Re: Coraz więcej kobiet nie radzi sobie z funkcjonowaniem w rodzinie

1. Data: 2010-01-27 14:53:57

Temat: Re: Coraz więcej kobiet nie radzi sobie z funkcjonowaniem w rodzinie
Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 27, 7:40 am, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:hjp945$pj7$1@nemesis.news.neostrada.p
l...

> Znaczy.... lewarek i TZ przy kole...
> A Ty?
>
> MK
>
> PS. I nie chodzi mi o wyzysk człowieka przez człowieka.
> Ale nasza babska samodzielność przekracza już jakieś monstrualne granice.
> Odrobina niesamodzilności sprawia radochę.... wszystkim.

Caly feminizm bierze w dupe - gdy trzeba kolo wymienic - albo, wniesc
szafe na trzecie pietro.

Ciekawym, jakbyscie sobie radzily z wymiana kola w takiej "Syrence"?

http://images30.fotosik.pl/83/3988761d6f7209fcmed.jp

Oczywiscie, bez chlopa w poblizu.

2. Data: 2010-01-27 15:08:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "narciasz" napisał:

> Caly feminizm bierze w dupe - gdy trzeba kolo wymienic - albo,
> wniesc szafe na trzecie pietro.

Skąd wyprowadzasz wniosek, że panie sa feministkami?

>.Ciekawym, jakbyscie sobie radzily z wymiana kola w takiej "Syrence"?
> http://images30.fotosik.pl/83/3988761d6f7209fcmed.jp
> Oczywiscie, bez chlopa w poblizu.

Takimi Syrenkami rzadko jeżdżą kobiety, a o jednej polskiej czytałam, że
musiała zrezygnować z pracy, bo żony kierowców-partnerów były zazdrosne
(np. o przebieranie się w kabinie).

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

3. Data: 2010-01-27 15:47:01

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" wrote:
> Skąd wyprowadzasz wniosek, że panie sa feministkami?

Przyznaj sie sama ile razy (poza lozkiem) wqrwiaja Cie mezczyzni?

> Takimi Syrenkami rzadko jeżdżą kobiety, a o jednej polskiej czytałam, że
> musiała zrezygnować z pracy, bo żony kierowców-partnerów były zazdrosne
> (np. o przebieranie się w kabinie).

Mylisz sie. Po Kanadzie i Usiech ujezdza trucki 23 tys kobiet.
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Wzajemnie,
e (chlop z jajcyma)

4. Data: 2010-01-27 15:54:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Przyznaj sie sama ile razy (poza lozkiem) wqrwiaja Cie mezczyzni?

To powód do bycia feministką?
(odpowiedź: Oprócz jednego, będącego zaszłością z przeszłości - od kilku
już lat wcale.)

> Mylisz sie. Po Kanadzie i Usiech ujezdza trucki 23 tys kobiet.

I czekają na poboczach, aż im koledzy pomogą zmienić koło? ZTCW,
kierowcowanie nie jest zawodem żadnej z grupowych pań.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

5. Data: 2010-01-27 16:07:30

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 27, 10:54 am, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> To powód do bycia feministką?
> (odpowiedź: Oprócz jednego, będącego zaszłością z przeszłości - od kilku
> już lat wcale.)

Powiedz, gdzie garazujesz. Moze, nadazy sie okazja by Cie powqrwiac.

> I czekają na poboczach, aż im koledzy pomogą zmienić koło? ZTCW,
> kierowcowanie nie jest zawodem żadnej z grupowych pań.

Tu, kierowcy kol nie zmieniaja. Dzwonia i servis to za nich robi.

6. Data: 2010-01-27 16:08:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Powiedz, gdzie garazujesz. Moze, nadazy sie okazja by Cie powqrwiac.

Na trzecim piętrze :)

> Tu, kierowcy kol nie zmieniaja. Dzwonia i servis to za nich robi.

Feminizm w czystej formie ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

7. Data: 2010-01-27 16:39:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie narciasz <n...@g...com> tak oto plecie:

> Powiedz, gdzie garazujesz. Moze, nadazy sie okazja by Cie powqrwiac.

> Tu, kierowcy kol nie zmieniaja. Dzwonia i servis to za nich robi.

Znaczy te kobiety muszą w serwisie pracować, skoro chcesz, aby one zmieniały
koła temu cacuszku na fotce.

Qra, takim mogłabym jeździć

8. Data: 2010-01-27 17:32:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

narciasz pisze:

> Caly feminizm bierze w dupe - gdy trzeba kolo wymienic - albo, wniesc
> szafe na trzecie pietro.

Ja nie jestem feministką. Poza tym chyba poradziłabym sobie z wymianą
koła, gdyby zaszła taka potrzeba.

Ewa

9. Data: 2010-01-27 17:43:27

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "narciasz" <n...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

Tu, kierowcy kol nie zmieniaja. Dzwonia i servis to za nich robi.

hihi, ja to miałam podobno w ubezpieczeniu
ale to może był taki haczyk, bym nie była przerażona ;)

kiwiko

10. Data: 2010-01-27 19:42:54

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 27, 11:39 am, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie narciasz <n...@g...com> tak oto plecie:

> Znaczy te kobiety muszą w serwisie pracować, skoro chcesz, aby one zmieniały
> koła temu cacuszku na fotce.

To prawda:- Kazda baba to Hades!
Wdaj sie z nia w wymiane mysli/pogladow a kurwa do chalupy nie
trafisz. Tfu!

> Qra, takim mogłabym jeździć

Kup se, pojezdzisz. - Podpowiem m-ke i typ: Volvo VN770

Re: Coraz więcej kobiet nie radzi sobie z funkcjonowaniem w rodzinie
Psychuszka (psp) podoba mi sie
Re: Galerianki
Re: (.) punkt = wyobrażenie ?
NIE SZUKAJCIE...