Cos dla Maciachowej?

1. Data: 2002-07-08 19:47:54

Temat: Cos dla Maciachowej?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

hej hej... na grupie patchworkowej jedna kobitka podrzucila caly
post poswiecony stronom z obrazkami lub instrukcjami na zrobienie
czy poszewek na jaski czy toreb (takich na zakupy)
patchworkowych...ostrzegam, ze duzo tego i po angielsku...ale
fajne!!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-08 20:01:58

Temat: Re: Cos dla Maciachowej?
Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Jul 2002 20:47:54 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> [...]
>czy poszewek na jaski czy toreb (takich na zakupy)
>patchworkowych...ostrzegam, ze duzo tego i po angielsku...ale

Gdzie? gdzie ?
A mozesz podeslac mi skopiowane te adresiki?
Dzieki
Pozdrawiam
maciachowa

--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-07-10 06:25:28

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda ja nie maciachowa, ale patchworki tez lubie. Moge tez dostac te
adresiki?
Gocha

1. Data: 2002-07-10 07:32:22

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2002 08:25:28 +0200, "Gocha" <g...@i...pl>
napisał(a):

>Co prawda ja nie maciachowa, ale patchworki tez lubie. Moge tez dostac te
>adresiki?
>Gocha

Gosiu - Krysia podeslala je wczoraj kolo poludnia pod tytulem
adresy paychworkowe.
Jeszcze nie wszystko obejrzane, pomyslow multum. :-))

Pozdrawiam
maciachowa
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-07-10 12:32:48

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciachowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Wed, 10 Jul 2002 08:25:28 +0200, "Gocha" <g...@i...pl>
> napisał(a):
>
> Gosiu - Krysia podeslala je wczoraj kolo poludnia pod tytulem
> adresy paychworkowe.
A!! To o to chodzi!! to to już widziałam.
Gocha

1. Data: 2002-07-10 21:50:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002 09:32:22 +0200, Maciachowa
<m...@w...pl> wrote:

> [...]
>adresy paychworkowe.
>Jeszcze nie wszystko obejrzane, pomyslow multum. :-))

niestety... ;)

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-10 21:52:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<m...@w...pl> wrote:

> [...]
>adresy paychworkowe.
>Jeszcze nie wszystko obejrzane, pomyslow multum. :-))

a wlasciwie to komu ja wyslalam te adresy na wzory konkretnie
toreb bo juz sama kompletnie nie wiem...

1. Data: 2002-07-11 08:05:42

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2002 22:52:44 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

>a wlasciwie to komu ja wyslalam te adresy na wzory konkretnie
>toreb bo juz sama kompletnie nie wiem...
Oj, :-)))
nie wiem komu, ale ja chce obejrzec te torby...
Moze na grupe daj taki link? Jak widzisz patchworkowanie zrobi sie
rownie popularne jak krzyzowanie :-)))

Pozdrawiam
Maciachowa
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-07-16 17:39:58

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciachowa <m...@w...pl> w wiadomości do

> Gosiu - Krysia podeslala je wczoraj kolo poludnia pod tytulem
> adresy paychworkowe.

ja nic nie potrafie znalezc, gdzie sa te adresy? Na grupce, czy tez chodzily
na priva?

zdezorientowana Ilonka

Krzywda ;-)
kto szukal?