Coraz więcej kobiet nie radzi sobie z funkcjonowaniem w rodzinie

111. Data: 2010-01-07 15:34:52

Temat: Re: Coraz więcej kobiet nie radzi sobie z funkcjonowaniem w rodzinie
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message
news:hi4udp$b39$1@inews.gazeta.pl...

> Niestety konkurs na nie-pindę to nie moje dzieło, więc nie znam kolejnych
> etapów - medea zaczęła to niech się teraz tłumaczy :) A co do mojego
> strzału, zrobienie prawka przez kobietę może (lecz nie musi) świadczyć o
> umiejętności chwytania byka za rogi - ot wsio.
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Pewna pinda ma motocykl
Stare pudło sprzed stu lat
Jeździ na nim jak nha krowie
Za kierownik rogi ma... :-))))))

112. Data: 2010-01-07 15:38:50

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Pewna pinda ma motocykl
> Stare pudło sprzed stu lat
> Jeździ na nim jak nha krowie
> Za kierownik rogi ma... :-))))))

pojechała pinda w las
reperować motor swój
wtem wychodzi stary zbój
no i krzyczy - babo stój !!
... i wyciaga pistolety

:)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

113. Data: 2010-01-07 15:43:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Iza <f...@o...pl> tak oto plecie:

> Mam nadzieje,że ani czeklada ani ubrewionym ;DDDD MŁODZIANEM :)
> Jawisz misie żołnierżem...no co w J-23 nie trafiłam to może w
> Ciebie ;)

Tak. Ale Stalker kolaboruje z naszym odwiecznym wrogiem!!!!!

Qra

114. Data: 2010-01-07 16:08:23

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> Mam nadzieje,że ani czeklada ani ubrewionym ;DDDD MŁODZIANEM :)
> Jawisz misie żołnierżem...no co w J-23 nie trafiłam to może w
> Ciebie ;)

To ty po prostu strzelasz mój drogi Watsonie? :-)

Bo właśnie miałem zapytać skąd Ci się wzięło takie, a nie inne jawienie?

major Stalker

115. Data: 2010-01-07 16:12:43

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Tak. Ale Stalker kolaboruje z naszym odwiecznym wrogiem!!!!!

Bo ja taki Hans Kloss jestem :-)

Stalker

116. Data: 2010-01-07 16:34:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 22:13:35 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Pocieszmy się, Ikselko, że nam to zawsze mogą wnuki w majty robić,
> wrzeszczeć i po nocach nie sypiać. I bez tych prolaktynowych szaleństw.
>
> Qra

No niby mogą, ale co będzie, jak mi ich córki nie do bawienia przyślą, bo
same się będa czuły na siłach? MŚK mnie namawia do późnego macierzyństwa -
CÓŻ, MOŻE SIĘ DAM NAMÓWIĆ...
:-PPP
--

Ikselka.

117. Data: 2010-01-07 17:18:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2010 10:42:11 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Na pierwszy strzał, to czy posiada prawo jazdy które uczciwie zrobiła. Serio
> mówię.

Uważasz, że mało jest takich kobiet?
:-/
--

Ikselka.

118. Data: 2010-01-07 17:28:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jan 2010 12:41:25 +0100, medea napisał(a):

> Liczba spowodowanych stłuczek. ;)
>
> Ewa

Drugi mam za sobą - żadnej :-)
--

Ikselka.

119. Data: 2010-01-07 17:35:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2010 14:15:06 +0100, Vilar napisał(a):

> Nastpne bedzie prawojazdy ma motocykl :-P. MK

A nie może być karta rowerowa???
:-(
--

Ikselka.

120. Data: 2010-01-07 17:36:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2010 14:26:09 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Miałam raczej nadzieję na czołg.

A może być w zastępstwie MŚK czołgista?
:-)

--

Ikselka.

Coraz więcej kobiety nie radzi sobie z funkcjonowaniem w rodzinie
PARCHATA TOLERANCJA
GLORIA
TYLKO DLA
HA !!!