Cos boli, jakby wyrostek?

1. Data: 2001-05-28 11:22:12

Temat: Cos boli, jakby wyrostek?
Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc! Mam pytanie, gdzie to wlasciwie "powinno" bolec?
Bo miewam takie "piki" bolu ale bardzo slabego w okolicy
prawego podbrzusza, ale ten bol "lazi" i czasami boli jakby
tak bardziej po prawej stronie. Standardowy test na wyrostek
czyli podnoszenie nogi prawej do gory, nie daje zadnego
bolu. Co o tym mysla medyczne umysly?
No i jakby to faktycznie byl wyrostek, to jak przebiega
"krojenie" w tych czasach? Jest calkowite znieczulenie,
tzn uspienie? Czy miejscowe? Bac sie tego czy nie?
--
Leszek A. Szczepanowski
t...@a...pl

2. Data: 2001-05-28 12:07:32

Temat: Odp: Cos boli, jakby wyrostek?
Od: "styro" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko zalezy od tegio, czy twoj szpital ma laparoskop, jak ma to bedziesz
mial slady po trzech (chyba) dziurkach. Wtlaczaja ci do jamy brzysznej CO2,
a potem kamere i ogladaja sobie ciebie od srodka na monitorku.

Bol w prawym dolnym kwaarancie, ostry, czasem dretwieja konczyny dolne, tyle
wiem ja ale zastrzegam, nie jestem lekarzem.
s.

Użytkownik Leszek A. Szczepanowski <t...@a...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:P...@z...i
te.pwr.wroc.pl...

3. Data: 2001-05-28 12:22:49

Temat: Re: Cos boli, jakby wyrostek?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 May 2001, Leszek A. Szczepanowski wrote:

> Co o tym mysla medyczne umysly?

lepiej diagnozowac niz spekulowac co to jest

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]