Cos dla wegetarian

1. Data: 2004-06-07 19:53:43

Temat: Cos dla wegetarian
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co tam. Im też się coś należy od życia.

Zupa pomidorowa: trzy filiżanki płatków owsianych zalać trzena
szklankami mleka (to chyba będzie przepis dla sekty lakto-wegetarian,
jeżeli się nie mylę ;-) ) postawić na godzinę pod przykryciem w chłodzie;
6 pomidorów średniej wielkości bardzo drobno pokrajać, dodać natki
pietruszki, szczypiorku, wymieszać z płarkami. Posolić do smaku.

Ten przepis ma już z 80 lat. Żeby ktoś nie pomyńlał, że odkrył Amerykę. ;-)

Władysław

--
Denn eben wo Begriffe fehlen,
Da stellt ein Wort zur rechten Zeit sich ein.

1. Data: 2004-06-07 19:56:49

Temat: Re: Cos dla wegetarian
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 6 pomidorów średniej wielkości bardzo drobno pokrajać, dodać natki
> pietruszki, szczypiorku, wymieszać z płarkami. Posolić do smaku.

A po co mleko?
Mnie od dzieciństwa robiło się niedobrze na sam widok osoby jedzącej mleko
:-/
A jakby to zagęścić mąką?

Adrian

1. Data: 2004-06-08 06:42:07

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):
> [...]
> smaku.
>
> Ten przepis ma już z 80 lat. Żeby ktoś nie pomyńlał, że odkrył

===
Wprawdzie nie na temat, ale przy okazji:
czy różne odłamy sekciarzy mogą spożywać płynne produkty zbożowe i
ziemniaczane zawierające alkohol wytworzony w trakcie naturalnej
fermentacji?

waldek
===

1. Data: 2004-06-08 08:04:21

Od: "AndrzejM" <a...@w...pl.spamm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A po co mleko?
> Mnie od dzieciństwa robiło się niedobrze na sam widok osoby jedzącej mleko

Czyli...
"trzy filiżanki płatków owsianych posypać trzema szklankami mąki"?

BTW
Osoba pijąca mleko to rzeczywiście traumatyczny widok dla dziecka. Ale
pomyśl jak ohydnie wygląda człowiek jedzący gruszki.
Bleee, na samą myśl imuszę wyjść na świeże powietrze, bo mnie mdłości łapią.

Andrzej

1. Data: 2004-06-08 10:53:41

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czy różne odłamy sekciarzy mogą spożywać płynne produkty zbożowe i
> ziemniaczane zawierające alkohol wytworzony w trakcie naturalnej

Zależy od sekty i od odłamu.
Z poważaniem :)

1. Data: 2004-06-08 11:27:01

Od: "Dorunia" <d...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomyśl jak ohydnie wygląda człowiek jedzący gruszki.
> Bleee, na samą myśl imuszę wyjść na świeże powietrze, bo mnie mdłości

He, he dobre :))
Ale może to trauma związana z akcją 'szklanka mleka dla każdego ucznia'? :))

--
Dorunia

1. Data: 2004-06-08 11:47:38

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> czy różne odłamy sekciarzy mogą spożywać płynne produkty zbożowe i
> ziemniaczane zawierające alkohol wytworzony w trakcie naturalnej

Zależy jaki sekciarz się trafi akurat. Bo członkowie tego samego odłamu,
maja różne na to poglądy, często nie związane z samą sektą a bardziej z
własnym widzimisię i własną teoria na temat.
Większość spożywa z radością i prosi o jeszcze. :-)

Sowa

1. Data: 2004-06-08 19:04:36

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy różne odłamy sekciarzy mogą spożywać płynne produkty zbożowe i
> ziemniaczane zawierające alkohol wytworzony w trakcie naturalnej

To zależy co rozumiesz przez sektę.
Dla niektórych mięsożercy to sataniści bo wierzą że zabijanie i cierpienie
innych da im siłę ;-)

Adrian

1. Data: 2004-06-08 21:43:10

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrian wrote:

> Dla niektórych mięsożercy to sataniści bo wierzą że zabijanie i
> cierpienie innych da im siłę ;-)
===
Chyba pomyliłeś niestosowanie sztucznych ograniczeń przy układaniu menu z
sadyzmem lub inną dewiacją.

Od urodzenia :-) jestem mięsożercą, ale w takie bzury nigdy nie wierzyłem.
Jak ktoś chce sobie pozabijać i pomaltretować innych, niech jedzie do Iraku,
Czeczenii lub w inne podobne miejsca. I wcale nie musi być mięsożercą.

waldek
===

1. Data: 2004-06-09 07:20:51

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Iraku,
> Czeczenii lub w inne podobne miejsca. I wcale nie musi być mięsożercą.

NTG

pierwszy chleb
Kociołek -co z tym fantem zrobić ?
czeresnie