Coś naturalnego

171. Data: 2005-12-27 12:08:59

Temat: Re: Coś naturalnego
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dor5eb$2s$1@nemesis.news.tpi.pl piotrh
> Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Święta racja ;-)
> http://www.wiw.pl/biblioteka/biologia_mayr/06.asp

Hejka. Mnie zastanawia ten brak wyraźnych różnic między czynnościami
umysłowymi papug i ludzi oraz ślady świadomości u pierwotniaków. ;-)
Pozdrawiam cerebrotonicznie Ja...cki

172. Data: 2005-12-27 12:43:25

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Mnie zastanawia ten brak wyraźnych różnic między
czynnościami
> umysłowymi papug i ludzi oraz ślady świadomości u pierwotniaków. ;-)
> Pozdrawiam cerebrotonicznie Ja...cki

Jestem tymi odkryciami wstrząśnięty ;-)
--

pozdrawiam zupełnie osłabiony (może jest krótsze określenie tego
stanu?:-)

173. Data: 2005-12-27 12:56:31

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dorcta$770$1@atlantis.news.tpi.pl piotrh
> Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Jestem tymi odkryciami wstrząśnięty ;-)

Hejka. Ale nie zmieszany? ;-)
Pozdrawiam bondowsko Ja...cki
PS
> pozdrawiam zupełnie osłabiony (może jest krótsze określenie tego
> stanu?

Wycieńczony, zdezintegrowany, wręcz miastenicznie. :-) Krócej to chyba
będzie kac. < lol >

174. Data: 2005-12-27 13:01:27

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czynnościami

> Jestem tymi odkryciami wstrząśnięty ;-)

> pozdrawiam zupełnie osłabiony (może jest krótsze określenie tego

Jest. Zwiędnięty:)

Pozdrawiam, Basia.

175. Data: 2005-12-27 13:16:15

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"(*)Budda osiągnął przebudzenie, siedząc pod wielkim drzewem bodhi
(ficus religiosus), w ciągu jednej nocy podczas pełni księżyca w
miesiącu vesakha, przypadającym na przełom kwietnia i maja. Wraz z
przebudzeniem (sambodhi) Budda uzyskał najpierw prowadzącą do wyzwolenia
wiedzę o naturze ludzkiej kondycji, a następnie pewność, że sam osiągnął
wyzwolenie z trosk związanych z tym stanem."
Mnie to nie trafiło i muszę czytać i słuchać by zyskać wiedzę .
"Doktrynie transmigracji towarzyszy rozbudowana wizja kosmosu duchowego,
w którym dochodzi do transmigracji. Istoty przesuwają się w nim w górę i
w dół, stając się raz zwierzętami, raz bogami, raz mieszkańcami piekieł,
a kiedy indziej wojownikami lub braminami, niewolnikami lub królami ." I
sprawa jasna .
> Hejka. Ale nie zmieszany? ;-)
Nie ;-)
> Wycieńczony, zdezintegrowany, wręcz miastenicznie. :-) Krócej to
chyba
> będzie kac. < lol >
"Miastenia" owszem , podoba mi się . Reszta taka wulgarna ;-)

* - papuzi świat
--

pozdrawiam odkrywczo :-) piotr

176. Data: 2005-12-27 13:37:31

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest. Zwiędnięty:)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Patrząc na siebie historycznie (ale nie głęboko) stwierdzam :
płynów nie brakowało . Jeszcze zakwitnę :-))))
--

pozdrawiam :-) piotr

177. Data: 2005-12-27 14:44:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Patrząc na siebie historycznie (ale nie głęboko) stwierdzam :
> płynów nie brakowało . Jeszcze zakwitnę :-))))

No, nie wiem. Bo jeśli masz na myśli TEN konkretny typ płynów, to on działa
raczej odwadniająco. Oczywiście u sukulentów przesuszenie indukuje
kwitnienie:D

Pozdrawiam, Basia (w nastroju poświątecznym).

178. Data: 2005-12-27 15:41:22

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwitnienie:D
>
> Pozdrawiam, Basia (w nastroju poświątecznym).

Podstawa to dbać o równowagę !
Ja dbałem :-)))))
W razie czego kolce przystrzygę ;-))
--

pozdrawiam (też w boskim nastroju :-) piotr

Krówki:(
Konkurs liliowcowy
Konkurs Świąteczny
Re: Pytanie