Contra A. Tysiąc - argument nad wszystkie inne.

81. Data: 2008-05-10 09:34:31

Temat: Re: Contra A. Tysiąc - argument nad wszystkie inne.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> O przepraszam, Jezus był Synem Bożym, a skoro Bóg nie jest
> Żydem, to i Jego syn być nie mógł - Maria wydała Go co prawda
> na świat, ale nie uczestyniczyła bezpośrednio w Jego poczęciu. :)

Ale wg Żydów narodowość "dziedziczy" się po matce :)

--
Pozdrawiam - Aicha

82. Data: 2008-05-10 09:39:09

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <g03o32$13$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

> [...]

Jego syn być nie mógł - Maria wydała Go co prawda na świat, ale nie
uczestyniczyła bezpośrednio w Jego poczęciu. :)

Nie ma to jak logika - wszystko można udowodnić. ;>

Pozdrawiam obruszenie
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

83. Data: 2008-05-10 10:58:32

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <g03qcb$7f6$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

> Ale wg Żydów narodowość "dziedziczy" się po matce :)

a. Duch Święty, jako trzecia postać Boga, nie mógł podrzucić Marii
plemnika, bo Bóg takowych nie powinien posiadać [chociaż kolor Jego
szaty może wskazywać na chęć zamaskowania polucji ;>], więc musiał
podrzucić gotowego Jezusika, no może prawie gotowego - takiego z końca
pierwszego trymestru.

b. chcesz powiedzieć, że My Polacy [chyba mogę tak powiedzieć? ;>]
uznajemy żydowskie prawa? ?>

Pozdrawiam Wszechpolacko
Flyer

84. Data: 2008-05-10 11:07:42

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Aicha; <g03qcb$7f6$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

> A w ogóle Aicha zadajesz niedyskretne tematy. Duch Święty nie mógł odbyć
> stosunku seksualnego z Marią, a do czasu pojawienia się Jezausa, Bóg był
> tylko w dwóch *męskich* postaciach, więc ... z kim Bóg mógł zrobić
> dziecko? ;>

W postaci byka, łabędzia, tęgiego chłopa o słowiczym zadęciu w głosie?

85. Data: 2008-05-10 11:08:50

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

stosunku seksualnego z Marią, a do czasu pojawienia się Jezausa, Bóg był
tylko w dwóch *męskich* postaciach, więc ... z kim Bóg mógł zrobić

Pozdrawiam zafrasowanie
Flyer

86. Data: 2008-05-10 11:51:59

Od: " bazzzant " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> Akurat wielu gejów zarabia znacznie wiecej niż wynosi średnia krajowa,

Wielu procentowo, stosunkowo czy jak?

87. Data: 2008-05-10 12:03:00

Od: "Justyna" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiesz, że prezentujesz średnio zaawansowany poziom nieświadomości
> społecznej? Patrz: cywilizacja śmierci, Wikipedia.

Czy wiesz, że reprezentujesz konserwatywy odsetek z klapkami na oczach?
Jak już pisałam-geje ani nie roznoszą więcej chorób niż hetereoseksualni,
ani nie ograniczają rozmnażania-wręcz przeciwnie. Nie jestem katoliczką.
Termin cywilizacja śmierci nie przekonuje mnie w przypadku osób
homoseksualnych. Jest to upychanie do jednego worka wszystkiego co katolikom
nie pasuje.
Specjalnie dla Ciebie zajrzałam do Wikipedii chociaż uważam ją za mizerne
źródło wiedzy.
http://www.psl.org.pl/kte/ppielg.htm tu mi się bardziej spodobało.
Pozdrawiam
Justyna

88. Data: 2008-05-10 12:08:30

Od: "Justyna" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na równi.

> Przepraszam, ale nawet nie czytam dalej. Tu już mi się włos (długi) zjeżył
> na głowie...

A jak inaczej to nazwać? Mówimy o przypadkach, gdy na szali mamy życie
kobiety i nienarodzonego dziecka.
A szkoda, bo nie tylko o tym było.
Pozdrawiam-może się jednak skusisz.
Justyna

89. Data: 2008-05-10 12:17:08

Od: "Justyna" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niczego nie obaliłaś. Mam wrażenie, że napotkałam na szybę, rozmawiając z
> Tobą, ale szyba to przecież nie jest...
>
> Patrz Wikipedia - "cywilizacja śmierci", bo już sił nie mam. Walka z
> wiatrakami.

Spojrzałam. Rozumiem Twoje stanowisko, ale argumentów nie przyjmuję, bo nie
pokrywają się z rzeczywistością za tą są objawem homofobii.
Szyba polega na tym, że patrzysz przez pryzmat katolicyzmu. Jesteś
konserwatywna, a ja nie.
Nie widzisz żadnego "ale" i nie czytasz argumentów, nie odpowiadasz na to co
piszę tylko wracasz jak bumerang do oceny moralnej kogoś kto katolikiem nie
jest. Za to jest Polakiem i podlega prawu państwa, a nie kościoła.
I tak tego nie zauważysz tak jak tego, że się ośmieszasz powtarzając swoją
mantrę.
Odpisałam też poniżej, że Wiki źródłem informacji jest fatalnym.
Pozdrawiam
Justyna

90. Data: 2008-05-10 12:42:01

Od: "Justyna" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiesz, że reprezentujesz konserwatywy odsetek z klapkami na oczach?

Żeby nie było-szanuję katolików i ich poglądy o ile są w stanie racjonalnie
je poprzeć.
Stwierdzenie "nie lubię gejów, bo Biblia ich potępia" jest racjonalne i nie
ma jak się z nim spierać. Twoje stwierdzenia są z palca wyssane, a na
wszelkie argumenty przeciw zarzucasz nieświadomość społeczną.
To tyle na dziś.
Pozdrawiam
Justyna

Żegna Państwa...
wierzę wam
Morderczyni!
Wtedy ujawnia się jego wolne "ja".
co najbardziej j?trzy ludzi bez wykształcenia.