Coraz więcej się pocę, bez powodu ...

1. Data: 2004-10-30 11:28:00

Temat: Coraz więcej się pocę, bez powodu ...
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Od mniej więcej wiosny tego roku zauważyłem, że coraz mocniej się pocę.
Pocenie nie zawsze jest związane z wysiłkiem lub wysoką temperaturą. Często
po nocy wypijam kilka łyków wody i od razu mam ją na skórze.
W drugą stronę też to się zdarza, powinienem się spocić bo np. kopię w
ogródku, albo jest gorąco a skóa sucha... , ale w drugą stronę to o wiele
rzadziej mi się przytrafia.

Lekarz, który mnie prowadzi - mam nadciśnienie - całkowicie zignorował
temat. Znaczy wykazał zainteresowanie, porozmawiał, wypytał, dowiedział się
i koniec ...
Przez ostatni miesiąc po każdej nocy jestem mokry od potu a pościel to od
prania mam już tylko białą ;-)
Iść do jakiegoś innego lekarza ? Czy zaufać i nic nie robić ?

Tak przy okazji biorę od dwóch lat:
Atenolol 2 x 1/2 25mg
Enarenal 2 x 1 5mg
Tertensif SR 1 x 1 1,5mg

Czasem Zocor 20, Glucobay 100 i Bodymax, w zależności od wyników badań ...

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

2. Data: 2004-10-30 14:01:50

Temat: Re: Coraz więcej się pocę, bez powodu ...
Od: "michhallski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:clvtst$rnk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Tertensif SR 1 x 1 1,5mg
>
> Czasem Zocor 20, Glucobay 100 i Bodymax, w zależności od wyników badań ...

Pewnie od chemi + stress.
Organiz przez pot wydala wiele toksyn. Może za duzo leków.

3. Data: 2004-10-30 17:26:20

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Oct 2004 13:28:00 +0200, Sławek SWP
<s...@w...pl> wrote:

>Lekarz, który mnie prowadzi - mam nadciśnienie - całkowicie zignorował
>temat. Znaczy wykazał zainteresowanie, porozmawiał, wypytał, dowiedział się
>i koniec ...

Jaki wiek ?

PS. pytanie tez w kontekscie bilobil...

4. Data: 2004-10-30 17:36:26

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasem (...) Glucobay 100 (...) w zależności od wyników badań ...

Czy chorujesz na cukrzycę? Kontrolujesz poziom glikemii regularnie?
Pozdrawiam!
daśka

5. Data: 2004-10-30 21:57:46

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: o...@4...com,
Od: Kasek <k...@f...onet.pl>
Było:
> Jaki wiek ?
> PS. pytanie tez w kontekscie bilobil...

38 lat

--------

6. Data: 2004-10-30 22:01:00

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: 4...@n...onet.pl,
Od: daśka <d...@p...onet.pl>
Było:

> Czy chorujesz na cukrzycę? Kontrolujesz poziom glikemii regularnie?
> Pozdrawiam!
> daśka

Mam podwyższony poziom cukru ale jeszcze bez cukrzycy.
Lekarz stwierdził za pomocą słów "prawie cukrzyca", raz na trzy miesiące
robię badania na "wszystko" żelazo, cukier, tarczycowe sprawy też ...

--------

7. Data: 2004-11-08 15:48:34

Od: justR <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jeżeli to na tle nerwowym, to może neurolog pomoże.

A jak chcesz się nie pocić pod pachami, kup sobie ETIAXIL w aptece do
skóry normalnej REWELACJA. Dość drogie ok 40 zeta. Taki "antyperspirant"
w kulce.

Polecam. Pomógł rzeszom ludzi.

Pozdrawiam. R.

poradzcie cos