Cooler dzwon do prokuratury!!!

161. Data: 2007-04-06 13:04:18

Temat: Re: Cooler dzwon do prokuratury!!!
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
.
> Bzdury to ty piszesz Księżniczko. Ja mam prawo i wiem do czego namawiam
> ludzi.

O jakim prawie mowisz?

j.

162. Data: 2007-04-06 13:12:14

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> wrote in message

> straszna.
>
> iwon(K)a

Tutaj żałość nad poziomem dyskusji... Zgoda. Ale jak Księżniczka napisała o
doktorze Kwaśniewskim, który swoje życie poświęca dla chorych -
pseudolekarz...jest taktem najwyższej miary...Ciekawy wyraz interpretacji
zachowań...bez błota...wulgaryzmów...tylko niewinne pseudo...:))). Chyba w
ramach poszukiwań....autorytetów...
Pozdrawiam Jurek M.

163. Data: 2007-04-06 13:15:37

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:ev5bub$qdv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A jakie Ty masz dowody?
> Teli.
Mam przedstawić dowody, że leczy ludzi (czasem za darmo)? Czy ty jesteś
poważna?
Pozdrawiam Jurek M.

164. Data: 2007-04-06 13:18:12

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:ev5bee$9k8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ok, zgadzam się poniosło mnie :)
> Jest bardzo ciężko myślącym lekarzem i właścicielem Fafika.
> Teli.
Panoramę swojej osoby zrobiłaś w błyskotliwym stylu. teraz wiem na co Ciebie
stać...:))) A mówią, że trzeba beczkę soli....:)))
Pozdrawiam Jurek M.

165. Data: 2007-04-06 13:22:01

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message
> :)))))))))))))))))))) dobre , czy Ty tez masz problemy z pamiecia!?
> przeciez to Ty "wrzucilas" tu wzory zwiazkow chemicznych ktore w czasie
> reakcji chemicznej uwalniaja wolne atomy fluoru i prawie(!!) tak samo
> grozne grupy zasadow (OH), znowu mam szukac TWOJEGO postu!?
"
"Fluoride ions replace hydroxide ions in calcium hydroxyapatite,
> Ca5[(PO4)3OH], in teeth, forming calcium fluoroapatite, Ca5[(PO4)3F],
> which is more chemically stable and dissolves at a pH of 4.5, compared to
> 5.5 pH for calcium hydroxyapatite."

Czyli w pewnym momencie mamy trzy atomy fluoru (F) uwolnione, i trzy czastki
OH uwolnione, a przeciez wiesz ze grupa OH i wolny F to nie sa emlementy
obojetne i bardzo latwo wejda w reakcje , OH jezeli tylko znajda wolne
wiazanie (-)"

a teraz ci wytlumacze matolku jakis glupi (bardzo musiales uwazac na
lekcjach
tego fenomenu)

te cyferki _3_ nie odnosza sie do fluoru. odnosza sie do grupy PO4, takie
wiadomosci
do w 7 klasie podstaowoki ucza. w tym nawet nie rownaniu chemicznym, jeden
jon
fluoru wymienia jedna grupe OH. Fluor zostaje "wbudowany" w ten apatyt
stajac sie
fluoroapatytem. nie wejdzie w rekacje z niczym innym bo wszedl wlasnie w
rekacje z
apatytem. w kazdym krysztale hydroksyapatytu sa warstwy min tzw
bezpostaciowa
(stanowiaca tzw warstwe adsorbcyjna lub warstwe zadsorbowanych jonow), tu sa
przylaczane np jony fosforanowe, fluor, oraz inne kationy czy aniony. i tam
wlasnie
wyladuja te twoje "niebezpieczne" OH.

> i to Ty jestes ta "perla"!?

wiedza jest ta perla......

iwon(K)a

166. Data: 2007-04-06 13:33:35

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Panoramę swojej osoby zrobiłaś w błyskotliwym stylu. teraz wiem na co
Ciebie
> stać...:))) A mówią, że trzeba beczkę soli....:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Wtedy nie znali internetu ;) teraz jest łatwiej ;P

--
"Za chama i przyrownanie tej oblesnej rzeczy, ktora zrobiles z tym, w
jaki sposob ja odnosze sie do innych na grupie, dostalbys ode mnie po

167. Data: 2007-04-06 14:43:36

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jangr napisal:

> Użytkownik "Jeff" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> Nie, nie jestem żadnej.

Czyli sekte terapeutyczna, zalozona przez bylego wojskowego, komunistycznego
lekarza, popierasz ot tak, tylko z czystego przekonania?

> Nikogo nie popieram.

Alez popierasz i to wyraznie....i na dodatek jestes wyjatkowo stronniczy oraz
calkowicie bezkrytyczny.

> Każdy może się mylic. Ty też.

Oczywiscie, ze moge sie mylic... ale niestety absolutnie nie ma mowy o pomylce
w tym, co pisze na temat Kwasniewskiego i jego diety ktora podbudowal absurdalna
ideea-fix oraz nie myle sie w generalnej w ocenie diet niskoweglowodanowych.
Oczywiscie calkowicie ich nie potepiam, ale mam do nich wiele zastrzezen.
Wiem, ze moga byc pozyteczne ale w okresie krotkotrwalym.

> Nie do mnie to pytanie, dlaczego się propaguje. Ale między kłamstwem
> a plagiatem w tym przypadku nie ma związku. Jeśli to jest plagiat,
> to za nieprawdziwą teorię obwiniaj tego, od którego Kwaśniewski
> dietę splagiatował. Ale jakoś nic nie słyszałem, żebyś czepiał się kogoś
> innego. Czy ten 'pierwowzór' też kłamał i oszukiwał ludzi?

Owszem jest zwiazek i to ogromny. Jesli bowiem ktos podkrada czyjs pomysl i
nastepnie twierdzi, ze sam na ten pomysl wpadl, nie powolujac sie na zrodla
z ktorych pierwotnie korzystal, to to jest bezczelny plagiat i grube naduzycie.
Tak sie po prostu nie robi. Ujawnienie takiego oszustwa calkowicie przekresla
wiarygodnosc takiego zlodzieja cudzych pomyslow, bowiem wiadomo, ze skoro raz
oszukal, to zrobi to kolejny raz.
W panstwach cywilzowanych z tego typu malwersacje groza powazne konsekwencje
zarowno natury prawnej jak i prestizowej.

Jak widac w Polsce niestety nadal takie osoby nie tylko sie ceni, ale ochoczo
nasladuje.

Jesli natomiast chodzi o "pierwowzor" ktoremu Kwasniewski podprowadzil pomysl,
to on nie klamal. Pisalem przeciez na ten temat.
Ten amerykanski dietetyk, o ktorym wspomnialem, stosowal identyczna diete
wysokotluszczowa ale tylko i wylacznie w celach odchudzajacych.
Nie zalecal jej ani do permanentnego stosowania, ani ludziom chorym.

> Ja to napisałem specjalnie DLA CIEBIE, żebyś mi nie zarzucił, że
> propaguję tu dietę, która jest niebezpieczna i zabija. To było celowo
> napisane, żebyś się nie miał do czego przyczepić, Ale jednak
> się przyczepiłeś.

Nie bardzo rozumiem? Piszesz cos celowo dla mnie?
Przeciez to jest grupa dyskusyjna o dietach i to co tu pisze o diecie
Kwasniewskiego lub innych dietach niskoweglowodanowych, miesci sie raczej w
ramach dyskusji merytorycznej, a to juz nie moja wina, ze piszacym tu rzekomym
zwolennikom optymalnosci to sie nie podoba i dlatego czepiaja sie namietnie
i z pasja moich merytorycznych wypowiedzi, przy okazji obrzucajac mnie stekiem
inewktyw o niewybrednym charakterze personalnym.

Ciekawe dlaczego nie jestes w stanie tego prawidlowo ocenic?

> Co ty z tą pomocą? To nie jest żadna pomoc, ale wymiana doświadczeń.
> Jeszcze raz piszę: "dieta do użytku własnego". Nie chcę uchodzić
> w niczyich oczach za nawiedzonego propagatora czegokolwiek.
> To jest tylko dyskusja. Wymiana doświadczeń.
> Coś ciężko ci to pojąć.

Jesli zadajesz na grupie internetowej pytanie na temat diety i piszesz iz pod
wplywem "krzykaczy" zaczales sie zastanawiac nad jej prawidlowym skladem, to
jest to prosba o wymiane doswiadczen, ale jednoczesnie prosba o pomoc.

Czy mozesz liczyc na wymiane doswiadczen z piszacymi tu optymalnymi? Nie sadze.
Gdybys tylko im chcial zadac to pytanie, to zrobilbys to na grupie gdzie pisze
sie tylko na temat diet niskoweglowodanowych.
Ty zrobiles to na tej grupie, gdzie pisza osoby ktore nie sa optymalne i widza
optymalne klamstwa, manipulacje i agresywny, ponizajacy sposob traktowania przez
zwolennikow glupoty pt. "optymalnosc", tzw. zwolennikow "normalnosci".

I tak jak napisalem, dziwie sie, ze ty teraz oczekujesz pomocy polegajacej na
wymiany doswiadczen, wlasnie od osob, ktore notorycznie sa ponizane, wysmiewane
i oklamywane przez popieranych przez ciebie zwolennicy "optymalnosci".

A zastanowiles sie przez moment nad takim drobiazgiem..... ze ci ludzie moga od
was zaczac sie uczyc tych samych metod postepowania, ktore wy stosujecie i do
pewnego stopnia propagujecie?
Ze to co robicie to tez jest swego rodzaju edukacja spoleczenstwa?

Jesli wszyscy zaczna tak sie zachowywac jak robia to optymalni, to kto z toba
wymieni poglady w sposob zyczliwy i otwarty, skoro wie jakimi metodami ty sam
poslugujesz?

A co bedzie jak tak zaczna postepowac np. wszyscy lekarze, bo stwierdza
w pewnym momencie, ze klamstwo ktore przynosi innym szarlatanom spod znaklu
"optymalnosci" profity i bezkarnosc, jest do tego stopnia oplacalne, ze nie
warto sie wysilac i przestrzegac zasad etyki i moralnosci lekarskiej,
poglebianic wiedze i marnowac lata zyciana na nauke, skoro zwolennicy
optymalnosci to tepia?

Moze zaczniesz wreszcie sie troche zastanawiac nad tym co w gruncie rzeczy
popierasz?
Bo to co popierasz w tej chwili, moze kiedys uderzyc wlasnie w ciebie, na
zasadzie bumerangu....
Pomysl o sobie, ale w wymiarze szerszym anizeli ten, w ktorym w tej chwili sie
ulokowales.

168. Data: 2007-04-06 14:43:47

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd to wiesz? Moim zdaniem gremialnie mają to po prostu gdzieś bo
> zupełnie nie to ich interesuje.

Nie interesuje? Nie dostrzegasz paradoksu w ich sposobie myślenia?
Większość wierzy w słuszność diety wysokowęglowodanowej,
niskotłuszczowej (czyt. oraz we wszystkie diety podobne do zalecanej
piramidy żywieniowej). I ta sama większość jednocześnie poszukuje
"zdrowej diety" na setkach forumów związanych z tematem diet.
Pytanie:
Po co szukają "zdrowej diety, skoro JUŻ od dawna jest ona przebadana
i potwierdzona w tysiącach naukowych ankiet, że jest zdrowa, czyli
MUSI gwarantować dobre zdrowie i dobre samopoczucie. Każda z tych
poszukujących zwykle odpowie ci na pytanie:
- Staram się odżywiać zdrowo...
I tu wymienia zasady piramidy. Więc o co tu chodzi? Zbiorowa
schizofrenia?... 8[

> Wszystko zalezy od tego co konkretnie znaczy "zestaw produktow z
> piramidy" bo debatowanie z takim Radiem Erewan jak Ty, bez uscislenia
> szczegolow nie ma sensu ;)

Mówimy o bardzo konkretnej piramidzie ZALECANEJ społeczeństwu na
podstawie jedynej słusznej opcji żywieniowej, jaką wyznają naukowcy na
podstawie rzekomo super obiektywnych badań... ankietowych i własnej
naukowej, bezinteresownej uczciwości... ;[

Krystyna
--
Przychodzi Jasiu do psychiatry i mówi:
- Panie doktorze, ostatnio śnią mi się bohaterowie "Battlestar

169. Data: 2007-04-06 14:51:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

> [...]
> piramidy żywieniowej). I ta sama większość jednocześnie poszukuje
> "zdrowej diety" na setkach forumów związanych z tematem diet.

bo nie wierza slepo. wiekszosc na tych forum najczesniej nie stosuje
zadnej diety, albo "udaje" ze stosuje np piramide, albo wiele
stosuje wciaz nie zamykajac sie na inne opcje.

> [...]
> poszukujących zwykle odpowie ci na pytanie:
> - Staram się odżywiać zdrowo...
> I tu wymienia zasady piramidy. Więc o co tu chodzi? Zbiorowa

"staram" od "stosuje" dzieli duza przepasc. tak na prawde jakbys
dokladnie popytala te osoby co jedza, daleko by bylo ot tego
co powinni jesc (gdyby stosowali "piramide").

iwon(K)a

170. Data: 2007-04-06 14:54:35

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> [...]
> Większość wierzy w słuszność diety wysokowęglowodanowej,
> niskotłuszczowej (czyt. oraz we wszystkie diety podobne do zalecanej

Większość nie rozpatruje tego, jak Ty, w kategorii wiary. Ot, gdzieś
coś słyszeli, czytali etc Czasem chodzą i mędrkują, ot i tyle. Wyjdź
na ulice i zapytaj 100 losowo wybranych osób co to jest 'piramida',
wynikami podziel się tu potem z nami ;)

> I ta sama większość jednocześnie poszukuje
> "zdrowej diety" na setkach forumów związanych z tematem diet.

To też jakaś legenda o poszukiwaniu zdrowej diety. Gdyby 1/10000 tej
Twojej większości szukała zdrowej diety to mielibyśmy na grupie ze 100
postów na dobę.

> [...]
> poszukujących zwykle odpowie ci na pytanie:
> - Staram się odżywiać zdrowo...
> I tu wymienia zasady piramidy. Więc o co tu chodzi? Zbiorowa

Taa... Radio Erewań mode on;P

> [...]
> podstawie rzekomo super obiektywnych badań... ankietowych i własnej
> naukowej, bezinteresownej uczciwości... ;[

Nie. Ty mówisz o jakiejś swojej wyimaginowanej piramidzie. Ja nie mam
zielonego pojęcia co to pojęcie dla Ciebie znaczy.

j.

BTW_100/100/130_g
Doda u Kuby... ;)
Moja nowa dieta