Cooler dzwon do prokuratury!!!

111. Data: 2007-04-05 20:37:24

Temat: Re: Cooler dzwon do prokuratury!!!
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> a écrit dans le
message de news: ev34q2$ke1>

> Jeśli tak to powiem o co mi chodzi. Nie podoba mi się, że np. nijaki Jurek
> M. na grupie medycyna jako złoty środek wrzuca DO. Jako dietę po
> nowotworach zaproponował DO, na cholesterol DO, na chore oczy DO.
> Optymalni nie rozumieją, że podobnie jak oni są zwolennikami tej diety są
> na świecie również jej przeciwnicy. Są lekarze popierający i lekarze
> absolutnie odradzający. I należy uszanować to, że ktoś uważa tą dietę jako
> złą. Chcą jeść dziwnie niech jedzą, ale niech nie uprawiają chorej
> propagandy.

reasumuja -proponowanie DO to jest "chora propaganda", i tu na tej grupie
(pmd) jest grupka zacieklych przeciwnikow Do ktorzy na kazde wspomnienie o
tej diecie ruszaja do "generalnego ataku" i nie uchylaja sie do chamstwa w
stylu "januszka z szamba", a kazda krytyka tego co ci "pogromcy" napisz jest
dresiarstwem (delikatnie rzecz nazywajac). A ilu lekarzy tzw.optymalnych
(jest juz ich sporo) zostalo oskarzonych lub postawionych przed sadem za
bledy w sztuce, a ilu lekarzy (przedstawicieli tzw medycyny akademickiej)
zostalo oskarzonych i skazanych za bledy w sztuce? Jezeli ktos by chcial to
"pociagnac dalej, to ktorzy lekarze powinni byc wyslani do kopania
ziemniakow -bo przy tej pracy nikomu nie zaszkodza!?

Jurek

112. Data: 2007-04-05 20:38:34

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> slawek napisał(a):
>
> [...]
>
> Powinieneś zmienić nicka na Heniu Miernik ;P

a kiedy ty zmienisz na cham-januszek z szamba?

Jurek

113. Data: 2007-04-05 20:42:20

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ev35j3$rik$1@inews.gazeta.pl...

> Ty sie lepiej ze mna nie zadawaj, bo juz zostalas "wegecostam",

Mówiłam Ci już, że mam męża wegetarianina. Właśnie piekę pasztet z fasoli na
święta :) Dlatego "wegecośtam" mnie nie uraża.

>a repertuar wyzwisk niektorzy tutaj maja naprawde przebogaty.

no bo jak ktoś jest bezsilny to się wkurza. Jurkowi dAq z nerwów chyba
bardzo trzęsą się ręce, bo nawet nie da się odczytać niektórych słów, które
wystukuje w swej agonii intelektualnej.

> Cwicza pilnie w domowym zaciszu, czy jak? ;)

Na meetingach przy święconych jajach poćwiczą :)
Teli.

114. Data: 2007-04-05 20:50:03

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek dAq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> w stylu "januszka z szamba", a kazda krytyka tego co ci "pogromcy" napisz
> jest dresiarstwem (delikatnie rzecz nazywajac).

Chamem wiodącym prym na tej grupie jesteś niestety Ty.

> [...]
> bledy w sztuce, a ilu lekarzy (przedstawicieli tzw medycyny akademickiej)
> zostalo oskarzonych i skazanych za bledy w sztuce?

Co Ty porównujesz? gadulstwo o jajach z ingerencją lekarzy w organizm
człowieka podczas operacji, która z zasady rodzi wielkie ryzyko?
Teli.

115. Data: 2007-04-05 21:08:14

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:ev3mc0$cb6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> cholesterol LDL i HDL, i jest
>
> Ja mam 232 (113 HDL) i nie jestem OPTY ;) , według lekarzy jest to zbyt
> wysoki poziom.

To masz dobry cholesterol... Ale popatrz, my optymalni jemy bez przerwy
produkty z ogromną ilością cholesterolu, a więc powinien nam wychodzić nawet
uszami...
Spotkałem się, że lekarz był zmartwiony zbyt wysokim poziomem frakcji HDL i
zastanawiał się co zrobić żeby go obniżyć. Na szczęście nie śledziłem
poczynania tego głupca...
Pozdrawiam Jurek M.

116. Data: 2007-04-05 21:24:35

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:ev34q2$ke1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> absolutnie odradzający. I należy uszanować to, że ktoś uważa tą dietę jako
> złą. Chcą jeść dziwnie niech jedzą, ale niech nie uprawiają chorej

Dobrze. Jeżeli jest chora propaganda diety to jest i zdrowa. Jak wygląda w
takim razie ta zdrowa propaganda na forum? Słucham. Bo w praktyce wiem...
(A wiesz, że setkom chorych pisałem jadłospisy w porozumieniu z lekarzami?
Nie tylko na chore oczy (zaćmę, jaskrę), raka, cholesterol, ale na
dziesiątki różnych chorób...?)
Do Ciebie ciągle nie dociera, że lekarze optymalni i dietetycy optymalni
zajmują się na codzień pacjentami? Mają stale do czynienia z praktyką, a nie
tylko szafowanie cytatami z książek dra Kwaśniewskiego? Do wielu osób nie
dociera, że praktyka DO jest w dziesiątkach miast polskich codziennie
praktykowana przez lekarzy, fizjoterapeutów i dietetyków? Ale z twoich
postów wynika, że tego nie rozumiesz i myślisz, że istnieją tylko książki
dra Kwaśniewskiego i na tym koniec....
Pozdrawiam Jurek M.

117. Data: 2007-04-05 22:00:32

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę Cię... nie kompromituj się bardziej.

Serce ty moje dla ciebie wsystko ;)

--
"Poszlo do abuse, pszenno-buraczany idioto." Marcin 'Cooler' Kuliński

118. Data: 2007-04-05 22:34:21

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@N...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:ev1g39$s0o$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
o 500% jest nie do pojęcia, panie psorze???... 8)

A długi?... ;) (żartuję - jakby co) :>>

No fakt. Zdanie sformułowane dość niefortunnie... :[
Poprawnie byłoby MZ: "...wzrósł dystans pokonywany bez bólu średnio
o 100 - 500%." Może być?

> W swietle tego, co napisalem, to chyba oczywiste, ze nie jest?

Z czterech opisów definicji proporcji zignorowałeś trzy pierwsze i
wybrałeś tę czwartą:
"proporcja"
1. <wzajemny stosunek dwóch lub więcej wielkości>
2. <stosunek części składowych jakiejś całości do tej całości lub do
siebie nawzajem>
3. <prawidłowy, harmonijny stosunek między częściami jakiejś całości lub
między częściami a całością>
4. mat. <równość dwóch stosunków między wielkościami>

Równie dobrze można się spierać, czy szklanka do połowy jest pełna,
czy od połowy pusta... ;]

> Doprawdy nie wiem, co ma do tego mamona.

Naginane teorie naukowe, manipulacje, korupcja, brak skrupułów, zanik
elementarnych zasad tzw. przyzwoitości, naukowej uczciwości... itd. itd.
I ciekawe spostrzeżenie:
http://portalwiedzy.onet.pl/4868,11123,1401975,czaso
pisma.html

I najnowszy przykład na naciąganą naukową teorię:
patrz wątek - "Czerwone mięso zwiększa ryzyko raka piersi"
A co tego ryzyka nie zwiększa? - chciałoby się zapytać naukowych
ankieterów...

> Ech, ale pamietasz, ze podalas wtedy zly wiek i twoj wynik jest nie do
> konca miarodajny?

Czy ja gdzieś tak napisałam? A jaki podałam? Czy może sądzisz, że
podałam w teście więcej niż wtedy miałam? W jakim celu miałabym sama
siebie okłamywać? :]

> Liczba punktow IQ za okreslona liczbe rozwiazanych zadan
> zalezala od kategorii wiekowej. Gdybym zreszta odnosil sie do wynikow
> tego akurat testu, to musialbym dodac sobie kilkanascie punktow.

Przecież... cytuję: "IQ (ang. intelligence quotient) rozumiany jest po
polsku jako iloraz inteligencji. Jest to zatem iloraz (stosunek) dwóch
wartości. Można to rozumieć jako stosunek wieku intelektualnego do wieku
biologicznego."
To naprawdę nie moja wina, że moje IQ to 117 (wg testu w onecie),
a twoje - 120 ;)
I to nie moja wina, że Ty jesteś wysoki i młody facet, a ja takich
cech nie mam... ;)

W kazdym > razie na drugi
> raz podaruj sobie przytyki do cudzego wyksztalcenia czy inteligencji,
> jesli ten ktos Cie pierwszy nie zaczepia.

Nie bierz tego do siebie. Jest to moja uwaga ogólna.
Niestety dość często czytam, i nadal jeszcze wiele razy przeczytam
przytyki w stylu: "a ty jesteś tylko zwykła pielęgniarka"... co ma mi
uzmysłowić, że rozmawiam z wysoko wykształconą/nym dyskutantem,
więc już z powodu wykształcenia nie mogę mieć w dyskusji racji. I już.

Krystyna
--
Naukowcy zwyczajnie sprzedali się koncernom. Mechanizm jest prosty.
Producenci żywności wynajmują państwowe ośrodki naukowe, by te w

119. Data: 2007-04-06 00:44:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message

> ze fluor jest pierwiastkiem silnie toksycznym i silnie reagujacym nawet z
> metalami szlachetnymi . Masz jakies informacje ktore temu przecza?

takie, ze fluor jako czysty pierwiastek nie wystepuje w pascie do zebow.

> bardzo fajny ten "zez" intelektualny, po kilku rynsztokowych i chamskich
> postach chama-Januszka nawet na przecinek sie nie zdobylas, ale we mnie
> dresiarza widzisz? no tak ale Januszek to KOLEGA anty DO, a wiec wszystkoj
> est OK.

z januszkiem nie dyskutuje, tylko z toba. a ty jaki jestes kazdy widzi.
tobie wiec pisze jaki jestes.

> ja juz sie zawiodlem,bo to co piszesz tylko potwierdza moja bardzo
> kiepska opinie o lekarzach jako takich , z nielicznymi wyjatkami

nie rzucaj perel przed wieprze...

iwon(k)a

120. Data: 2007-04-06 00:46:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message
(...)
> [...]
> uzmysłowić, że rozmawiam z wysoko wykształconą/nym dyskutantem,
> więc już z powodu wykształcenia nie mogę mieć w dyskusji racji. I już.

no tak, kompleksy. to by wiele tlumaczylo,

iwon(K)a

BTW_100/100/130_g
Doda u Kuby... ;)
Moja nowa dieta