Contra A. Tysiąc - argument nad wszystkie inne.

11. Data: 2008-05-09 08:53:47

Temat: Re: Contra A. Tysiąc - argument nad wszystkie inne.
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 08:05, medea <e...@p...fm> wrote:

> Nie miała wsparcia od ludzi, ale przede wszystkim od lekarzy. Nad Agatą
> Mróz pracuje, jak sama mówi, sztab świetnych lekarzy.

a ja z kolei słyszałem (w maglu) że brak papierów do przerwania ciąży
alicji
wynikał stricte ze wskazań medycznych. więc o jakim wsparciu mówisz?

12. Data: 2008-05-09 08:53:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale widać tu na pewno różnicę w podejściu do macierzyństwa, do życia w
> ogóle.

Może właśnie o to chodzi? O to, że nie ma jednego modelu. Np jednego
obowiązującego modelu aprobowanego przez XLkę? Że ludzie mają prawo żyć na
różne sposoby?

Że Xlka ma prawo być XLką, a Alicja 1000, Alicją?

Co za sens, gdybyśmy wszyscy żyli tak samo? Potworny pomysł rodem z jakiegoś
horroru.
Kto miałby mi dyktować co mam robić, żeby być szczęśliwa, spełniona? XLka? O
ja cie......

M.

13. Data: 2008-05-09 08:56:09

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> moja też

nom, bohaterka

- ale jeżeli dacie ją na wzór wszystkim
chorym/zagrożonym kobietom w ciąży
to będzie typowe katolictwo

dg

14. Data: 2008-05-09 09:14:11

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 10:56, "Don Gavreone" <s...@l...po> wrote:

> nom, bohaterka
>
> - ale jeżeli dacie ją na wzór wszystkim
> chorym/zagrożonym kobietom w ciąży
> to będzie typowe katolictwo

na wzór to ja ci mogę szlaczek pierdolnąć

15. Data: 2008-05-09 10:11:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nadal ryzykuje życiem - nawet po porodzie, bo postawiła życie dziecka ponad
> swoje - przerwała leczenie na wiele miesięcy. Jej choroba poczyniła ogromne
> spustoszenia (na Boga, to straszny nowotwór, gdzie ma znaczenie każdy dzień
> i tydzień), przeszczep ma gorsze szanse na powodzenie. Dla mnie A.Mróz jest
> bohaterką naszych czasów, przeciwieństwem wszelkiego wyrachowania, cudowną
> istotą, pradziwą matką... brak mi słow po prostu.

Nie chcę być wredna, ale to Ty mnie prowokujesz. Skąd wiesz, ze Agata
Mróz nie liczy na zbawienny wpływ komórek macierzystych?

Ewa

16. Data: 2008-05-09 10:26:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 May 2008 10:53:49 +0200, Vilar napisał(a):

> [...]
>
> Że Xlka ma prawo być XLką, a Alicja 1000, Alicją?
>
> Co za sens, gdybyśmy wszyscy żyli tak samo? Potworny pomysł rodem z jakiegoś

Nie chodzi o to, abyśmy żyli tak samo, lecz o to, abyśmy żyli jak ludzie.

WAŻNE: JP II mówiąc o cywilizacji śmierci miał (prócz wojen itp. agresjii)
przede wszystkim na myśli, że NIE PRZEKAZUJEMY ŻYCIA.

Ludzie jako istoty wykazują się swoistym zdziczeniem - i to nie zwierzęta
są "dzikie" w tym ujęciu... i w ogóle to pojęcie powinno dotyczyć TYLKO
ludzi, a nie zwierząt - to człowiek, odchodząc od porządku natury, dziczeje
i mutuje. Natura to życie.

> Kto miałby mi dyktować co mam robić, żeby być szczęśliwa, spełniona? XLka? O
> ja cie......

Zdaje się, że masz jakiś problem. Nie moja to wina i nie wnikam. Z gruntu
nie będę Ci odpowiadała i trudno, to też należy do ogólnego rozrachunku.
Ogólnego.

Nikomu się nie narzucam - każdy ma swoją głowę, ale nikt nie ma prawa
chować jej w piasek tylko po to, aby mu się wygodnie i bezstresowo żyło
kosztem innych (tu: życia innych!).

Jesli masz jakieś argumenty poza "wolnoć Tomku w swoim domku", to proszę,
zaprezentuj, ale mnie nie przekonasz, zresztą czytając Ciebie ani chwili
nie odnoszę wrażenia, że w jakikolwiek sposób mogłabyś - w odróżnieniu od
Ciebie czytającej moje teksty, natomiast Twój zarzut, że chcę na Ciebie
oddziaływać, to dla mnie bardzo(!!!) pozytywny sygnał, proszę o więcej :-)

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

17. Data: 2008-05-09 10:26:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 May 2008 10:56:09 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> tren R<t...@p...pl>

> [...]

Co zamiast?

18. Data: 2008-05-09 10:49:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 May 2008 12:11:26 +0200, medea napisał(a):

> Nie chcę być wredna, ale to Ty mnie prowokujesz. Skąd wiesz, ze Agata
> Mróz nie liczy na zbawienny wpływ komórek macierzystych?

W ten sposób rozumując zabijasz w sobie wszelkie ideały. Ja - musze mieć
jakieś, aby żyć.

19. Data: 2008-05-09 10:59:56

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> Co zamiast?

Nic nadzwyczajnego. Kompromisowe prawo, przestrzegane przez wszystkich
niezależnie od światopoglądu, w tym ochrona płodu (ale niekoniecznie taka
sama na etapie zarodka jak siedmiomiesięcznego płodu, nie mówiąc o dziecku
narodzonym; nie taka sama dla płodu obarczonego ciężkimi wadami i płodu
zdrowego oraz nie taka sama dla płodu poczętego z gwałtu i płodu poczętego z
miłości lub przynajmniej pokojowo) a także ochrona życia i zdrowia matki
(przy założeniu, że życie matki z całą jego przeszłością i przyszłością jest
cenniejsze niż życie płodu, który jest potencjalnością).
Akcje informacyjne, antykoncepcja (w tym pigułki wczesnoporonne zamiast nie
mieszczącej się w kompromisie aborcji bardziej rozwiniętego płodu na
żądanie).

Kościół może oczywiście wymagać więcej od wiernych. Nic mi do tego. Podobnie
jak każdy z osobna od siebie. I każda matka w trudnej sytuacji ma prawo
zachować się bohatersko, ale powinna mieć również prawo zachować się
niebohatersko, ale zgodnie z kompromisowym prawem.

DG

20. Data: 2008-05-09 11:03:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 May 2008 12:59:56 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> [...]
> Akcje informacyjne, antykoncepcja (w tym pigułki wczesnoporonne zamiast nie
> mieszczącej się w kompromisie aborcji bardziej rozwiniętego płodu na

Zbyt skomplikowane, aby mogło być stosowane przez zwykłych ludzi. Ludzie
lubią mieć łatwo, wymyśl coś prostszego :-P

> [...]
> zachować się bohatersko, ale powinna mieć również prawo zachować się
> niebohatersko, ale zgodnie z kompromisowym prawem.

A nie ma prawa? Ktoś zabrania?
Ale tu nie o to chodzi - matka zabijająca dziecko chce być we wspólnocie,
ale na pewno nie musi pchać się do Kościoła - to chyba jakaś paranoja by
była. Poza tym wszystko OK, co?
Dziwią się ludzie, że katolicy są wszędzie, a jak mają nie być, kiedy to
inni się "skrobią" na potęgę? - na "katoli" jest tylko jeden sposób:
ROZMNAŻANIE przewyższające ich własne :-DDD
;-PPP
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

Żegna Państwa...
wierzę wam
Morderczyni!
Wtedy ujawnia się jego wolne "ja".
co najbardziej j?trzy ludzi bez wykształcenia.