Re: Coś na ząb

Data: 2002-09-02 11:49:53
Temat: Re: Coś na ząb
Od: "Viadro" <u...@i...pl>

> 1) Inni nie mogą nam odebrać szaunku do siebie samego, jeżeli im go nie
> oddamy

nie rozumiem jak w ogóle można nie mieć szacunku do siebie? wg mniue raczej
jest to nimożliwe (tzn w moim przypadku)
raczej takie coś jakodebranie szacunku komuś do samego siebie następuje w
dzieciństwie

> 2) To kim jestem dzisiaj zawdzięczam swoim wczorajszym wyborom

nie, nie wyborom lecz postępowaniem!

> 3) Rani nas nie to co się przytrafia ale nasza reakcja na to

to jest de best! ginie bliska ci osoba ale rani cie to że płaczesz po niej?
głupota!

> Czy zgodzicie się z tymi myślami ?

raczej nie i nie potrzebnie wytężałeś głowę