pomadki avonu

1. Data: 2003-10-06 20:06:46

Temat: Re: pomadki avonu
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Kosmetyki z serii CT z reguły są kiepskie. Odradzam.

Jaka cena, taka jakość.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-06 20:50:04

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Podobnie seria kosmetyków avonu w niebieskich opakowaniach,
> chyba basic.

Chyba nie jest z nimi tak źle. Balsam ujędrniający był bardzo fajny.
Natomiast kosmetyki kolorowe Color Trend są beznadziejne.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-07 19:51:48

Temat: pomadki avonu
Od: "green" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam bardzo serdecznie i prosze o pomoc!!!!
Chcialam kupic sobie odzywcza szminke nablyszczajaca. Problem mam z wyborem
koloru.
Interesuje mnie jakis najbardziej neutralny, moze byc lekko rozowy. Ale nie
taki rzucajacy sie w oczy.
Kolory z katalogu bardzo sie roznia z kolorami z karty kolorow i niestety
nie wiem ktora wybrac.
Zastanawiam sie nad Watermelon i Cotton Candy.
Moze ktoras z was uzywala tych kolorow i podpowie mi ktory z nich jest
ladniejszy??
Niestety konsultantka nie posiada probek:(
Dzieki z gory za pomoc.

PS: A jakie zdanie macie o pomadkach z serii Color Trend??W kampanii 20/21
kusza cena.

Pozdrawiam
Green

1. Data: 2003-10-07 20:00:22

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

green napisał/a w news:blv5h5$cs3$1@news.onet.pl:

> Zastanawiam sie nad Watermelon i Cotton Candy.

Miałam próbki wszystkich szminek i zdecydowałam się na CC. Wygląda
świetnie, jest przejrzysta, błyszcząca i idealnie mi pasuje:)
Watermelon jest bardziej czerwony, CC różowy. A ten zapach
szminek..mrrr...mniam:))

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-07 20:19:49

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

green wrote:

> Chcialam kupic sobie odzywcza szminke nablyszczajaca. Problem mam z
> wyborem koloru.

Skad jestes? Jesli z Poznania, to dysponuje probkami - mozesz obejrzec
chocby zaraz :)

pozdrawiam
tufi
P.S. Nie, nie musisz od razu u mnie zamawiac :) Mozesz nadal u swojej
konsultantki :)

1. Data: 2003-10-07 20:21:33

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:
> [...]

Mi bardzo sluza lakiery - maja sliczne kolory i trzymaja sie na moich
paznokciach dluzej, niz te z "drozszej" serii. podklad tez taki calkiem,
calkiem, ale bez rewelacji.

pozdrawiam
tufi

1. Data: 2003-10-07 20:22:00

Od: "green" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> świetnie, jest przejrzysta, błyszcząca i idealnie mi pasuje:)
> Watermelon jest bardziej czerwony, CC różowy. A ten zapach

Dziekuje bardzo za pomoc:)
Tez sie chyba zdecyduje na CC, wydaje mi sie ze jest najbardzoej neutralny z
nich wszystkich:)
Juz sie nie moge doczekac:)))

PS: Jestem z łodzi.
Green

1. Data: 2003-10-07 20:24:57

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tufi napisał/a w news:blv757$f1r$1@topaz.icpnet.pl:

> Mi bardzo sluza lakiery

O, a mój zaraz pękał na paznokciach:(

A taki fajny był - pachnący gardenią:)

1. Data: 2003-10-07 20:25:29

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-07 20:31:45

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jaka cena, taka jakość.

Ja bardzo lubie cienie color trend, fajne kolorki i dobrze trzymaja sie na
oku. Reszty nie stosowalam.
Pozdrawiam
Joasia

Wyniki pl.soc.uroczystosci (68:11 - TAK)
Rezszow- szukam dobrego fryzjera
(SPAM) WROCŁAW Kosmetyki do makijażu
Sephora
długość włosów...?