Cos jest nie tak

1. Data: 2004-02-29 16:01:30

Temat: Cos jest nie tak
Od: "KOma" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwnie sie czuje ostatnimi czasy.
Moj problem jest taki ze gdy rpzebywam ze zajomymi, nie mam ochoty z nimi w
ogole rozmawiac. Nie mam tematu wlasciwie ktorymm moglbtm sie z nimi
podzielic. Czuje sie jak ufoludek nie wiem co jest. Gdy juz znajde jakis
kontakt to zaczynam sie jakac, myslic, zasstanwawiac sie czy mowie z sensem
w ogole widze wtedy siebie z dystansu i swoje zachowanie, dochodzi nawet do
tego ze bredze Co jest ze mna nie tak ?
Moze za duzo wnikam we wszsytko i analizuje to w glowie ?

1. Data: 2004-02-29 22:58:18

Temat: Re: Cos jest nie tak
Od: poi098qwe <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <c1t2hi$o5t$1@nemesis.news.tpi.pl>, y...@o...pl says...
> [...]
> tego ze bredze Co jest ze mna nie tak ?
> Moze za duzo wnikam we wszsytko i analizuje to w glowie ?

Mam podobny problem stracilem poczucie rzeczywistosci.
Wiedza jakos mi ulotnila sie z glowy nie wiem o czym ludzie mowia nie
interesuje mnie nic nawet pisac juz nie umiem, sprawdzam swoja pisownie
w Wordzie. Calosc mojego zwoju sie wyprostowal mysle mosze sobie
wszystko powtarzac w glowie dopiero wiem co ludzie do mnie mowia,
odpowiadam na nastepny dzien po dziennej analizie. Nigdy nie bylem
tworczy ale to co sie dzieje to koszmar. Mialem znajomych niestety juz
nie ma powrotu cala ekipa patrzy jak na swira, przez kilka niezlych
numerow. W trakcie rozmowy czy ogladania filmu lub czytania ksiazki nie
wiem co sie dzieje po jakims czasie. Tytul rozdziallu, nastepne kilka
linijek i lipa nie wiem co sie dzieje ?

Wlasnie co sie dzieje ? Nawet to co napisalem jest do kitu. Umiem tylko
ludzi dolowac i rozmawiac o tragediach lub depresji. Slownictwo mi sie
tak skurczylo, ze sie wciaz powtarzam i nie moge nic opowiedziec i nikt
mnie nie sluch i nie chce sluchc.
Jak o czyms mysle to jest ok jak chce sobie przypomniec to o czy
myslalem, niestety nie ma takiej mozliwosci.

O takich dolach moge mowic bardzo duzo lecz po czasie nawet w tym sie
zaczynam powtarzac. Zero kreatywnosci, wlasnej tworczosci.

Zaczalem pisac sobie ksiazke, to jakies 4 miesiace temu teraz nie wiem o
czy chcialem napisac !

Zyc juz mi sie nie chce a nie jestem stary mam 29 lat.

1. Data: 2004-03-01 06:20:51

Od: "KOma" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To troche osobiste pytanie, ale miales ostatnimi czasy jakis zawod milosny
lub tragedie w rodzinie? cos co na dluzszy czas moglo cie wylaczyc z
rzeczywistosci ?

1. Data: 2004-03-01 14:09:01

Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOma" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> To troche osobiste pytanie, ale miales ostatnimi czasy jakis zawod milosny
> lub tragedie w rodzinie? cos co na dluzszy czas moglo cie wylaczyc z
> rzeczywistosci ?

ja mam to samo...może w ciut lżejszym wydaniu i nie mialam żadnej
tragedii....pól roku temu wyszlam za mąż, ale to mi akurat na dobre
wyszlo...
co ciekawe dla mnie, jak jestem w pracy, to nie wiem skąd mam sily i
pomysly - pracuje z dziećmi, i radze sobie - ale poza pracą...brryy..nie
nadążam za tym światem...

1. Data: 2004-03-01 18:26:20

Od: "KOma" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy tak je3st w rzeczywistosci czy nei, ale mysle ze to przez to ze
siedze za duzo przed komputerem i doslownie nic pozytecznego nie robie. Do
tego niedawne przejscia z dziewczyna :(

1. Data: 2004-03-01 18:36:17

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> siedze za duzo przed komputerem i doslownie nic pozytecznego nie robie. Do

Bingo! :)
Wydaje się że to siedzenie przed kompem nikomu
z nas nie służy :). Mnie w każdym razie nie ;).

E.

1. Data: 2004-03-01 20:27:15

Od: "Ana" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM <e...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Bingo! :)
> Wydaje się że to siedzenie przed kompem nikomu
> z nas nie służy :). Mnie w każdym razie nie ;).
To po co tak marnujesz czas?
Ana

1. Data: 2004-03-01 20:37:42

Od: "Ana" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOma <y...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> tego ze bredze Co jest ze mna nie tak ?
> Moze za duzo wnikam we wszsytko i analizuje to w glowie.

Nie wiem, czy użyję wlaściwego terminu, ale mocno mi tu leży_derealizacja_.
To przyjemne uczucie odmowy uczestnictwa w tym, co nam nie pasuje. Można po
dojściu do pewnej wprawy dowolnie zeń korzystać w 100 sytuacjach, które nawet
trudno sobie wyobrazić, nie tylko wymienić.
Ma tylko jedną wadę; staje się nałogiem i na powrót wejść w pełne
uczestnictwo jest niezwykle trudne. Dominuje przemożna chęć do psychicznej
ucieczki do szklanego słoika, gdzie cię nikt nie dotknie, choćby 100 razy
chwycił cię za rękę.
Pozdrawiam
Ana

1. Data: 2004-03-01 21:54:36

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> To po co tak marnujesz czas?

Z nałogu poszukiwań myśli mądrych ludzi ;).

E.

1. Data: 2004-03-02 05:06:15

Od: "KOma" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To po co tak marnujesz czas?