Coś jeszcze o ledach

11. Data: 2011-03-18 06:48:37

Temat: Re: Coś jeszcze o ledach
Od: BQB <a...@a...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-03-17 21:31, BartekK pisze:

> Może z innych powodów - rurę szklaną łatwo zepsuć-rozbić?
> Elektronika jest w każdej, nawet najtańszej świetlówce kompaktowej,
> czyli kosztuje kilka zł i można rurę poświęcić od razu do kosza bo
> dedykowana elektronika luzem kosztuje 10x tyle co świetlówka kompaktowa
> z elektroniką?

Ale kiedyś nie kosztowała mało taka żarówka, a akwaryści robią to od co
najmniej 10 lat.

A elektronika może bardzo długo pracować - niektórzy ludzie mają w
domach telewizory 30 letnie i ciągle mają się dobrze. I zapewniam
Ciebie, że są tam kondensatory elektrolityczne. Jest wiele sprawnej
elektroniki, która obecnie działa, a nie jest używana, np tunery TV SAT
analogowe.

12. Data: 2011-03-18 08:24:06

Temat: Re: Cos jeszcze o ledach
Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*BQB* wdusil[a] knefle:

> [...]
>Ciebie, że są tam kondensatory elektrolityczne. Jest wiele sprawnej
>elektroniki, która obecnie działa, a nie jest używana, np tunery TV SAT

Mowimy o elektronice za klika centow wiec nie ma tu mowy o jakiejkolwiek
powtarzalnosci.
Do tego praca ciagla w temp ~80C. To jest losowa tandeta i tyle. Jedne beda pracowac
5lat
a kolejna z tej samej partii uszkodzi sie po tygodniu.

jesli planujesz kupic mieszkanie
bosh logixx 6 - wymiary opakowania
stare kaloryfery
PAYPAL WHOLESALE all BRAND(UGG BOOTS,SHOES,CLOTHES,HAND BAG,WATCH,JEANS,JERSEY,T -SHIRT,SHIRTS,HOODY,EYEG LASS,CAP,SHAWL,WALLT) and so on http://www.24hours-onlin e.com/.