Re: (.) punkt = wyobrażenie ?

1. Data: 2010-01-29 14:21:42

Temat: Re: (.) punkt = wyobrażenie ?
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
news:hjupcm$am7$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> A czy Ty przypadkiem nie jestes na moście? Nie możesz wycofać się
> ze swej teorii.

> 2*Alef0=Alef0
> Po czasie 2 minuty nic juz nie przyrasta, ponieważ wszystkie
> pokoje są juz zajęte.

Rozumiem, że wykres i wyjaśnienie nie dotarło do Twojej świadomości,
jest więc dla Ciebie informacją bez treści. W to miejsce cytujesz
canon swojej religii blokujący Ci możliwość przeliczenia zbioru liczb
rzeczywistych, a więc zbioru liczniejszego niż swój własny podzbiór
liczb całkowitych. N jest podzbiorem R.
Co by musiało się stać byś zrozumiał, że jeśli do zbioru zawierającego
same czerwone kulki dodać jedną kulkę zieloną, to ilość kulek wzrośnie
dokładnie o 1 ?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

2. Data: 2010-01-29 14:26:06

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> Co by musiało się stać byś zrozumiał, że jeśli do zbioru zawierającego
> same czerwone kulki dodać jedną kulkę zieloną, to ilość kulek wzrośnie
> dokładnie o 1 ?
> Edward Robak* z Nowej Huty

Jeżeli mamy nieskończoną ilość kulek to nowy zbiór będzie równoliczny z poprzednim -
dla Alef0 mamy przykład dodania nowego gościa.

3. Data: 2010-01-29 14:40:12

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Jeżeli mamy nieskończoną ilość kulek to nowy zbiór będzie
> równoliczny z poprzednim - dla Alef0 mamy przykład dodania
> nowego gościa.

To co napisałem powyżej w algebrze ma taką postać:
A + 1 > A
To samo w arytmetyce
oo + 1 = 1'1
A jak to jest w Twoim zapisie? Czy jest zgodne z algebrą i arytmetyką
czy wręcz przeciwnie - jest antymatematyką?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

4. Data: 2010-01-29 15:17:02

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co napisałem powyżej w algebrze ma taką postać:
> A + 1 > A

Tylko gdy A jest skończone

> To samo w arytmetyce
> oo + 1 = 1'1

oo nie jest równe 1'0

> A jak to jest w Twoim zapisie? Czy jest zgodne z algebrą i arytmetyką
> czy wręcz przeciwnie - jest antymatematyką?
> Robakks

Alef0+1 = Alef0

5. Data: 2010-01-29 15:38:06

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Tylko gdy A jest skończone

Zawsze A + 1 > A

> oo nie jest równe 1'0

oo = 1'0 = Alef0 = N = Re1
Tu ta sama ilość = constans

> Alef0+1 = Alef0

Po odjęciu stronami Alef0
1=0
Tak? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

6. Data: 2010-01-29 15:42:34

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze A + 1 > A

Przykład hotelu Hilberta pokazuje że nie.

> oo = 1'0 = Alef0 = N = Re1
> Tu ta sama ilość = constans

Ile jest równe N? milion?

> Po odjęciu stronami Alef0
> 1=0
> Tak? :)
> Edward Robak* z Nowej Huty

Nie można od nieskończoności odejmować nieskończoności bo wyjdzie dowolna liczba

7. Data: 2010-01-29 15:55:00

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Przykład hotelu Hilberta pokazuje że nie.

Przykład hotelu Hilberta pokazuje że tak.
Nowy lokator na dachu zwiększa moc gości.
Każdy pokój ma lokatora ale nie każdy gość ma pokój.
Ten ba dachu ma numer 1'1 bo wszystkie inne są zajęte.

> Ile jest równe N? milion?

N = 1/0 - 1 ;-)

> Nie można od nieskończoności odejmować nieskończoności bo
> wyjdzie dowolna liczba

Ależ można. Liczba 1'0 osiągana w 2 minucie jest constans.
zobacz:
1'15 - 1'4 = 11
Jak widzisz różnica dwóch "nieskończoności" jest arytmetyczna.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

8. Data: 2010-01-29 16:33:12

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przykład hotelu Hilberta pokazuje że tak.
> Nowy lokator na dachu zwiększa moc gości.
> Każdy pokój ma lokatora ale nie każdy gość ma pokój.
> Ten ba dachu ma numer 1'1 bo wszystkie inne są zajęte.

W hotelu Hilberta nowy gość otrzymuje pokuj numer 1.

> Ależ można. Liczba 1'0 osiągana w 2 minucie jest constans.

W 2 minucie nie osiągamy 1'0

> zobacz:
> 1'15 - 1'4 = 11
> Jak widzisz różnica dwóch "nieskończoności" jest arytmetyczna.

Nie dwóch nieskończoności tylko dwóch pseudoliczb

9. Data: 2010-01-29 16:46:03

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> W hotelu Hilberta nowy gość otrzymuje pokuj numer 1.

Nowy gość otrzymuje nowy numer a 1 już jest zajęte.
Ten nowy numer to 1'1

> W 2 minucie nie osiągamy 1'0

W drugiej minucie osiągamy zapełnienie hotelu, a hotel pełny
to liczba 1'0.

> Nie dwóch nieskończoności tylko dwóch pseudoliczb

Liczby SILNE nie są pseudoliczbami tylko liczbami porządkowymi
nie należącymi do zbioru liczb naturalnych. To liczby z wyższych pięter
i z innych hoteli sieci "Grand hotel". :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

10. Data: 2010-01-29 16:54:38

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nowy gość otrzymuje nowy numer a 1 już jest zajęte.
> Ten nowy numer to 1'1

WSZYSTKIE pokoje są juz zajęte, nie ma pokoju 1'1, są tylko takie jak 43484230941

> Liczby SILNE nie są pseudoliczbami tylko liczbami porządkowymi
> nie należącymi do zbioru liczb naturalnych. To liczby z wyższych pięter
> i z innych hoteli sieci "Grand hotel". :)
> Edward Robak* z Nowej Huty

Po co wprowadzać? Założyliśmy że pokoje indeksowane sa liczbami naturalnymi.

Re: Coraz więcej kobiet nie radzi sobie z funkcjonowaniem w rodzinie
Re: Coraz więcej kobiet nie radzi sobie z funkcjonowaniem w rodzinie
Psychuszka (psp) podoba mi sie
Re: Galerianki
Re: (.) punkt = wyobrażenie ?