Cos na wzmocnienie...

1. Data: 2005-11-30 22:14:03

Temat: Cos na wzmocnienie...
Od: "Pablo L." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 5 lat prowadze dosyc wycienczajaca diete oparta na samych warzywach,
ryzu,ziemniakach i wodzie mineralnej.
Niestety nie moge jej zmienic(moja choroba na to nie pozwala poki co - nie
moge przyjmowac droga pokarmowa innych pokarmow). Ostatnio zaczalem
przyjmowac w zastrzykach witamine b12 w zwiazku z wykrytym niedoborem. Ale
wyczuwam ogolne zmeczenie/niedozywienie/brak energii...czy mozna jakos temu
przeciwdzialac omijajac przy okazji uklad pokarmowy?
Czy mozna w zastrzykach dostawac takze inne witaminy, jakis komplet na
wzmocnienie:)?

Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedz,
Pawel

2. Data: 2005-11-30 22:51:45

Temat: Re: Cos na wzmocnienie...
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pablo L. napisał(a):
> wyczuwam ogolne zmeczenie/niedozywienie/brak energii...czy mozna jakos temu
> przeciwdzialac omijajac przy okazji uklad pokarmowy?

Może inny dobór warzyw? Więcej cukrów - bo może tego Ci brakuje?

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-12-01 09:09:53

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Twojej sytuacji nic bym nie podejmował bez konsultacji z lekarzem
prowadzącym. Omów to z PT Kolegą, który Cię prowadzi, bo on wie, co może
pomóc a co zaszkodzić.

--
Krzysiek, EBP
Piekło to znieruchomiała teraźniejszość.

4. Data: 2005-12-01 15:52:33

Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pablo L." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeciwdzialac omijajac przy okazji uklad pokarmowy?
> Czy mozna w zastrzykach dostawac takze inne witaminy, jakis komplet na

może BuerLecitin
Ja łykam i czuje się dobrze - to płyn - może Ci nie zaszkodzi

Hyde

5. Data: 2005-12-04 17:19:07

Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Nov 2005 23:14:03 +0100, Pablo L. napisał(a):

> Od 5 lat prowadze dosyc wycienczajaca diete oparta na samych warzywach,
> ryzu,ziemniakach i wodzie mineralnej.

I jeszcze zyjesz? ;)
Znaczy zalezy co za warzywa przede wszystkim. Jesli zaliczasz do nich
straczkowe i odzywiasz sie rozmyslnie, powinno byc ok.
Mysle, ze lekarz, ktory Ci taka diete zalecil, opowiedzial Ci jak dania
komponowac, zeby skompletowac wszystkie niezbedne aminokwasy?

--
Sabina

RU486- dostępność w Szwecji
Węzły chłonne - gdzie są, obrazek