Cooler dzwon do prokuratury!!!

81. Data: 2007-04-05 14:57:52

Temat: Re: Cooler dzwon do prokuratury!!!
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reklamacje do www.optymalni.com tam się naczytałam :)

> Optymalni mają cholesterol LDL i HDL
> prawie równe...

200+200 :D

> ale po co ja Tobie to tłumacze jak Ty tego nie
> rozumiesz...?

a co Ty mi tlumaczysz?
Teli.

82. Data: 2007-04-05 15:09:35

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Januszek napisal:

> Ach... Czyli nie chodzi o wybor tylko o utwierdzenie sie w przekonaniu
> ze to cu juz kilka lat temu wybrales jest sluszne? Gdzie tu wiec
> miejsce na rzeczowa dyskusje, ktorej sie tak domagales? ;)

Logika rozumowania ktora reprezentuje ten wielbiciel optymalnosci, jest szokujaca.
Reasumujac, mozna po krotce stwierdzic, ze jangr oczekuje nadal od kogos
konkretnej porady dietetycznej, bo ma dylemat czy dobre proporcje B:T:W stosuje.

Jego nadal intersuje jakis cudowny stosunek makroskladnikow w diecie,
ktory po prostu nie istnieje, bo czlowiek nie jest automatem czy robotem
zasilanym jakim okreslonym stosunkiem paliw.

Niestety mimo, ze czlowiek ten czyta ta grupe, jak wynika z daty zamieszczonego
tutaj przez niego pierwszego postu(archiwum), od ok.czterech lat, nadal nie
wyszedl poza linie rozumowania, ktora nakreslil w swoich ksiazkach mistrz
Kwasniewski.

Ponadto, na podstawie lektury jego postow wiem, ze on nie stosuje juz tej
cudownej proporcji ktora "odkryl" szarlatan Kwasniewski, ale widze, iz nadal
uwaza, ze jakas dokladnie okreslona proporcja B;T;W dla niego jednak istnieje.

Zreszta, jesli jednak ktos by nawet pokusil sie o to, aby zyczliwie mu pomoc w
ustaleniu diety, to on i tak nigdy sie do tego publicznie nie przyzna i nadal
bedzie bronil najglupszych nawet wypowiedzi rzekomych optymalnych ktorzy bardzo
agresywnie atakuja osoby krytykujace diete Kwasniewskiego.

Jak latwo mozna zauwazyc ci optymalni rozrabiacze, sami notorycznie klamia.
Jangr oczywiscie tego nie zauwaza, czyli ewidentnie cicho i glosno ich popiera,
jednoczesnie oczekujac od innych osob, ktore sa wlasnie agresywnie zwalczane
przez tych rzekomych wielbicieli optymalnosci, aby w tej niezdrowej atmosferze
nagonki dyskutowaly w sposob powazny, rozsadny, spokojny i oczywiscie zyczliwy
oraz otwarty, a nie klamliwy, czyli taki ktory sam w gruncie rzeczy popiera.

I te wlasnie osoby ktore bronia sie przed agresywnoscia optymalnych, nazywa
krzykaczami. Paradne.

Warto rowniez odnotowac, ze zlozyl tutaj publiczna deklaracje, jakoby go sprawy
innych nie intersowaly, wiec i zawaly serca czy zgony na nowotwory ktorych
doswiadczyli ludzie stosujacy "cudowna", leczaca podobno przyczynowo wszystkie
choroby diete, tez go nie interesuja.

Nie przychodzi oczywiscie jangrowi do glowy mysl, ze podobnie jak on moga zaczac
postepowac i inni ludzie, ktorzy widzac, ze klamstwo i znieczulica w zasadzie
jest spolecznie akceptowana, tez moga przestac sie wychylac i reagowac na
pytania osobiste jangra, skoro jego nie interesuja problemy innych?
Zwlaszcza, ze to co tu pisza robia przeciez z pobudek pozamaterialnych.

No nie. Moze rzeczywiscie trzeba cierpiec na jakis rodzaj uposledzenia
umyslowego, aby tego typu logike moc pojac.
Dla mnie w kazdym razie, taki rodzaj rozumowania, jest wyjatkowo bulwersujacy.

83. Data: 2007-04-05 15:09:44

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> Owszem, przyznaję, że wypowiedź nie była precyzyjna. Wałkujemy jednak
> w tym momencie temat uboczny poprawności sformułowań, do którego
> przyczepiła się Księżniczka, najwyraźniej z braku innego powodu do
> uczepienia się.

Tak naprawdę z wypowiedzi tego "lekarza" nie wynika to co Ty wkładasz w jego
usta (za przeproszeniem).

> Niech sobie przypomni swoje seryjne głupotki, jakie na tej grupie od
> niedawna produkuje.

Można prosić konkrety?

> Moje wyjaśnienie - jak twierdzi - nie było jej potrzebne

Ponieważ chciałam, żeby wypowiedział się znawca tematu Jurek dAq.

, mimo, że
> wyraźnie NIE WIEDZIAŁA (zresztą tak jak i Ty) jak można użyć formuły
> "500%" - czego dowodem są wasze ochocze kpiny.
> "Z czego się śmiejecie? Sami z siebie się śmiejecie." 8)

doskonale rozumiem w jakich sytuacjach użycie określenie "500%" jest
uzasadnione. Jak widać ślepo bronisz swojego guru, który nie potrafi
rozumnie sklecić artykułu, który na dodatek ma być opiniotwórczy. Wstyd.

> Tak? A jeden stosunek trzech wielkości a:b:c to już nie jest
> proporcją??

> Tam zaraz kompleksy... Po prostu deprymuje mnie, że obecnie tak bardzo
> zdegradowało się tzw. wyższe wykształcenie.
> Kiedyś osoba po studiach miała nie tylko wiedzę, ale i tzw. klasę...
> A dzisiaj... mmamona jak rdza - zżarła wszystko...

a jaki to ma związek z dyskusją? ujawniasz tylko swoje kompleksy.

Teli. Aaaa...i przyznaj się dlaczego mnie nie lubisz?
:)

84. Data: 2007-04-05 15:15:02

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kulinski wrote:
> [...]
>

> Tu nie ma czego wiedziec: uzycie zwrotu "zmniejszylo sie o 500%" jest
> niepoprawne z logicznego i matematycznego punktu widzenia. Procent to
> inaczej odsetek. Jesli masz 10 jablek, przepraszam, jajek, i zjesz 8,
> to zostana Ci dwa. Liczba jajek z poczatkowych 10 zmniejszyla sie o
> 8/10 (10 - 10*8/10 = 2), czyli o 80%. Jesli zjesz je wszystkie, to
> ich liczba zmniejszy sie o 10/10, czyli o 100%. Bardziej juz sie
> zmniejszyc niestety nie da, chocbys na rzesach stanela. Formuly w
> rodzaju "o 500%" mozna uzywac jedynie w odniesieniu do czegos, czego

Przepraszam...muszę się nie zgodzić :(
Wyniki funduszy inwestycyjnych, kiedy zaczynałam w nie inwestować tj 2001
roku ;) oscylowały w granicach -30%, -20% za poprzednie 3 lata. Całe
szczęście teraz w wynikach nie ma już minusów ;)

Dokładnie tak.
Pozdrawiam sojusznika :)
Teli.

85. Data: 2007-04-05 15:17:17

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek wrote:

> Guptasko sory ale naprawdę żal mi ciebie ;(

G'ł'uptasku, dostałbyś dwójkę w szkole.

Sor'r'y z angielskiego też.

przed "ale" przecinek.

"Ciebie" z dużej litery.

DWÓJA!
Teli.

86. Data: 2007-04-05 15:21:14

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

ali wrote:

> ZZSK - 1975 r A TO CO? na DO tego się nabawił???

tego nie, ale ZZSK to akurat pikuś w porównaniu do reszty.

> leków żadnych nie brał?? tylko stosował DO??

tego nie wiem, ale raczej leków podnoszacych poziom cholesterolu nie brał :)

> jakie białko ???????

skoro na DO i to konsultowanej przez dietetyka DO w Jastrzębiej Górze to
chyba takie jak powinien (według optymalnych)

> jaki tłuszcz?? margaryna czy oleje ???????

jw.

> straszyć możesz tym dzieci Babo Jago
> za dużo niewiadomych.

Jasne.
Pozdrawiam
Teli.

87. Data: 2007-04-05 15:31:08

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr wrote:

> Czyli chodzi wam koledzy o walkę z Kwaśniewskim, czy o wykazanie,
> że DO jest bardziej szkodliwą dietą, niż inne?

Może być koleżanka?
Jeśli tak to powiem o co mi chodzi. Nie podoba mi się, że np. nijaki Jurek
M. na grupie medycyna jako złoty środek wrzuca DO. Jako dietę po nowotworach
zaproponował DO, na cholesterol DO, na chore oczy DO. Optymalni nie
rozumieją, że podobnie jak oni są zwolennikami tej diety są na świecie
również jej przeciwnicy. Są lekarze popierający i lekarze absolutnie
odradzający. I należy uszanować to, że ktoś uważa tą dietę jako złą. Chcą
jeść dziwnie niech jedzą, ale niech nie uprawiają chorej propagandy.
Pozdrawiam
Teli.

88. Data: 2007-04-05 15:33:44

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek wrote:

> Ponieważ nie jestem pewien czy naprawde tego nie rozumiesz ;(
> spróbuję wytłumaczyc ;) oczywiście w odniesieniu do chromania
> przestankowego ;)
> a mianowicie chodzi o to że jezeli jesteś w stanie przejść bez bólu
> np. 100 metrów to wzrost tej wartości o 500% bedzie oznaczał że
> bedziesz mogła przejść 500 metrów. 100% oznacza "1" 500% oznacza "5
> jedynek" a dla ułatwienia podam że sa np. piece które uzyskuja 120 %
> z energii spalanego paliwa ;P

Ja wiem, że chcesz tego pana wytlumaczyć, ale kiedy przeczytasz cytat to
dowiesz się, że on nie pisał o wydłużeniu drogi o 500% bez dolegliwości
bólowych tylko o ustąpieniyu bólu o 500%! To ogromna różnica i daj sobie
powiedzieć, że facet po prostu jest niedouczonym pseudolekarzem.
Pozdrawiam
Teli.

89. Data: 2007-04-05 15:46:02

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) pisze:

> Przepraszam...muszę się nie zgodzić :(
> Wyniki funduszy inwestycyjnych, kiedy zaczynałam w nie inwestować tj 2001
> roku ;) oscylowały w granicach -30%, -20% za poprzednie 3 lata.

I znaczylo to wlasnie, ze wartosc jednostek spadla o 30 czy 20% wzgledem
jakiejs wczesniejszej wartosci. Gdyby bylo -66%, to po "palowemu" byloby
"wartosc jednostek zmniejszyla sie o 300%" :)

> Całe szczęście teraz w wynikach nie ma już minusów ;)

Och, bywaja - zmiany miesieczne lub nawet kwartalne sa bardzo czule na
to, co akurat udalo sie zepsuc Malym Wielkim Braciom. Cale szczescie, ze
chocby nie wiem jak mocno nabroili, to po jakims czasie sytuacja wraca
do normy :)

> Pozdrawiam sojusznika :)

Ty sie lepiej ze mna nie zadawaj, bo juz zostalas "wegecostam", a
repertuar wyzwisk niektorzy tutaj maja naprawde przebogaty. Cwicza
pilnie w domowym zaciszu, czy jak? ;)

90. Data: 2007-04-05 15:47:04

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości
> DWÓJA!

nie wiem czy wiesz ale to była pisownia "zamieżona" ;P

--
"Teraz to akurat zastanawiam sie jedynie nad tym, czy jestes normalna,
czy jednak stuknieta." Marcin 'Cooler' Kuliński

BTW_100/100/130_g
Doda u Kuby... ;)
Moja nowa dieta
A jednak Kwasniewski nie mial racji