Colour Adapt [Allegro] - pomóżcie

1. Data: 2005-03-23 22:00:42

Temat: Colour Adapt [Allegro] - pomóżcie
Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skusiłam się na zakupy przez Allegro. I chyba zaczynam żałować. Podkład
dostałam dzisiaj. Już przy rozpakowaniu zauważyłam, że był używany (po
zabrudzeniach), ale się tym zbytnio nie przejęłam, bo w końcu może ktoś
testował kolor. Przed chwilą jednak zaczęłam się bliżej przyglądać i
zobaczyłam, że naklejka się odkleja. Pomyślałam, że albo kupiłam podróbę
albo najzwyczajniej na rogach klej słabiej trzyma. Zajrzałam pod naklejkę i
zobaczyłam, że pompka (tak się nazywa ten dings, który zbiera podkład i
wypycha go do góry? ) jest gdzieś na 1/3 od dołu, a więc tyle podkładu jest
zużyte. Na mój rozum jakby podkład był nowy to pompka byłaby na samym dole
opakowania. Nie mam zbyt dużego doświadczenia na Allegro, ale słyszałam, że
towar można reklamować. Tylko nie bardzo wiem jak się do tego zabrać:( A
może nie mam racji i te podkłady po prostu tak mają? Liczę na Waszą pomoc.

Kalina

Ps. Chodzi mi konkretnie o tę aukcję:
http://allegro.pl/show_item.php?item=44301052

1. Data: 2005-03-23 22:12:27

Temat: Re: Colour Adapt [Allegro] - pomóżcie
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Mar 2005 23:00:42 +0100, in pl.rec.uroda "Kalina"
<k...@w...pl> wrote in <4241e5e2$0$1412$f69f905@mamut2.aster.pl>:

> [...]
>dostałam dzisiaj. Już przy rozpakowaniu zauważyłam, że był używany (po
>zabrudzeniach), ale się tym zbytnio nie przejęłam, bo w końcu może ktoś

1. w opisie aukcji nigdzie nie jest podane, że to nowy podkład.
2. napisz do sprzedającego i spytaj go, czy nie zaszła jakaś pomyłka.

amg

1. Data: 2005-03-23 22:31:13

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> 1. w opisie aukcji nigdzie nie jest podane, że to nowy podkład.
> 2. napisz do sprzedającego i spytaj go, czy nie zaszła jakaś pomyłka.

Ad 1. " W sprzedaży posiadam również inne kolory tych podkładów, mam też
najnowsze podkłady Max Factor Sheer Radiance by Color Adapt. Podkłady są
nowe sprowadzone z Niemiec." => Dokładny cytat.
Ad 2. Masz rację, to chyba najlepsze wyjście.

Pozdrawiam
Kalina

1. Data: 2005-03-23 22:44:22

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Mar 2005 23:31:13 +0100, in pl.rec.uroda "Kalina"
<k...@w...pl> wrote in <4241ed0a$0$1411$f69f905@mamut2.aster.pl>:

>Ad 1. " W sprzedaży posiadam również inne kolory tych podkładów, mam też
>najnowsze podkłady Max Factor Sheer Radiance by Color Adapt. Podkłady są
>nowe sprowadzone z Niemiec." => Dokładny cytat.

można niestety przyjąć, że nowe są tylko te inne.

>Ad 2. Masz rację, to chyba najlepsze wyjście.

na ogół warto skontaktować się ze sprzedającym. zdarzają się
najdziwniejsze przypadki.

amg

1. Data: 2005-03-24 06:37:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/23/2005 11:12 PM,Użytkownik Anna M. Gidyńska usiadł wygodnie i
napisał:

> 1. w opisie aukcji nigdzie nie jest podane, że to nowy podkład.

Ale nie jest też wyraźnie wspomniane, że jest lub może być używany. Moim
zdaniem sprzedawca postąpił nieuczciwie. Gdyby o tym wspomniał, pewnie
znalazłby mniej chętnych i/lub musiałby spuścić z ceny, bo w tych samych
granicach u innych można kupić nowe (czyli nieużywane) podkłady. I tu
jest pies pogrzebany. Jeśliby o mnie chodziło, komentarz do aukcji na
pewno nie byłby pozytywny.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-24 07:08:19

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/24/2005 7:37 AM,Użytkownik Kruszyzna usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> granicach u innych można kupić nowe (czyli nieużywane) podkłady. I tu
> jest pies pogrzebany. Jeśliby o mnie chodziło, komentarz do aukcji na

No i jeszcze dopowiem, że spotykałam aukcje, w ktorych sprzedawca
wyraźnie stwierdzał, że takiego to a takiego specyfiku zostało 75%, a
inny zużyty w 10%. I znajdował chętnych. Chodzi więc po prostu o uczciwe
podejście do drugiego człowieka.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-24 08:23:54

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Mar 2005 08:08:19 +0100, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <d1tp9n$dh8$2@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]
>wyraźnie stwierdzał, że takiego to a takiego specyfiku zostało 75%, a
>inny zużyty w 10%. I znajdował chętnych. Chodzi więc po prostu o uczciwe

sure. Kruszyna, ja w żadnym wypadku nie bronię jegomościa, tylko
przedstawiam jego ewentualną linię obrony.

amg

1. Data: 2005-03-24 08:54:40

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> granicach u innych można kupić nowe (czyli nieużywane) podkłady. I tu
> jest pies pogrzebany. Jeśliby o mnie chodziło, komentarz do aukcji na

Dokładnie o tym samym pomyślałam. Poza tym on nie sprzedawał tylko jednego
opakowania, a nie chce mi się wierzyć, że wszystkie 5 są używane. Mój
komentarz będzie chyba jego pierwszym negatywem, jeśli się nic nie wyjaśni.
Tym bardziej, że (o czym tu nie pisałam) miał już podknięcia. Podobno
"przeoczył wpłatę" , mimo że wysłałam potwierdzenie mailem jak sobie życzył.
Dopiero po 10 dniach po ponaglającym mailu przeprosił i wysłał przesyłkę.
Jako, że dodał gratis (nic to, że kompletnie mi niepasujący kolor - obdaruję
siostrę) postanowiłam przymknąć oko, bo w końcu w natłoku spraw każdemu
mogło się zdarzyć. Zastanawiam się jednak czy wysłanie używanego podkładu
nie było z jego strony celowe.

Kalina, zła jak nie wiem co, że właśnie ją to spotkało :(

1. Data: 2005-03-24 09:00:35

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie o tym samym pomyślałam. Poza tym on nie sprzedawał tylko jednego
> opakowania, a nie chce mi się wierzyć, że wszystkie 5 są używane.

W tytule aukcji jest ....34 ml. Ile "normalnie" ma ten podklad zawierac ml?
Hafsa

1. Data: 2005-03-24 09:11:11

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> W tytule aukcji jest ....34 ml. Ile "normalnie" ma ten podklad zawierac
ml?

Właśnie 34 ml - tyle widnieje na opakowaniu.

Kalina

in love again YSL
Szampon Avon - pytanie
Jaki krem do twarzy