Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

Data: 2015-03-04 17:39:19
Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

W dniu 2015-03-01 o 13:59, Budzik pisze:
> Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> A jeżeli Ty się nie zaszczepisz (BO NIE!) to jaki ja mam sposób aby unikać
> Twojej chorobliwej obecnosci przy mojej osobie?

Możesz w przyszłych wyborach zagłosować na Stalina, Hitlera
lub alternatywnie ..., który z wielką pomysłowością i zapałem
zajmie się krnąbrnymi. Potem weźmie się za tych z zespołem
Downa, potem za alergików, za astmatyków - przeczyści naród,
że sami zdrowi zostaną(na umyśle też).

Możesz też głosować na liberalnego demokratę, który
po prostu każe Ci kupić rancho na własność i strzelać
do każdego, kto przejdzie przez płot nieproszony - nawet
jakby to była rzeczonego demokraty własna żona.

Jest też jakiś środek. Np. specjalne plany na wypadek
epidemii - stan wyjątkowy i zaostrzone procedury,
których głównym zadaniem jest izolacja chorych od
zdrowych.

Zerknij sobie na to, co piszą o gruźlicy w Stanach.
PODSTAWOWY NACISK na walkę z gruźlicą jest kładziony
właśnie na izolację chorych.

Szczepienia nie są szeroko stosowane.