Cooler dzwon do prokuratury!!!

61. Data: 2007-04-05 07:56:33

Temat: Re: Cooler dzwon do prokuratury!!!
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Czy na innych dietach - zalecanych przez kardiologów - nie ma zawałów
> i zejść śmiertelnych?

Przeciez na DO nic takiego nie powinno miec miejsca, bo nie. Kwasniewski
zapewnial i mamy na to kwity.

> Śmieszni jesteście.
> Jeśli ktoś umrze na zawał na innej diecie, to jest normalne i nie ma
> o czym mówić. Jeśli na "tej", to podnosi się wrzawa.

I jest to calkowicie naturalne, poniewaz Kwasniewski twierdzi, ze
zawalow na DO "nie ma, bo byc nie moze". Znasz innego tworce jakiejs
diety, ktory pisalby w ten wlasnie sposob?

> Tu powinno się zrobić statystykę umieralności na zawały na różnych
> dietach.

A i owszem. Tylko ze o taka statystyke powinien pokusic sie przede
wszystkim ktos, kto rozpowiada, ze jego dieta jest lepsza od innych.
Wlasnie w ten sposob powinien tego dowiesc, a nie przez opowiadanie
bajek dla naiwnych.

> W przeciwnym razie przypadek zawału na "tej" diecie
> to nic innego jak pretekst do manipulacji.

Jedyna manipulacja jest tu mamienie ludzi, jakiego dopuszcza sie
Kwasniewski. Wytykanie zawalow optymalnym to - w swietle jego wypowiedzi
ustnych i na pismie - nie manipulacja, tylko zwracanie uwagi na potezna
niekonsekwencje.

62. Data: 2007-04-05 08:38:54

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ev2a2r$h39$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Kwasniewski. Wytykanie zawalow optymalnym to - w swietle jego wypowiedzi
> ustnych i na pismie - nie manipulacja, tylko zwracanie uwagi na potezna

Czyli chodzi wam koledzy o walkę z Kwaśniewskim, czy o wykazanie,
że DO jest bardziej szkodliwą dietą, niż inne?
Gospodarczo-polityczne spory mnie nie interesują i nie obchodzi mnie to,
co mówił a czego nie mówił Kwaśniewski. Nie jestem ani jego zwolennikiem
ani przeciwnikiem w politycznym rozumieniu tych słów.
Mnie interesują sprawy sposobu żywienia (wyboru przede wszystkim
dla siebie) i chcę wiedzieć, czy BTW 1:3:1 jest sprawą wartą stosowania,
a może - jak ostatnio poddałem pod dyskusję 1:1:1.3 jest pomysłem
lepszym. Wyglądacie - koledzy - jak grupa ludzi wygnanych z bractwa
optymalnego, których życiową misją jest zemścić się nad niegodziwcami,
którzy was źle potraktowali i was pogonili.
Życzę miłego dnia.
jangr

63. Data: 2007-04-05 09:15:33

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Czyli chodzi wam koledzy o walkę z Kwaśniewskim, czy o wykazanie,
> że DO jest bardziej szkodliwą dietą, niż inne?

Nie wiem ktorych kolegow pytasz, ale mnie chodzi przede wszystkim o
rzetelnosc podawanych publicznie informacji. Nie ukrywam tez, ze chodzi
o wytykanie bledow ludziom, ktorzy maja o sobie tak wysokie mniemanie,
ze smia moich rodzicow nazywac korytkowcami, a moja diete okreslac jako
pastwiskowa. Ilosc inwektyw, jakimi posluguje sie w swojej prymitywnej
propagandzie Kwasniewski, przekracza granice dobrego smaku i
przyzwoitosci, a jednak sa ludzie, ktorzy czcza go niczym bostwo. Tym
bardziej trzeba im pokazywac, ze niepotrzebnie wycieraja sobie spodnie
na kolanach.

64. Data: 2007-04-05 09:28:20

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ev2emv$a30$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> przyzwoitosci, a jednak sa ludzie, ktorzy czcza go niczym bostwo. Tym
> bardziej trzeba im pokazywac, ze niepotrzebnie wycieraja sobie spodnie na

Jeżeli ludzie, którzy byli jedną wielką chorobą przez całe swoje życie
i nagle pod wpływem diety choroby zaczęły ustępować, ja się
im nie dziwię. Rozumiem ich. Co w tym dziwnego. Dziwne by było,
gdyby w takim przypadku mówili o nim źle i go zwalczali.
Ale w naszym kraju byłoby to jednak możliwe zważywszy,
że taka cecha narodowa jest nam bardzo bliska. Zawiść. :-(

65. Data: 2007-04-05 10:02:16

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> [...]
> Ale w naszym kraju byłoby to jednak możliwe zważywszy,
> że taka cecha narodowa jest nam bardzo bliska. Zawiść. :-(

Wiesz, Ty promujesz tutaj "wdziecznosc" w rodzaju tej, jaka odczuwaja w
stosunku do o. Rydzyka sluchacze Radia Maryja. Taka, ktora popycha ich
do bezwzglednego szkalowania kazdej osoby, ktora osmieli sie Ojca
Dyrektora chocby slowem skrytykowac. Rzeczywiscie, mamy odmienne
standardy okazywania wdziecznosci.

--
ŻO nie jest dla każdego. Żywienie Optymalne jest dla ludzi
inteligentnych. Inni zawze będą narzekać. Czy obraziłem kogoś? Jeżeli

66. Data: 2007-04-05 10:07:42

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ev2heh$mp6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> bezwzglednego szkalowania kazdej osoby, ktora osmieli sie Ojca Dyrektora
> chocby slowem skrytykowac. Rzeczywiscie, mamy odmienne standardy

Ja PROMUJĘ? Napisałem, że rozumiem. Nie ma różnicy pomiędzy
promowaniem a rozumieniem? Niektórzy są tak zachwyceni nagłym
ozdrowieniem, że wprost nie mogą uwierzyć w to, co się stało.
Nigdy nie byłeś chory i cierpiący, więc ich nie rozumiesz.

67. Data: 2007-04-05 10:27:47

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Ja PROMUJĘ? Napisałem, że rozumiem. Nie ma różnicy pomiędzy
> promowaniem a rozumieniem?

Dobrze, nie dziwi Cie. A mnie dziwi, ze mozna okazywac wdziecznosc
poprzez kopanie kogos innego. Ale moze masz racje z ta mentalnoscia Polakow.

> Niektórzy są tak zachwyceni nagłym
> ozdrowieniem, że wprost nie mogą uwierzyć w to, co się stało.

Rozumiem, ze ze wszystkimi robiles wywiady? A co z tymi mlodymi i
zdrowymi, ktorzy rowniez wojuja w obronie swietej sprawy? Za co sa tak
bardzo wdzieczni?

> Nigdy nie byłeś chory i cierpiący, więc ich nie rozumiesz.

Aspirujesz do roli grupowego jasnowidza? Nie wiem co na to Krystyna. Do
twojej wiadomosci: bywalem chory i cierpiacy, rozumiem uczucie
wdziecznosci, jak i wiele innych ludzkich uczuc, ale nie pojmuje tej
optymalnej zawzietosci, zacisnietych zebow, slepej nienawisci do
wszystkiego, co inne, prezentowanych tutaj. Zadna inna grupa wyznawcow
czegokolwiek nie obrzucila mnie nigdy takim stekiem wyzwisk i pomowien
tylko dlatego, ze poddalem w watpliwosc elementy skladowe ich doktryny.
Zadziwiajace, jak wielu jest wsrod optymalnych ludzi niedojrzalych do
publicznej debaty, nieokrzesanych, agresywnych. Takich zachowan nie
usprawiedliwia nawet wyleczenie ze wszystkich chorob swiata, bo czlowiek
tak cudownie uzdrowiony powinien poswiecic podarowany mu czas na
afirmacje zycia, a nie na dzialania na rynsztokowym poziomie, majace
godzic w innych ludzi.

68. Data: 2007-04-05 11:10:39

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ev2iud$cu$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> zycia, a nie na dzialania na rynsztokowym poziomie, majace godzic w innych

Nie chce mi się za bardzo zastanawiać nad mechanizmami nakręcającymi
spiralę nienawiści na tej grupie. Ja jestem zainteresowany wyborem
DLA SIEBIE najzdrowszej dla siebie diety, na której się jak najmniej
i jak najlżej choruje, długo żyje, ma się dobry nastrój, itd.
Pranie się po pyskach na tej grupie wcale mi tego wyboru nie ułatwia.
Czasem daję się wciągnąć w zawieruchę, przyznaję się bez bicia.
Moje pytania ściśle merytoryczne raczej pozostają bez odpowiedzi
tak długo, jak długo nie wtrąci się ktoś i nie zacznie obrzucać
innych - ku ogólnej uciesze - obornikiem. Wtedy maile zaczynają
pojawiać się jak z karabinu maszynowego. Ubaw na całego.

69. Data: 2007-04-05 11:43:52

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr napisał(a):

> [...]
> DLA SIEBIE najzdrowszej dla siebie diety, na której się jak najmniej
> i jak najlżej choruje, długo żyje, ma się dobry nastrój, itd.

I jak się chcesz do wybierania tego zabrać? Całkiem poważnie pytam.

j.

70. Data: 2007-04-05 12:14:03

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jak się chcesz do wybierania tego zabrać? Całkiem poważnie pytam.

Na przykład zapytałem w wątku "BTW_100/100/130_g" co grupowicze myślą
o takich proporcjach ("g" było dodane jako skrót myślowy, aby powiedzieć
jak najwięcej w tytule, oraz aby tytuł był jak najkrótszy - długie tyt.
uciekają mi
poza ekran mojego kompa).
Chciałem skorygować proporcje z 1:3:1 na np. 1:1:1 i liczyłem na rzeczową
dyskusję. W zamian dyskusji jednak tu dostaje się w wirtualną mordę.

BTW_100/100/130_g
Doda u Kuby... ;)
Moja nowa dieta
A jednak Kwasniewski nie mial racji