :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-09 10:13:54

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-08 22:58:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sana/Anna* skreślił te oto słowa:

> Jeszcze jedno pytanko: tu na stronie: http://tinylink.com/?MAr6RDbYoH są 3
> kolory. Który opisałaś??

Jest tylko jeden kolor 07 xiao li j
Na zdjeciu tubka pierwsza - czerwona.
W Sephorze powiedzieli ze to jedyny odcien - nowosc w nowym makijazu na
jesien.
Mozliwe ze te pozostale 2 pojawia sie pozniej...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-09 15:02:51

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:15auisujf0mes.dlg@Lia.pyry.net...
> [...]
na
> jesien.
> Mozliwe ze te pozostale 2 pojawia sie pozniej...

Az pójdę do perfumerii zapytać.. Opis bardzo ciekawy, ale ten kolor
(07)... jakis taki "buraczany" :-(. Miejmy nadzieję, ze pojawią się dwa
pozostałe.
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-10-09 15:07:45

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-09 17:02:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Szwedka* skreślił te oto słowa:

> Az pójdę do perfumerii zapytać.. Opis bardzo ciekawy, ale ten kolor
> (07)... jakis taki "buraczany" :-(. Miejmy nadzieję, ze pojawią się dwa
> pozostałe.

Ale taki kolor ma tylko w tubce, na ustach wyglada to calkiem inaczej.
najlepiej przetestuj... koncowy efekt bedziesz miec po jakis 10 - 15
minutach od nalozenia.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-09 15:19:52

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:pclwk5rc1zhn$.dlg@Lia.pyry.net...

> Ale taki kolor ma tylko w tubce, na ustach wyglada to calkiem
inaczej.
> najlepiej przetestuj... koncowy efekt bedziesz miec po jakis 10 - 15
> minutach od nalozenia.

Aaaa, no to dzięki za oświecenie Dobra Kobieto. To zmienia postać
rzeczy. Lecę sprawdzić ;-)
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-10-10 12:29:12

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szybkim przetestowaniu w Sephorze chcec kupa Juicy Tubes odplynela w sina

Wreszcie wygospodarowalam chwile na wycieczke do Sephory - wylacznie w celu
wyprobowania tegoz! :) Posmarowalam, wniknelo, wyszlam ze sklepu i w tym
momencie moja corka stwierdzila ze wygladam jak clown (nie, nie smarowalam
sobie nosa, po prostu twarz wydaje sie jasniejsza kiedy usta nabraly tej
intensywnej wisniowej barwy, a ja jestem bladolica w dodatku ;)) Niczym nie
zrazona dotarlam po 20 min do lustra w pracy i od tej chwili zachwycam sie
nieustannie efektem tegoz cuda! :) Nie ma na ustach zadnej warstwy, nic a
nic, a one sa jak naturalnie zabarwione, czasem kiedy zjem cos pikantnego
mam takie, i gladkie i miekkie. TO JEST TO! :)
Zaczynam gromadzic fundusze (nie wiem ile, nie popatrzylam z przejecia na
cene, ale spodziewam sie ze niemalo)
Dzieki dzieki dzieki Lia! :)
Magda

1. Data: 2003-10-10 12:36:46

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-10 14:29:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kvenmadur* skreślił te oto słowa:

> [...]
> sobie nosa, po prostu twarz wydaje sie jasniejsza kiedy usta nabraly tej
> intensywnej wisniowej barwy, a ja jestem bladolica w dodatku ;))

Heh, no ja tez jestem bladolica... taka uroda, ale jak sie da troszke rozu
na policzki to efekt przestaje byc rażący. Choc na wieczor - wyglada to
akurat tak jak powinno, tym bardziej ze w tym sezonie modne sa makijaze
inspirowane Chinami/Japonia - jasna cera, mocny kolor ust.

> Zaczynam gromadzic fundusze (nie wiem ile, nie popatrzylam z przejecia na
> cene, ale spodziewam sie ze niemalo)

85 zł

> Dzieki dzieki dzieki Lia! :)

Nie ma za co :)
Dla mnie toodkrycie roku i powinien dostac nagrode jakiejs Doskonałosci
Roku.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

sucha skóra