Coś poza roundap'em

1. Data: 2002-04-19 11:10:12

Temat: Coś poza roundap'em
Od: "Conditor Caeli" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może już temat był poruszany, ale jestem nowy.... Witam wszystkich i o
ratunek proszę!
Mlecze mają korzenie do 20 centymetrów, są poza tym porozgałęziane i jeszcze
wszechobecne pokrzywy, babka i perz... Roundap rozpylony miesiąc temu
wypalił trawę i tylko małą część chwastów mimo iż w stężeniu 5%! Już zużyłem
wtedy dwie butelki magiicznego środka i nie mam prawdę powiedziwszy ochoty
kupować nowych butelek nie będąc pewnym skutku... Błagam o jakąś
alternatywę! Kopanie ręczne odpada, bo to około 800 metrów kwadratowych
powierzchni...
Pozdrawiam
Conditor Caeli

2. Data: 2002-04-19 11:21:23

Temat: Re: Coś poza roundap'em
Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmmmm....ja używałem tego preparatu i byłem b. zadowolony.../wypaliło
wszystko/. Małą buteleczkę zastosowałem na 100 m.kw...nie pamiętam jakie
było stężenie. Ale jeśli Ty zużyłeś dwa razy tyle na 800 m.kw. to może
jednak stężenie było za małe?
Tomasz Borkowski

3. Data: 2002-04-19 11:24:53

Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

......i jeszcze bardzo ważna sprawa! Czy zaraz po zastosowaniu środka nie
spadł deszcz? Wtedy efekt będzie mizerny...I z tego co wiem, w czasie upałów
preparat jest skuteczniejszy..
TB

4. Data: 2002-04-19 12:00:06

Temat: Re: Co˜ poza roundap'em
Od: Artur Lipowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a9oui4$s55$1@shilo.silesia.pik-net.pl>, Tomasz Borkowski wrote:
> ......i jeszcze bardzo wažna sprawa! Czy zaraz po zastosowaniu ˜rodka nie
> spadˆ deszcz? Wtedy efekt bŠdzie mizerny...I z tego co wiem, w czasie upaˆ˘w
> preparat jest skuteczniejszy..
Ja jeszcze dodam, że roslina musi byc wyrosnieta (preparat wchlaniany jest
przez zielone czesci), a na efekty dzialania czasami trzeba czekac 3 tygodnie.

Artur Lipowski

5. Data: 2002-04-19 17:47:19

Od: "Conditor Caeli" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ......i jeszcze bardzo ważna sprawa! Czy zaraz po zastosowaniu środka nie
> spadł deszcz? Wtedy efekt będzie mizerny...I z tego co wiem, w czasie
> [...]

Użyłem dwóch dużych butli (1l. chyba), i mimo iż w instrukcji było stężenie
2% to ja podwoiłem to i tak wyszło jakieś 5% na pewno!!! Ważne jest jednak
to, że ogród do niedawna przez 5 lat nie był "używany". Spryskałem
dokładnie, bo cała trawa jaka kiedyś jeszcze była, uschła. Minął miesiąc od
opryskiwania, a w dniu opryskiwania nie padało... Opryskiwałem wieczorem
ciśnieniowym opryskiwaczem (drobne kropelki). Wszystko po prostu jak
najlepiej! I w dodatku rośliny były "wyrośnięte". Może jednak jakaś inna
metoda?
Dziękuję za dotychczasowe rady i pozdrawiam
Conditor Caeli

6. Data: 2002-04-21 10:49:17

Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj Starane. Wyzarl mi w zeszlym roku wszystkie mlecze. Stosowalam
stezenie troche mocniejsze niz zalecane na pudelku i robilam opryski 3 razy
z ok. 1,5miesieczna przerwa. Zniknela tez babka i stokrotki.
Bardzo wierze w ten srodek. A, i jeszcze stosowalam Mniszek. Tez niezly ale
juz nie tak jak Starane.
Iza Wójcik

7. Data: 2002-04-21 14:23:31

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Wójcik" <g...@i...pl> wrote in message
> Sprobuj Starane. Wyzarl mi w zeszlym roku wszystkie mlecze. Stosowalam
> stezenie troche mocniejsze niz zalecane na pudelku i robilam opryski 3 razy
> z ok. 1,5miesieczna przerwa. Zniknela tez babka i stokrotki.

I nie szkoda Ci? Chocby stokrotek?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2002-04-21 19:40:21

Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Stokrotek szkoda ale jeszcze nie poznalam srodka na tyle selektywnego, ktory
zostawialby je w spokoju :-). A poza tym w zyciu nie ma nic za darmo - cos
za cos.
Iza Wójcik

> "> I nie szkoda Ci? Chocby stokrotek?

natychmiast - DOM w Grodzisku Maz.