manicure

1. Data: 2003-10-06 22:27:45

Temat: manicure
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się nauczyć samej sobie robić dobry i ładny manicure? Nie chcę za każdym
razem odwiedzać manikiurzystki, a sama nie zawsze potrafię elegancko
pomalować sobie paznokcie. Zwłaszcza prawej ręki, bo jestem praworęczna.
Lakier wychodzi mi na skórki i nie jest nałożony równomiernie. Może znacie
jakąś skuteczną technikę, o ile takowa w ogóle istnieje? ;-)
Za wszelkie rady i sugestie będą bardzo wdzięczna.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-07 14:40:21

Temat: Re: manicure
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marietka wrote:
> Użytkownik "Elvira" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Mysle skarbie

Myślę, że nie jestem Twoim skarbem.

> ze po to sa maniciurzystki jak sama sobie rady nie
> dajesz...

Myślę, że m.in. tak.

[ciach]

--
Elvira

1. Data: 2003-10-07 14:40:42

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Kwestia wprawy. Z wyżyn doświadczenia;) powiem Ci, że czasem będzie
> szło coraz lepiej.

Tak jak myślałam, dzięki. :-)

--
Elvira

1. Data: 2003-10-07 14:41:17

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:
> Użytkownik "Elvira" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
>

> W sklepach dostępne sa pisaki-korektory, nasączone zmywaczem. Wszelkie
> niedociągnięcia można łatwo nim "wymazac":-) Podobno... Bo ja tego nie
> używałam ale wyobrażam sobie że jest to dość wygodne.

Mam taki i rzeczywiście jest wygodny. :-)

--
Elvira

1. Data: 2003-10-08 10:02:44

Od: "Marietka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakąś skuteczną technikę, o ile takowa w ogóle istnieje? ;-)
> Za wszelkie rady i sugestie będą bardzo wdzięczna.

Mysle skarbie ze po to sa maniciurzystki jak sama sobie rady nie dajesz...a
rada? maniciurzystki maja doswiadczenie i wprawe i tylko to pomaga w dobrym
maniciur pozatym wycinanie skorek tez nie jest latwe by sobie naskorka nie
poszarpac..a dobrze wyciac...mozna sobie uszkodzi macierz paznokcia,,z czym
wiza sie problemy pofalowanych paznokci, czasami latwo o zastrzal jak sie za
duzo wytnie...z czym dalej wizae sie np schodzenie paznokcia

Marietka

1. Data: 2003-10-08 10:53:35

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jak się nauczyć samej sobie robić dobry i ładny manicure?

Kwestia wprawy. Z wyżyn doświadczenia;) powiem Ci, że czasem będzie

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-08 11:42:24

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-08 14:22:59

Od: Hitomi <h...@m...nospam.icpnet.pl.> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Kwestia wprawy. Z wyżyn doświadczenia;) powiem Ci, że czasem będzie
> szło coraz lepiej.

W pełni popieram! ćwiczenie czyni mistrza:-)
Hitomi

Znowu - jaki krem??
maseczka do wlosow - ktora? [avon]
pomadki avonu
Wyniki pl.soc.uroczystosci (68:11 - TAK)
Rezszow- szukam dobrego fryzjera